Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #98465:
...nie preto, že by ma to nezaujímalo.
Reply on: enumaelish #98391:
K takýmto veciam svoj podpis dávať nebudem. Práve preto, že tieto témy dehonestujú rôzne polocirkusantské organizácie typu Slovenská Náhodná Sranda, rôzne fašitické pospolitosti, Matica Slovenská a im podobná lúza...
?
Reply on: Ámos #98461:
a uz viem. dunco nas do toho zatiahol ?
Reply on: AAA #98459:
ano v jednom pripade islo o federaciu dvoch republik v druhom o autonomnu oblast (nie som si isty ci republiku)
V kazdom pripade delenie Juhoslavie ako federativnej republiky by sa dalo porovnat s CSFR.
Ale odtrhnutie kosova dava moznost bosniackym srbom na sebaurcenie. (Aj mozno nasledne pripojenie k srbsku)
Je to komplikovana otazka, ani neviem preco ju tu rozoberame.
Reply on: Ámos #98457:
No porovnávať odtrhnutie Kosova a rozdelenie ČSFR je na dlhšiu debatu, ale rozhodne porovnávaš neporovnateľné.
Reply on: Kami #98451:
sucastou zmluvy moze byt naozaj klauzula o predkupnom prave za zostatkovu hodnotu.
Reply on: Ike #98449:
ja nevravim, ze je jednoduchsie. Ale Cesi tiez mohli trvat na celistvosti statu.
Reply on: Di #98455:
ked je v kociku dieta tak nie, ak je kocik prazdny, tak ano.
Ahojte.
Neviete mi niekto poradit ako je to s cestovnym listkom na kocik? Treba ho vobec?
Dakujem.
Reply on: hoppusmark01 #98453:
a keby bola v tendri podmienka, že autobus musí byť PLNE nízkopodlažný, tak by vypadol aj SOR BN12.. teoreticky by sa mohli uchádzať ešte s NB 12, ale ten sa zrejme ešte nevyrába... Takže opäť by mali väčšiu šancu Mercedes a Man ?
Reply on: stevo #98452:
Toto by mohol byť dobrý argument, prečo nekúpiť Citelis aj pre Bratislavu.. Lebo pochybujem, že v Brne zanedbávajú údržbu..

Takže o to väčšia by mohla byť šanca špičkových výrobcov autobusov (Man/Mercedes) v tendri ?
Reply on: hoppusmark01 #98446:
zalezi ako stanovime ekonomicku zivotnost. V jednom podniku odpisuju autobusy 6 rokov. Viac ako 8 rokov uz nema vyznam. Pri podniku ako DPB je 8 rokov akurat hranica ked su tie vozidla vyzmykane, opotrebovane, moralne zastarane a kazdym rokom sa zvysuje pravdepodobnost "samovyradovania".

Tu je vyhoda 8 rocneho prenajmu, ak je v cene aj servis. DPB sa bude starat naozaj len o jazdenie, po 8 rokoch si zaobstara nove, lepsie, neopotrebovane autobusy. Alebo ich odkupi, ale uz musi mysliet na to, ako ich udrzat v prevadzke este par rokov (udrzba vacsieho rozsahu).
Reply on: S499.1023 #98359:
inac cudujem sa ze to este neurobili
Reply on: Ámos #98448:
ale tvoje riesenie "proste zobrat" je lepsie... OSN su preto take papiermi lebo sa za ne nikto nestavia... je to o ludoch... na Kosovo este budeme spominat...
Reply on: Ike #98424:
rezolucie OSN su uz dlho zdrapmi papiera pozitelne akurat na jednu cinost pri navsteve toalety. OSN nefunguje.
Reply on: hoppusmark01 #98446:
avsak zostatkova cena (rata cez amortizaciu, odpisy, tabulky a boh vie co este moze byt ina ako trhova.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.