Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #97700:
Filiálka nemôže úplne nahradiť hlavnú stanicu. Okrem iného práve pre tú reláciu Kúty - Štúrovo. Ale môže tam byť celkom slušná frekvencia vlakov zo smeru Kittsee, Wolfsthal, Rusovce (vrátane zopár diaľkových) aj BEZ električkoľahkometra z Rovniakovej. Písal som to preto, že podľa mňa nie je žiadna tragédia, že sa tam nepostaví povedzme 6 nástupíšť.

Dúfam (som o tom presvedčený), že s nákladnou dopravou sa tam neuvažuje!
"Jedinou autobusovou trasou, ktorá sa mohla 21 vyrovnať, čo do dĺžky i do krásy bola báječná 112. Petržalskú trasu mala až po Synekovu rovnakú ako 21. Pod mostom SNP mala zástavku a pokračovala po Vajanského nábreží až po Mokrohájsku. Tu si to bezstarostne zatočila do Dúbravky, kde aj skončila. V 1993 jej skrátili trasu len po most SNP. To bol prvý necitlivý zásah do tohto komplexného organizmu trás MHD. Nasledoval neospravedlniteľný škandál. 112 presmerovali cez Einsteinovu až na Patrónku a po pár rokoch ju premenovali na 92. Až nedávno sa snažili napraviť staré krivdy a predĺžili ju až do Dúbravky, od Patrónky po pôvodnej trase, no dávnoveký názov jej už nevrátili, čím Bratislavčanov ochudobnili o jednu z mála dochovaných pamiatok. "
Zvláštne že ja si pamätám iné trasy, napr. 112 do BAZ. ?
Reply on: Ondro #97718:
Na elektricku do Petrzalky mesto vlastne zdroje nema. Na zdruzenu investiciu ma vlastne zdroje a na vsetky naklady sa pozbiera aj s ostatnymi subjektami (stat, ZSR, EU).

Re #97715 S499.1023: To som rad. Neodpustil by som si, keby som sa mylil a mohol sa nieco nove naucit a nevyuzil by som to. Preto ma upozornuj, kde robim chyby. Ale rob to na urovni. Casom sa mozno stanes aj partnerom pre komunikaciu.

Re #97720 Valec: Viac ako to ze sa to niekde da, mna zaujima, ako to bude v Bratislave. To, ze sa to da este neznamena, ze to bude. Ja definujem rizika. Po ich eliminacii sa mozme znovu bavit ci elina ano alebo nie.

Sucasny stav zameru mi dava vsetky dovody pre nie.

Re #97721 Ik: Plytky tunel je zo vsetkych realizacnych variantov k zivotnemu prostrediu najohladuplnejsi. Preto ho presadzujeme.
Reply on: S499.1023 #97725:
Ako tak čítam jeho príspevky, usudzujem, že išlo o lobotómiu. ?
Reply on: klasIK #97724:
Tých preklepov tam má vyše hlavy.
Reply on: Majo #97723:
To vieš, zväčšovanie lebky, aby sa do nej zmestil stále rastúci mozog malého génia, je bolestivá a traumatizujúca operácia ? .
Reply on: Majo #97723:
Ak ma pamäť neklame, tak ulica, po ktorej pokračovala 21-ka, sa volala Kláry Zetkinovej. Alebo žeby sa vydala? ?
Reply on: klasIK #97722:
"Tu som prestúpil na 30 vezúcu ma do ÚNZ Podunajské Biskupice, kde som prežil nejednu detskú traumu." Tie traumy majú evidentne doživotné následky. ?
Reply on: Valec #97720:
Prípadne ešte nejakí z Rovniankovej. ?
http://www.marcelslavik.rovniankova14.sk/21.html
Reply on: Marcelllooo #97714:
Počuj pupáčik, viezol si sa ty niekedy v električke inej ako sú bratislavské T3, T6A5... atď?? Podľa toho čo tu rozprávaš, tak predpokladám, že si žiadnu ani len nevidel! Nové moderné vozidlá nie je poriadne počuť, ani keď ti "preletia" za chrbtom. Odporúčam ti susednú WIEN.

Tie hovadziny, o metre si nechaj na vtedy, keď budeš mať na to financie a budeš mať kam napojiť trasu metra z Petržalky. Tiež nevidím význam v nejakom nezmyselnom plytkom tunely....a to už nie je zásah do životného prostredia?

