Naivné, že si myslíš, že budú čakať na 50-ku ? ? ? aby si dali 30-minútovú vyhliadkovú trasu po Bratislave ?
50-ka síce ide každých 10 min. a 4-ka každých 12 min., ale z tej oblasti premáva ďalších X liniek mestského koľajového prostriedku strašným spôsobom degradujúcého mestký priestor ?
1. V tom príspevku si nereagoval na mňa, takže to, že si ma chcel okašľať rozprávaj starej Blažkovej.
2. §12 ods. 2. zákona o obecnom zriadení: "Na prijatie uznesenia obecného zastupiteľstva je potrebný súhlas nadpolovičnej väčšiny prítomných poslancov; na prijatie nariadenia je potrebný súhlas trojpätinovej väčšiny prítomných poslancov." Takže uznesenie a nariadenie asi nie je to isté.
3. Zastupiteľstvo sa môže, keďže mu v tom nik nemôže zabrániť aj na tom, že podľa neho by mala borovička v miestnom pohostinstve stáť 5,- Sk. A ak toto uznesenie nikto nenapadne a nebude zrušené, bude platné.
4. Uznášať sa starosta môže možno tak ak je schyzofrenik. ?
5. Kvôli tejto debate nebudem čítať všetko, čo prijíma MČ Petražlka, takže to, že čo je to za dokument si mal hneď špecifikovať na začiatku.
Zaujímavé, že v Prahe, pokiaľ ma pamäť neklame, sa šte žiadne vozidlo zo série roku výroby 1982, pre zlý stav vozovej skrinwe nevyraďovalo. Že by bolo v Bratisalve o toľko korozívnejšie ovzdušie ? ?
Ak to boli chytrolíni tvojho typu, je to len dobre. Rozprávanie sa spôsobom "len ja mám pravdu, vyslyšte ma, ja osm Gluteus Maximus Klitoris, priniesol som vám svoju pravdu" skutočne nie je spôsobom, o ktorý by sme tu stáli.
Ja si zase myslím, že kvalita tvojich príspevkov nie je až taká úžasná, aby si tu dával všetkým nejaké výzvy.... a za posledných X strán si to bol práve ty, ktorý si neustále, a dosť primitívne, reagoval na príspevky Mareclllooo-a.
No k čomu je náš ÚP v oblasti dopravnej politiky sa pýtam aj ja, nakoľko X vecí je tam neaktuálnych alebo nezmyselných, ale aj je tam deklarovaný napr. cielený pomer MHD:IAD 70:30, a reálna dopravná politika je niekde úplne inde.
Čo sa týka dopravy a dopravného riešenia, ÚP by mal byť záväzný, môže určovať dopravné stavby, ciele dopr. politiky, atď., ale určite nemôže ÚP priamo určovať, kto bude kam cestovať - to určí X ďalších faktorov, hlavne však reálne potreby ľudí, to sa nedá niekde na papieri naplánovať.
Sčasti súhlas, ale aj územné plánovanie vytvára podmienky pre to, aký charakter územie bude mať... a budúca zóna ohraničená Mlynskými Nivami, Košickou, Prístavnou a Karadžičovou, v napojení na zónu okolo Pribinovej, určite má potenciál byť nové centrum mesta, popti tom dnešnom.
a skodalen, ze mas pocit ze citovanie zakona je jedinym smerodajnym.
Ziadny UZ ani zakon mi neurci akym sposobom a odkial kam mam cestovat.
Ak tebe ano, lutujem ta. Mas velmi stazeny zivot. Urcite vsak nikdy nenastevuj islamske krajiny ani anglosaske. Tolko veci co nebudes moct robit, lebo je tam nato zakon...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ivanbuto