Reply on: Marcelllooo #96364:
V tomto máš úplnú pravdu, ale ani jeden z týchto problémov nie je fyzikálnou vlastnosťou električiek. Je to len chyba toho, že v Bratislave jazdia električky na tratiach na úrovni spred polstoročia. Existujú mestá s preferenciou električiek, samostatnými telesami, aj podzemnými úsekmi. To, že v Bratislave je v súčasnosti električková doprava nanič, neznamená, že električka VŽDY A VŠADE MUSÍ byť nanič.
810zssk
Ad Re #96372:
1. Ano, ale Brno je dokaz toho ze povrchova elektricka moze byt v meste podobnom BA NS MHD, ty si tvrdil opak.
2. Ano, ale stale je to o tom ci budeme preferovat kolajovu, alebo cestnu dopravu.
4. Zle som sa vyjadril. Chcel som povedat ze sa musi vypracovat koncepcia riesenia MHD ako celku.
Ad Re #96373:
Nie, ten tunel neriesi takmer nic a rozhodne to (z hladiska MHD) NIE JE koncepcne riesenie. Bude tunel. A co potom?
Ad Re #96373:
Nepochopil si co som sa snazil napisat.
Ad Re #96374:
Ooo, nie, neriesi. Jedna trat Raca - Petrzalka NS MHD neriesi. Navyse, nemozes planovat samostatne NS MHD - MHD musis brat ako celok.