pokial mas dobre polozeny bod A a aj B tak sa da... a ked sa chces vyhnut mestu, pouzijes obchvat...
IGK sa knockoutovalo same z centra, skoda ze nie s vedomim mesta...
Ono zalezi kedy ides autom a odkial kam. Mne auto rano redukuje cas cestovania cca na polovicu. A to nemusim stresovat ci mi dnes vynecha bus a ja budem polhodku co cakat na zastavke co sa mi stalo uz tiez niekolko krat. Co sa blbcov na cestach, tych mozes stretnut vsade aj v MHD. Podla mna auto vie byt dnes velkym plusom pri cestovani ale neplati to vzdy. Niekde sa viac oplati ist MHDckou
Moja predstava je skôr vedenie ET z Hlavnej stanice pod zemou na Pražskú, pričom vyústenie na povrch by bolo v stredovom deliacom páse až za odbočkou na severnú tangentu. Rozšírenie stredového deliaceho pásu by prebehlo na úkor bus pruhov, ktoré by po zavedení električkovej dopravy neboli potrebné. Zastávka Hroboňova by bola prístupná z lávky ponad Brniansku. Križovatka Patrónka by bola prekonávaná estakádou (stále v osi komunikácie), na estakáde by bola umiestnená aj zastávka. Estakáda by na križovatke pri Vojenskej nemocnici prešla na južnú (v tomto smere ľavú) stranu Lamačskej, kde by ďalej viedla po úrovni terénu a pred Tescom Lamač by sa napojila na ulicu Polianky (možno znova s vylúčením ostatnej dopravy na zabezpečenie bezkolíznosti). Nasledovala by zastávka Polianky na znamenie. Dĺžka trate po dúbravskú radiálu je cca 5,2 km. Vzhľadom na to, že celá trať by bola koncipovaná ako rýchlodrážna, je možné stanoviť aj vyššiu cestovnú rýchlosť a cestovná doba by mohla byť okolo 8 minút.
Odporúčam moju mapu zväčšiť, je tam presné trasovanie.
"Ja si viem sadnut do Foxa a posuvat sa 300x pohodlnejsie ako v MHD."
V IGK pohodlne? Dnes? To bejvávalo! Dnes už na pohodlné posúvanie v IGK môžeme len spomínať. Boli časy, keď ma chytila v meste potreba, sadol som do auta a išiel domov na svoj záchod. V súčasnej dopravnej situácii radšej použijem záchod verejný, tak isto, ako sa radšej budem chvíľu tlačiť v MHD, než by som mal ísť vlastným autom do tej džungle, kde jazdia absolútni diletanti, nedodržiavajúci (alebo možno neovládajúci) dopravné predpisy, pričom jedinými ich zákonmi je drzosť agresivita a primitívnosť.
V podstate mne osobne to moze byt 500. Nech si Zahradnik kupi 100 hrboSORov a nech si dalej kupuje DPB vozidla systemom barzjak (vid mudre posielanie kratasov, klbakov, Solarisov). Ja si viem sadnut do Foxa a posuvat sa 300x pohodlnejsie ako v MHD. Ked mieni v takomto rezime fungovat DPB aj dalej, odchod cestujucich do IGK bude pokracovat nadalej a nove logo to urcite neodvrati ?
hej, Obchodna bola to prve co ma napadlo ked som videl tie nakladne eliny
Ad Ditha - divim sa vam, ze kvoli 140Sk chcete radsej minat hodiny a hodiny na zistovanie ako to riesit a pripadne dohadovanie a sudy s pravnikmi, to za to nestoji ani nejakemu brigadnikovi s hodinovkou 50Sk
Hm prave som kukol katalog a naozaj sa vyradilo zopar troflov v tomto roku? Co to??? Je ich 83 a na dennu vypravu spred zmeny intervalu treba 72 vozov. 83 vozov teda nestaci.
Nevie niekto ci sa este kompletizuju nejake TrM skelety na Trnavke ako nahrady za tie vyradene vozy?
A v Prahe a v Brne začínajú s obojsmernými? V Ostrave prestavali KT8D5 na jednosmerné preto, že im neprišiel poradiť odborník? Vo Viedni, v Linci si tuším tiež ešte nebol, keď tak hlúpo nakúpili nové jednosmerné električky? Nie si schopný pochopiť to, čo ti Ike napísal, že T3RP sú NOVÉ električky? Skús sa NAJPRV zamyslieť a POTOM reagovať.
Šotopsíček má svoj nový šotosen - obojsmerné električky spred jeho domu všade a nedá si to vytĺcť z hlavy. Nie je podstatné, načo by boli. Podstatné je, že on sa tak rozhodol.
Tak teraz dobre čítaj, Dunčo, ty egoistický mlamodyj so zachladenou pubertou ešte aj v devätnástich:
1) Keby si sa vedel pozrieť do histórie, tak by si videl, že odjakživa propagujem ULF ako jednu z najdokonalejších električiek na svete.
2) Ty by si nemohol o ULF-e povedať nič, lebo ani netušíš, čo je to za vozidlo.
3) Ty osobne si mi na háku, len polemizujem s tvojími nezmyselnými argumentami, aby si nedajbože niekto nezorienotvaný nepomyslel, že máš hádam pravdu.
4) Na rozdiel od teba mám záujem o SKUTOČNÉ zlepšenie stavu MHD v Bratislave a nie o splnenie šotosnov nejakého tĺka, ktorý potrebuje linky spred svojho domu všade bez prestupu, najmä však na hlavnú stanicu, lebo odtiaľ denne cestuje na režimku do Zsolny. Nepotrebujem odbaviŤ žiadnych diskutujúcich, len nepripustím hlásanie bludov. Odbaviť sa môžeš ísť ty teraz na záchod, lebo ti to evidentne chýba.
5) Ten výraz "kecol" vysvetlíš osobne, z očí do očí.
6) Áno, systém nosných liniek a prestupná tarifa patrí ku každému modernému systému MHD, aj v Košiciach a v Zsolne.
7) Tým "Jo bratře?" si chcel povedať čo? Nemusíš sa teraz namáhať s odpoveďou, vysvetlíš osobne.
vazena pani v prvom rade zavolajte do advokatskej kancelarie a skuste im to vysvetlit, ze mate aj doklady o to ze to vas syn byt nemohol, pokial si bude trvat na svojom tak to pojde na sud, tam mozete podat odpor, alebo sa odvolat proti rozhodnutiu.
Co sa tyka tohoto fora, ked sem napisete tu istu vec viac krat tak vam hrozi akurat tak odopretie pristupu za floodovanie. Toto je diskusne forum a narozdiel od chatu ked sem niekto pride tak si moze precitat vsetky prispevky, ktore tu boli napisane a nie len tie najnovsie na prvej strane. Okrem toho, ked opakujete to iste mnohych ludi tu to obtazuje a znizujete si sance na to ze vam niekto odpovie skutocne konstruktivne a nie len podrazdene. Taktiez sa tu v poslednej dobe rozmohli decka, ktore sa dookola pytaju tu istu vec a niektori z nas uz zacinaju byt na taketo veci alergicki. Takze nabuduce staci ked to napisete raz. Dakujem za pochopenie
Ámos
Re #96150 S499.1023: tym bodom 7 si myslim ze myslel: "jou, jou bracho, see ya in ghetto, 2pac forever..."