Trolejbus majte, ale až keď sa dobudujú trate na Letisko, do Lamača a inde, kde sa dá nadviazať na súčasnú sieť. Takže do roku 2040 smradobusy. ?
Re #99057 Majo: Slavkov aj Nová Lesná, dokonca tuším aj Stará Lesná sú samostatné obce.
Moločnoje nie je v Európe? ? Ale Bad Schandau najkratšia určite nie je, u ostatných som si nie istý, ktorá je práve tá "naj". Naumburg je to mesto, kde električky jazdia len raz za čas?
Re #99032 Ike: TREŽ bola uvedená do prevádzky v roku 1909, takže určite nemohla byť prvou elektrifikovanou traťou na Slovensku. Neviem, či pôvodné stožiare by si tam našiel, ak áno, tak len veľmi málo. Fakt je ale ten, že tie, čo tám sú, sú zväčša dosť staré. TEŽ spája len dve mestá - Poprad a Vysoké Tatry, ostatné sú len mestské časti mesta Vysoké Tatry. A najkratšia slovenská električková trať je určite TREŽ (5,427 km).
A na tom je, bohužiaľ, vidieť aj to, ako nenávaidíš, električky, pretože by si inak plakal práve za týmto, pre Bratislavu, najvhodnejším a lacnejším riešením. Namiesto toho plačeš, za tým, že komunisti nedokončili metro.
A okrem toho Ti už bolo povedané v #96514 že električka je menšou bariérou (povedal by som, že takmer žiadnou) v porovnaní so štvorprúdovou cestou, s ktorou sa v Petržalke tiež počíta
2.) Ja si myslím, že k Chorvátskemu ramenu sa zmestí aj električka. ?
Marcelito, myslíš si, že keď mesto vynaloží prostriedky na trať čo i len na Bosákovu, že ju zruší? ? To len "niekto" hovorí a tak isto aj "niekto" hovorí, že to vôbec nie je isté. To by si mal ty, Marcelllitoo, ako rozhľadený a zainteresovaný ? človek vedieť.
Ty ? , veta mala znieť: "Bohužiaľ, súdruhovia zvolili inú dopravno-urbanistickú koncepciu, pretože súhruhovia nesprávne a škodlivo uvažovali o miliónovej Bratislave" TO je ten dôvod prečo sa začalo uvažovať o stavbe metra ? ? ? ? TO je to nešťastie, že električka vyzerá tak ako vyzerá, pretože pôvodone tu mali byť RÝCHLODRÁŽNE trate systému TRAM ☠
: "K tým slovenským mestám a obciam môžem otázku? Kde okrem Košíc a Bratislavy je elina ešte? Ak sa posnažím tak ešte by sa dala zarátať TEŽ a elina z Trenčianskych Teplíc do Trenčianskej Teplej."
Mestska zeleznicna je vhodne riesenie pre NIEKTORE casti mesta. URCITE nie Petrzalku. Ale mestsky vlak sa hodi napriklad do Devinskej Novej Vsi, odkial dokaze dopravit omnoho rychlejsie ako autobus (a mozno aj ako elektricka). Alebo tiez take Vychodne - tam sa pouzitie vlaku priam predurcuje.
Raca a Vajnory doplacaju na nie prave vhodne umiestnenu stanicu a pri juhuvychodnej (Vrakuna, Podunajske Biskupice) casti mesta som si nie celkom isty konkurencieschopnosti vlakovej dopravy z hladiska jazdnej doby. Odhliadnuc od uplne strasnej "stanice" Podunajske Biskupice.
Dalsia vec je ze musia premavat MODERNE, TICHE, CISTE vlaky, lebo pre vacsinu ludi je vyuzivat vlak na presun v ramci mesta tak povediac nezvyk a niecim ich presvedcit bude treba.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo
1.) Máš pocit, že napríklad tu tvorí električka bariéru? Ja teda nie. A pochybujem, že by to v Bratislave vyzeralo inak:
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=28816&idt=u&idg=2858&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
A okrem toho Ti už bolo povedané v #96514 že električka je menšou bariérou (povedal by som, že takmer žiadnou) v porovnaní so štvorprúdovou cestou, s ktorou sa v Petržalke tiež počíta
2.) Ja si myslím, že k Chorvátskemu ramenu sa zmestí aj električka. ?