Rozprávaš tu veci do ktorých sa ani zďaleka nerozumieš, tvoje reči mi pripomínajú staré babky z Ovsišťa.
Reply on: Marcelllooo #97714:
"Eleltkricky svojimi akustickymi aj vbracnymi charakteristikami su zasahom do riadneho uzivania vlastnickych prav a preto tieto ziadame eliminovat realizaciou trate v tzv. plytkom tunely."

Že ty si sa nikde okrem Bratislavy elekričkou ešte neviezol? A vlakom asi tiež nie. Lebo ja mám jednu stanicu za domom, a keď ti budú až tak prekážať, môžeme vymeniť byť. Budeš to mať len asi o 700 metrov inde.

"Zdruzena investicia v plytkom tunely je mensi zasah do ZP ako planovana elektricka do Petrzalky."

Pridružia sa k tejto investícii aj obyvatelia Romanovej? Stačí zo 14tky.
Reply on: S499.1023 #97716:
preboha laminatka, snad sme sa kolektivnej viny uz zbavili... ?
Nemozes trapit tisice Petrzalcanov, lebo nejaky domovnik ziskal suhlas 38 ludi aby ho zatsupovali (zrejme len preto aby ho dalej nemuseli pocuvat) ?
Reply on: Marcelllooo #97714:
tu prvu vetu si mi uz napisal. staci mi ju napisat raz. Budem sa teda opakovat aj ja a poviem ti ze ked mesto nema peniaze ale jeden variant je ovela viac nakladny, tak sa nan prostriedky najdu TAZSIE. Elektricky su zasahom do riadneho uzivania vlastnickych prav svojimi akustickymi a vibracnymi vlastnostami? to by sa museli stazovat aj vsetci uzivatelia ktori maju pred domom postavene nejake vacsie cesty - ja by som radsej bol keby tu miesto dialnicoveho privadzaca jazdili hoci T3, nehovoriac o novych elektrickach. (uz som byval aj dlhsiu dobu pri elektrickovej trati takze mozem porovnat)
Reply on: S499.1023 #97716:
Pripájam sa... tiež mu to prajem ?
Reply on: Marcelllooo #97714:
Môžeš citovať nejaký dokument, ktorý definuje akustické a vibračné vlastnosti električiek ? ? ? ? Veď ty netušíš, absolútne netušíš, o čom hovoríš, milý môj priateľ najvernejší. Z celého srdca ti prajem aby ti pred domom v trojminútovom intervale brzidla ľahká mestská elektrická jednotka SM488.0.
Reply on: Marcelllooo #97711:
Tak máš smolu, lebo ja nepripustím, aby si tu šíril LŽI. Je tu verejná diskusia, nebudeš si vyberať partnerov. Desiatky ľudí tu musia trpieť tvojou prítomnosťou, ty budeš musieť zniesť mňa.
Reply on: Ondro #97713:
Mesto nema vlastne zdroje ani na metro, ani na elektricku do Petrzalky. Financovanie zdruzenej investicie mesto zvladne z vlastnych zdrojov, pricom je to riesenie blizace sa k systemovemu a koncepcnemu rieseniu NS MHD (je to jedna jeho vetva).

V sucasnosti neexistuju na Slovensku technicke normy pre vozidla pre NS MHD. Eleltkricky svojimi akustickymi aj vbracnymi charakteristikami su zasahom do riadneho uzivania vlastnickych prav a preto tieto ziadame eliminovat realizaciou trate v tzv. plytkom tunely.

Zdruzena investicia v plytkom tunely je mensi zasah do ZP ako planovana elektricka do Petrzalky.
Reply on: Marcelllooo #97712:
hej, ale vsetci vieme ktory NS system je viac nakladny, cize sa nan tazsie najdu prostriedky. A argumenty ako hlucnost alebo zasah do zivotneho prostredia neuznavam, lebo nove eliny su dostatocne tiche aby neobtazovali ludi a metro je o dost vacsi zasah do zivotneho prostredia.
Reply on: Ondro #97710:
Mesto teraz nema vlastne zdroje ani na metro, ani na elektricku do Petrzalky.

Zdovodnenie nasho nazoru tu odznelo viackrat. V pripade seriozneho zaujmu sa dozvediet viac, odporucam icq: 334-738-979.
Reply on: S499.1023 #97707:
Nie som tvoj priatel ani ty moj. Ja si svojich priatelov vyberam.

Mozno sposob a metody tvojej komunikacie a verbalneho kaukliarstva posobia na niektorych na tomto fore, na mna vsak nie; iba ak negativne. Tvoje kvality poznaju naozaj len niektori tvoji nohsledi z tohoto fora. Nemas mi co priniest ani ma ako obohatit. Ty nie si partner pre mna do diskusie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.