Prechod električky cez Šafko je realizovateľný povrchovým spôsobom bez semafórov s prednosťou električiek (pri vylúčení IAD zo Šturovej a zo starého mosta) podobne ako Hurbanovo námestie.
"v ostatných častiach Európy a nie len Európy, prežíva električka renesanciu" - To je pravda, ale všade sa nájdu aj odporcovia (viď referendum vo Florencii). Dôležitú úlohu má jednoznačný postoj vedenia mesta. Bratislavskí radní svojou nerozhodnosťou nahrávajú práve odporcom električiek, pretože neinformovaní ľudia ľahšie podliehajú demagógii.
"Keď postavíš Slovači na váhy električky s intervalom 90 sekúnd a vlakom s intervalom 4-5 minúty, tak ver, že si radšej vyberú električku." - Na základe akých skúseností si prišiel na to, že si Slovač vyberie lepšie riešenie?
?
"Myslím si, že nové autobusy a trebárs aj tie trolejbusy cez Apolo by to zvládli" - radšej takto, ako vyhadzovať VEĽA peňazí na zlé riešenie. Ale to "zvládli" je veľmi relatívne. Električka by to aj zvládla, aj by dopravu v Petržalke pre veľké množstvo obyvateľov podstatne zlepšila. Aj pre tých, ktorí si to teraz nepripúšťajú.
"Neviem či u nás dopravu /budúcu/ bez metra možno stále nazývať NS. To som ešte nie úplne vyriešil s mojim svedomím." - Tvoje svedomie môže byť kľudné ? , pokiaľ nebude mať Bratislava milión obyvateľov, bez metra sa zaobíde. Okrem toho, napríklad budúci S-Bahn by mohol prebrať v roku 2015 možno 10% osobokilometrov MHD, takže E+TB+A+SB+L (to L je lodná doprava ? ).
Celkom by ma zaujímalo odkiaľ si opísal túto poučku! Aby domovník z Fosterovej poznal niečo takéto....pochybujem. Aj keď neviem prečo sa ťo to vôbec pýtam, aj tak to budeš ignorovať, ako všetky otázky na ktoré nepoznáš odpoveď.
Suhlas. Vyhlasujem bojkot diskusneho fora iMHD, kto sa prida?
Ak tu ostane ten clovek sam tak ho to prestane bavit. Sam rozprava nieco v zmysle: ked niekto povie svoj nazor tak je zle, lebo bla bla bla..ale jeho NAZOR je najsamlepsejsi a kto ho kritizuje je ten bad ?
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=3747
(clanok o uspechu Solarisu v Polsku)
"To všetko záleží od našich klientov a ich finančných možností na obnovu autobusových parkov. Domnievame sa, že blížiace sa Majstrovstvá Európy vo futbale v roku 2012 budú hnacím motorom konjuktúry taktiež v odbore verejnej dopravy - komentuje Krzysztof Olszewski zo Solaris Bus & Coach S.A."
"Uz len realizacia vynutenych stavieb, vykupov/vyvlastnovanie pozemkov vo verejnom zaujme atd stavia prerabku elektricky vyrazne nevyhodnejsou nielen z ekonomickeho, ale i z urbanistickeho a spolocenskeho aspektu. NS MHD sa nemusi realizovat len v razenom tunely"
"Elektricky nesplnaju kriteria na to, aby mohli v podmienkach BA byt NS MHD. Nic na tom nezmeni ani pertraktovana loz, ktorej sa teraz dopustas aj ty," a aj dopravný inžinieri z polky sveta.?
Re #98805 Marcelllooo: Právne tisícov, ale de facto ti to podpísalo a súhlasilo s tým možno 100 ľudí, keďže ľudia veľmi na domové schôdze nechodia.
Re #98811 Marcelllooo: Ad úzke hrdlo: Takže trasu NDS Dúbravka - Rača budeme riešiť tunelom pod Karpatami, aby nešla pod centrom?
Re #98822 merice: Keď už skôr električka smer Bosákova - Ovsište, Nám. hraničiarov - Rusovská - Dvory - Incheba.
Daneho systemu. Ine firmy to mali uz davno.. a na teba definitivne nereagujem, nema to zmysel ked nie si schopny (alebo nechces?) pochopit jednoduche vety.
Ak by eliny išli do kruhu čiže z dolnozemskej na panónsku a z panónskej na dolnozemskú, časť z nich cez most a linka z janíkovho dvora hned cez most, hrdlo by nebolo, nebola by potrebná ani konečná v pravom slova zmysle. A hrdlo pri výjazde na starý most pri dnešnej zastávke autobusov smer starý most by bolo žiadúce hrdlo, aby mali všetky tri radiály umožnené odbočenie na most. Je tam dosť miesta. Ale to je už hudba dalekeeeeeeej buducnosti. Eliny v Petržke nie su nevyhnutné.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
merice