Ad ISIC, neISIC: Na tychto kartach je podstatnych niekolko veci:
1. Karta musi byt cipova, necipove ISIC karty neberie ani ZSSK ani SL
2. Na tejto cipovej karte musi byt nahrata a aktivovana zlava na cestovne.
3. Ako zlosuk spominal, tato cipova karta je navyse akceptovana len ak ju vydala slovenska skola
4. Na karte musi byt citatelne uvedene meno a taktiez fotografia vlastnika karty
Dalsia vec - ISIC karta vseobecne neplati, ani ked je na nej znamka, pokial na cipe karty nie je nahrata a aktivovana zlava na cestovne. Tym padom nemozu nijako platit ISIC karty bez cipu. ZSSK uznava IBA cipove karty s platnou zlavou na cestovne + papierove preukazy ZSSK, ktore vydava ZSSK na predajnych miestach po predlozeni dokladu o studiu, ci sa zato aj plati netusim. Okrem cipovych kariet ISIC su platne aj niektore ine cipove karty ktore vydavaju niektore skoly, napriklad slovenska technicka univerzita ma vlastne cipove karty, ktore ZSSK aj SL plne uznava a taktiez je na tieto karty mozne dat elektricenku MHD v BA.
Su aj studenti VS ktora ISIC ani inu BCK nevydava. Ti mozu mat akurat tak ISIC vydany CKM, ktory sa vydava na zaklade potvrdenia o navsteve skoly. Ten neplati.
Na uzavretie: Plati ti hociaky cipovy preukaz zo skoly, ktory je aktivovany bez ohladu na to ci je to ISIC, alebo neISIC
Ten kto presadzuje elektricky musi byt elektrickovy nadsenec? Nie, nemusi. Napr. ja by som tu omnoho radsej videl metro, ale je mi jasne ze je to ekonomicka sprostost, neskutocne zla vlcakdogma a elektricka je omnoho lepsie riesenie a preto ju presadzujem.
Vyborne hned 3x.
1. Kedze poznas zmienovane osoby, vieme spolu komunikovat.
2. Kedze to ides rozdebatovavat s ludmi vo VUD a aj u vas na katedre, mozme sa o tom dalej bavit a konstruktivne postupovat dalej konkretne a k veci.
3. Ked budeme o tom spolu k veci konstruktivne rozpravat mozno sa posunieme dalej.
P.S. O taketo nieco mi cely cas ide.
P.S.S. Ale takato uroven dalsej komunikacie si zrejme vyziada zmenu komunikacneho kanala (navrhujem mail)
napríklad aj ja som zástanca tzv. električkového variantu, pritom nie som električkový nadšenec, v oblasti dopravy mám dosť skúseností, mimochodom poznám všetky tebou menované osoby a to viac ako bližšie. Rozhodne si ma svojimi argumentami nepresvedčil, rovnako ma nepresvedčil dokument VUD, ktorý si teraz rozdiskutovávam s niektorými ľuďmi odtiaľ, ako aj od nás z FPEDAS v ZA. Čo sa týka tvojho vyjadrovania, nepredložil si jediný odborný alebo odborne podložený argument či riešenie, jediné, čo si predložil, je link na zmieňovaný dokument VUD. Toť môj názor, teraz ma ukameňuj..... ?
Na tému ISIC kariet by sa dala napísať niekoľko stranová práca. ? Ale každopádne na využitie v železničnej a prímestskej autobusovej doprave môžeš oficiálne využiť iba univerzitnú čipovú kartu (či už ISIC alebo nie), nakoľko ISIC z CKM žiadny čip ani nemá. Je to len kus plastu s magnetickým pásikom na ktorom sú aj údaje a fotka len prilepené špeciálnou fóliou.
Takže vyjadrenia typu "nemas pravdu, ISIC (jedno aky) ta opravnuje vyuzit u ZSSK" a "nepotrebujes ziadne potvrdenia (dokonca mozes byt student denneho studia v lubovolnej krajine, aj zo zahranicia a akceptuju to)" #96699) som si asi vymyslel.
Taktiež tvoja odpoveď "LOL mna nejaka tvoja teoria z ich webu nezaujima, ja cestujem s 50% zlavou na ISIC a ziadny sprievodca s tym nikdy nemal problem, takze tie teoreticke rozpravky rozpravaj niekomu kto s tym nema skusenost" #96703) na príspevok "Nemas pravdu. Prestuduj si stranku ZSSK - ISIC bez cipu ta NEOPRAVNUJE cestovat na zlavnene cestovne." #96700) sa mi asi len snívala. Nehovoriac o tom, že ako príklad tej tvojej ISIC karty si práve použil obrázok tej cez čipu.
A tak by som mohol pokračovať aj ďalej.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
http://www.bratislavskenoviny.sk/75537/obnova-mesta/projekt-obnovy-mosta-pripravia-tri-firmy
http://www.bratislavskenoviny.sk/75462/doprava/viacero-nehod-spomalilo-dopoludnia-dopravu