Hlavove konecne su blbost, opakujem preto ze potom by tam mohli jazdit IBA obojsmerne vozy, nic ine. Kupovat len obojsmerne vozy je v BA debilizmus najvyssieho stupna. Treba kupit tak 10-15 obojsmernych vozov pre vyluky a zvysok jednosmerny.
Písal som už pre Ike, tak si pozri. Pokiaľ nebude obratisko električiek nikde problémom pre zavedenie trate do danej oblasti a všetko pôjde riešiť tak ako doteraz - čiže klasické obratisko, tak sa nepričim jednosmerným elinám, no neverím, že všade to bude také jednoduché. Najmä z toho pohľadu, že najpr sa všetko zastavia husto a potom sa rieši doprava. Dakedy tu na imhd.sk pobývali fotky z Holandska ako sa stavia. Prv než stoja ešte základy sídliska tak tam premáva už električka ? pochybujem, že takéto dačo hrozí pri zástavbe severne do Dúbravky.
V prípade ak by sa budovali hlavové konečné, sú menej náročné na priestor a terénne úpravy. V Brne je to tak riešené v Líšni trebars. Určite tam kde elinu treba a nejde vybudovať slučku, tak sa spraví hlavová a preto som nahodil tému potreby obojsmerných električiek. Taktiež už spomínané výluky, že v prípade ak sa pri renkonštrukcii trate Trnavské mýto - Ružinov postupovalo od Trnavského mýta a zrekonštruovaný by bol úsek Tomášikova - Trnavské mýto, tak by tieto dvojsmerné eliny umožnili premávku aspoň v danom úseku, za predpokladu, že by tam bola výhybka umožňujúca prejazd na opačný smer. Nedávny príklad - Obchodná. Celá ulica bola dokončená okrem Hurbanovho a Nám. SNP, tak sa čakalo na dokončenie pričom zastávky Poštová a Vysoká už mohli električky obsluhovať, keby boli dvojsmerné.
"3) Soferi s tym autobusom vobec, ale vobec nevedia jazdit som myslel ze sa dnes zabijem pridavaju neskutocne strastne rychlo a brzdia tiez ako hlupaci proste rychli start skoro polka autobusu na ze mi a potom ryyyychlo brzdit."
Ale to je chyba vodičov, nie toho autobusu. Ja som už takých zažil aj na Ikaruse 435, Karose B 732 či Škode 14 Tr. ?
"4) A nakoniec malo miesta na nohy pri niektorych miestach...hlavne tie co su za sebou sedacky"
S týmto plne súhlasím! Keď som bol na tej ich prezentácii, na niektoré miesta som si pri svojej výške 191 cm mohol sadnúť iba krížom cez dvojsedadlo. ?
suhlasim s ear4 ze tie "hrbate" SOR-ky su dost tragicke..
1) strasne malo miesta v chodbe takze ked ma niekto ruksak na chrbate (aj ked je tam piktogram, ktori prikazuje dat tasku dole), ale aj bez neho tak clovek jednoducho neprejde
2) Uchyt dveri je tiez dost tragicky som zvedavy ked si tam niekto hlavu rozbije
3) Soferi s tym autobusom vobec, ale vobec nevedia jazdit som myslel ze sa dnes zabijem pridavaju neskutocne strastne rychlo a brzdia tiez ako hlupaci proste rychli start skoro polka autobusu na ze mi a potom ryyyychlo brzdit.
4) A nakoniec malo miesta na nohy pri niektorych miestach...hlavne tie co su za sebou sedacky
TAKZE AUTOBUS SA MI VOBEC NEPACI A ODMIETAM SI CVAKAT LISTKY
?
Mozes byt konkretny CO sa ti nepaci? Podla mna su SORky velmi dobre busy (aj ked, par veci by sa este mohlo riesit).. ked kritizujes, bud konkretnejsi, alebo sa chod stazovat inde.
Naozaj netusim odkial by mohli mat moje udaje. Zatial mi ziaden dokument s potrebnymi udajmi neukradli, takze ja sa neobavam. Pokial mi nieco ako OP ukradnu, tak to nahlasim a s cislom preukazu si moze utierat zadok.
tbus