Precitaj si celu diskusiu. Aj ked to co tvrdi bolo NIEKOLKOKRAT vyvratene ODBORNIKMI (nie demagogmi) tak si stale dupe za svoje. On nepocuva arguenty a nediskutuju. To je vsetko na temu Domovnik.
A jaky je tvoj názor. Nebolo by to nejakým spôsobom výhodnejšie? Menej liniek, ale častejšie intervali? A prehľadnejšie? Dodnes som nepochopil linku 17. Ale vôbec ju nevyužívam, je vôbec kapacitne naplnená?
Všimol som si, že si stojí pevne za svojím stanoviskom. Ale to neni nerešpektovanie. Proste, tak si to predstavuje a je o tom presvedčený, že tak je to naj pre všetkých.
Malo sa to meniť v roku 2000 a mal byť počet liniek znížený na 10. Nakoniec z toho zišlo a zaviedol sa celodenný interval 12 min. Odvtedy sa vykonali už len menšie zmeny - posilnenie 12 v rannej špičke, zrušenie posilnenia 12, zavedenie 17, posilnenie 9 v rannej špičke, zrušenie 6, zavedenie 13, zmena trás 1, 4 a 17. O žiadnej zmene sa až do otvorenia trate do Engerau neuvažuje...
Taká všeobecná otázka. Nechcel dpb v nedávnej minulosti redukovaťa meniť trasy a čísla liniek električiek? Akože menej liniek, ale zato častejšie intervali. Viem, že sa čakalo na rekonštrukciu nejakých koľajových tratí. Teraz nás čaká Záhradnícka-Miletičova. Potom tie linky už zmenia? Vie niekto niečo bližšie o budúcom usporiadaní električkových liniek v meste? Alebo sa stále čaká na NS? ?
"Ja respektujem ine nazory."
To som rád.
A kedy sa definitívne rozhodne o tom, aký to bude variant? A je tam reálna šanca na plytký tunel? Myslím z hľadiska rozhodnutia magistrátu. Nepreferuje ten radšej to lacnejšie riešenie? ?
Ja beriem tvoju snahu o objektivny pohlad. Ten nespochybnujem v tvojom pripade. Uvedena otazka vsak bola trivialna a nepotrebovala otazku...
Ja vsak zijem tam kde zijem (nielen byvam!) a chem tu zit aj nadalej. A nie som sam. My chceme zit po svojom a inak. Dane uzemie si predstavujeme inac a inac ho chceme vyuzivat. Napriek tomu sa k tomu nestavame tak, ze nic a len cez nase mrtvoly. Snazime sa naist kompromis medzi nasimi predstavami a povedzme dopravnymi potrebami. Tym kompromisom je plytky tunel a v nom NS MHD.
Ja respektujem ine nazory. Ale to neznamena, ze s nimi hned suhlasim a ze si necham znicit uzemie len preto, ze niekomu sa eliny pacia. Ja mam o danej veci vyhraneny nazor, ktory som si tvoril dlhy cas za spoluucasti roznych odbornikov, ktorych som tu uz menoval. Riesil som problem, kde bolo treba zladit hned niekolko problemov a aspektov:
- Chorvatske rameno ako regionalny koridor s jeho 50 m. ochrannym pasmom v kazdom smere
- navaznost na terasy
- poziadavka zachovat aspon lokalne parky/sady
- bezbarierovost
- ekonomika riesenia
- dopravne potreby
- cyklisticka doprava
- pesia doprava
Optimalnym riesenim mi stale vychadza plytky tunel, povrch upravit na sad s prepojenim na terasy s pripustenim lokalnych centier. V plytkom tunely nech ide radsej nieco, co sa blizi k NS MHD nez co aj mesto nazyva docasnym variantom.
Vhodne zvoleny plot je barierou rovnako ako nevhodne zvoleny plot. Je totiz ucelom plotu tvorit prekazku (barieru) v pohybe... ?
Plotom na Staromestskej sa malo a aj zamedzilo prebiehaniu ludi. Rovnako sa bude musiet zamedzit pohybu ludi cez trat v Petrzalke, co znamena plot = barieru... ?
Marcelllooo
Plotom na Staromestskej sa malo a aj zamedzilo prebiehaniu ludi. Rovnako sa bude musiet zamedzit pohybu ludi cez trat v Petrzalke, co znamena plot = barieru... ?