#9856>
Ad 111 - ja snáď ešte niekde mám CP 111 z čias, kedy to ešte neboli "odchody", ale klasický cesťák.
Ad inverzná tabuľa - pamätám sa, že kedysi sa robili pokusy, aká farba na akom pozadí je najlepšie viditeľná. Možno Tvoja tabuľa pochádza práve z tohto experimentu. (Vyhrala to vtedy čierna na žltej pred červenou na bielej.)
#9847>
Aha, zamenil som Limbovú za Stromovú. Ale pochopil si to v zásade správne - mal to byť takmer úplný kruh z Koliby cez Mierko, Červený kríž, Patrónku a Kramáre zasa až pod Kolibu. Text "Brečtanová-Vlárska (prechodne iba po Búdkovú) treba chápať tak, že v textovej časti máp cca od r. 1971 (edícia s mestským erbom) sa uvádzali iba konečné stanice, resp. ulice, na ktorých boli umiestnené, a to boli Brečtanová (= zast. Koliba) a Vlárska.
Ad 111 - ja snáď ešte niekde mám CP 111 z čias, kedy to ešte neboli "odchody", ale klasický cesťák.
Ad inverzná tabuľa - pamätám sa, že kedysi sa robili pokusy, aká farba na akom pozadí je najlepšie viditeľná. Možno Tvoja tabuľa pochádza práve z tohto experimentu. (Vyhrala to vtedy čierna na žltej pred červenou na bielej.)
#9847>
Aha, zamenil som Limbovú za Stromovú. Ale pochopil si to v zásade správne - mal to byť takmer úplný kruh z Koliby cez Mierko, Červený kríž, Patrónku a Kramáre zasa až pod Kolibu. Text "Brečtanová-Vlárska (prechodne iba po Búdkovú) treba chápať tak, že v textovej časti máp cca od r. 1971 (edícia s mestským erbom) sa uvádzali iba konečné stanice, resp. ulice, na ktorých boli umiestnené, a to boli Brečtanová (= zast. Koliba) a Vlárska.
KLF