Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #97501:
Ten nápad, neni zlý. Chceli niečo také ako tá bývalá električka Wien Blava. Len otázna je jej obsadenosť. A DPB vždy vyhlasoval, že na túto linku nebude doplácať mhd v Blave. No jo... verím - neverím
Reply on: ivanbuto #97480:
Tak nenapíšeme rovno básničku ako chválu na DPB alebo ódu, epos alebo také dačo aby som ulahodil váženým diskutujúcim?!
Reply on: merice #97500:
Mylis si dve roviny: riadenie a planovanie.

Potrebujeme strategicke riadenie (tu je jeden strateg), ktory vytyci strategicke ciele a plany, ale zase nie len tak sam od seba, spatna vazba z okolia a z rieseneho uzemia. Potom sa zacne zostavovat strategicky plan a tu je zase nutna spatna vazba okolia a zucastnenych. Vo faze planovania je strateg v roli koordinatora zberu dat, informacii a podnetov.

Nasledne sa strategicky rozhoduje - tu sa uz vybera konkretne jeden smer riesenia. A zase je toto rozhodnutie pripomienkovane. Nasledne, ked sa prijme strategicky plan a strategicke rozhodnutie - nastupuje faza projektoveho riadenia.

Projektove riadenie sa robi tak, ze na zaklade strategickeho planovania a rozhodovania sa urobi projektovy plan (to je takticka uroven) vyuzitia zdrojov ludskych, financnych, casovych, milniky, synchronizacia participantov atd. Projektove riadenie urcuje taktiku a operativu naplnenia strategickych cielov.

Nasleduje realizacna cast. Vykonavaju sa jednotlive fazy a stupne a casti podla projektoveho planu. Koordinovane projektovym manazerom, lebo len on ma uceleny pohlad.
Reply on: merice #97489:
: "No, neviem, čo máš na mysli."

Tú linku do Hainburgu. DPB nevie poriadne zabezpečiť ani dopravu v Bratislave a ide robiť takéto projekty. ?
Reply on: Marcelllooo #97499:
Hej, na to máme hlavičky makovičky. Keby sme mali každý priložiť ruku k dielu tak sa nikdy nedohodneme. Jeden koordinátor, jeden financujúci, jeden nápad. Odhodlanie a boj za úspech.
Reply on: merice #97498:
Keby som sa mal spoliehat iba na drzanie palcov, tak uz davno zijem v bratislavskomk sajgone...

Jednoznacne treba prilozit ruku (a hlavne hlavu) k dielu...
Reply on: Marcelllooo #97497:
O.K. Diky. Držme si palce, aby to vyšlo. ?
Reply on: merice #97496:
Jednoznacne chýba strategicke planovanie a projektovy manazment. ❗
Reply on: Marcelllooo #97495:
U nás nezliháva, ale u nás je štátnym inštitúciám všetko ukradnuté. Robia tam učenci z čias Marxizmu a tak. Stratégia a taktika im nevraví nič.
Reply on: merice #97494:
Tak to mas teda pravdu. Ja som povolanim projektovy manazer a teda viem, co riadenie takeho projektu vyzaduje...

Dobre naplanovanie a synchronizaciu zucastnenych. Dobry realizacny a implementacny plan... Vyriesenie suvislosti. Naprogramovanie financovania. Krizove plany....

U nas zlyhava strategicke planovanie a riadenie.
Reply on: Marcelllooo #97493:
No a trafil si klinec po hlave. Robia to úradníci a pseudoodborníci na ministerstvách. Vymení sa garnitúra apotom, ja nič ja muzikant. Takéto projekty potrebujú garanta a splnomocnenca, na viac ako 4 roky.
Reply on: merice #97491:
Tak ale nech potom radsej nerobia nic!

Naco su projekty site horucou ihlou, ze sa nahanaju a robia, sak ved to nejako dopadne...
Reply on: Ámos #97482:
nie vôbec vôbec... Smola vole, vešak vtáky na nos môžeš tomu kto tam nikdy nebol... ja 94 vídavam denne aj 93 aj ked s nimi nejdem a vidim svoje - kraťase na nich
Reply on: Marcelllooo #97490:
To určite áno. Ale nezabúdaj, že peniažky sú vyčlenené do r. 2015. Dovtedy to musí stáť. Šijeme horúcou ihlou. Málo času na taký projekt. Jasné, že to treba vyriešiť teraz, ale nech aj na to myslia. Dopadne to ako so štadiónom na MS v hokeji? Dúfam, že nie, lebo od tohto tunela závisí aj dopravná sit. v meste, ale aj rozvoj letiska.
Reply on: merice #97488:
tak ale to nech sa vyriesi teraz pri planovani, projektovani a programovani fondov.

Nie je mozne, ze teraz mesto, ZSR aj stat mlzia a v takomto chaose sa rozhoduje. Potom nech sa najprv rozhodne a az potom nech su vsetky ostatne uvahy.
Reply on: Emo #97487:
No, neviem, čo máš na mysli. Ale o tom uvažuje DPB. Ja to využívať asi nebudem, ide mi len o turistov, vieš?
Reply on: Marcelllooo #97485:
Hej, ale pri bode jedna: Europska únia, ako ju poznáme v poslednom okamihu zakáže používať tunel, ktorý ona financovala, na používanie mhd. Bude sa oháňať bezpečnosťou a tak. Len dúfam, že tie plánované trasy a zástavky budú obsluhované. Lebo keby tam stáli vlaky ZSR alebo OBB a iné, tak to nebude NS ale vlakový tunel s troma štyrmi zastávkami, kade ide vlak desať krát denne - málo-.
Reply on: merice #97486:
Dúfam, že to kdesi zakapalo. ?
MÁM OTÁZKU: Čo je s tou linkou do Hainburgu. Je to vôbec reálne? A aj keby, prečo ma byť Nástupište a Výstupište pod Novým mostom? Mám rád toto mesto, ale pod N. mostom to je katastrofálne škaredé, teké nereprezentatívne. Šafko je elegantnejšie, Ne? ?
Reply on: merice #97477:
Napadov je vela, uvazovane riesenia su tri:

1. NS MHD lahkymi mestskymi supravami v plytkom tunely, cez Dunaj v razenom Tunely , Eurovea, Dostojevskeho, Filialka
2. elektricka cez Stary most s tym, ze sa planuje zatial jedina stavba Safko - Bosakova. Bez uprav Stareho mesta alebo cohokolvek ineho. Financie - mesto na to proste nema, co mesto hovori otvorene. Ten kratky usek zozerie 1,5mld. Cela Petrzalka vyse 8mld, na co by mesto muselo brat uver...
3. Nulovy variant - nic sa nerealizuje.

Z nedostatku financii na investicie a vyvolane stavby (co mesto tiez celkom otvorene priznava) sa nevybuduje kvalitne riesenie a kvalitna stavba. Len sa to este viac pokazi...

ZSR a Europa maju a daju peniaze aj na vyvolane stavby a upravu okolia...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement