no tak zase tym ze kde sa otoci solo sa obtoci aj klobasa by som netvrdil napriklad taka 41 57 151 a urcite je ich aj viac tam by si to asi z klbakom neotocil na prvy krat ?
no dobre v tvojom case to boli nove masiny teraz to ma 12 a viac rokov prva 50 co ide ku krikom sa v pohode obtoci druha co ide ku ceste to tam lame a kde este funguje zvoncek ze mas zalomeny voz tak veselo vyhrava svoju odu na bolest ?
ponukas velmi dobre riesenie, no zial u nas v BA nerealizovatelne...
ako si teda predstavujem realizaciu..
1. na useku krizovatka Slavicie, CS pri ZOO by sa zobojsmernila premavka, samozrejme pekne znacene smerovacimi doskami spravne umiestnenymi...
2. Vystavba podpier (Molecova) Botanicka - cez Slavicie - az na Patronku
3. Vystavba docasnych podpier na nadjazde nad D2.
4. Natiahnutie trolejov, na useku krizovatka - cerpacia stanica obojsmerne.
5. vystavanie docasnej CSS na vychodnej krizovatke na nadjazde ponad D2, ktora by fungovala non-stop (aj v noci, lebo na dialnici sa jazdi aj v noci a na tom useku by mohlo vzniknut vela vaznych celnych zrazok)..
6. Uzatvorenie podjazdu pod D2
7, prerobenie podjazdu, natiahnutie kablov
8. opatovne zjednoprudnennie s tym, ze podpery (docasne) na nadjazde nad D2 by sa mohli vyuzit pri zatrolejovani trate 31 do buducnosti...
vsetko to naraza na obrovsky hacik
- chtic kompetentnych
Ja som teda s klobásovým autobusom nikdy nejazdil ale odvážil by som sa tvrdiť, že polomer otáčania na Trenčianskej je menší a ani 15Tr ani Sanos tam nikdy žiadne zvuky z točne nevydávali, ani sa tam točne neničili. A zatiaľ, čo sa 14Tr (hlavne staršie série s riadením Csepel) občas na jedenkrát nevytočila, s klobásou sa mi to inkdy nestalo. Odvtedy tvrdím, že kde sa otočí sólo, otočí sa aj klobása (pokiaľ tam nebude nejaký blbý stredový ostrovček).
Ja som to nemyslel ako trvale, ale aspon pokym by sa nespravil ten drahsi sposob. Pocas jeho vystavby by to muselo byt itak obojsmerne. Aspon by sa konecne potiahol ten trolik do KV.
Pouzitim par semaforov by trolejbus zastal pred vjazdom na dialnicu a dal by prednost vozidlam, ktore dostanu na moste zelenu. V jednoduchosti je krasa, len sa netreba bat.?
PS ako sa tu vravi §1 nikdysatotaknerobilo §3 tosaneda atd atd a hlavne niesupeniaze ?
neviem ci by to bolo bezpecne, vzhladom na znizenu viditelnost kvoli terenu a kvoli tomu ze by trolejbusy krizovali vyjazd na dialnicu D2... to by museli davat prednost tymto autam, a tie by kvoli kopcu nevideli... ako docasne riesenie s napojenim na SSC by to mozno slo, ale to sa u nas nerobi atd. ? ...
ale ako trvale by to urcite neschvalili...
neviem ktory myslis... snad nie dialnicny privadzac, ten by nebolo vhodne zobojsmernovat... riesenie bud nie je, alebo velmi narocne fyzicky aj financne - a sice znizenie vozovky cca o pol metra pod estakadou pri zhlavi...tak aby tam mohlo trolejbusy jazdit
Ps k tej Mlynskej, keby sa velmi chcelo, tak riesenie s tymi trolejbusmi by mohlo byt take, ze by sa zobojsmernil ten usek popri pumpe smer Patronka. Nakolko itak je teraz v tom useku doprava troska slabsia. Je to len kratky kusok. Co vy na to?
zial, nerozmyslalo sa dopredu... tak isto ako pri vystavbe JV zhlavia Sitiny, ze by tam mohli chodit trolejbusy... ved naco by sa DPB, Magistrat a NDS dohadovali...
Toto stúpanie sa dá pri výstavbe trate prispôsobiť. Ale presne tento podjazd som myslel. Bohužiaľ to na tej mape nie je presne vidieť. Alternatívou je pomerne vysoká estakáda ponad diaľnicu.
Stalo sa vam niekedy nieco taketo,alebo podobne???
23.1.2008 syn dostal dop.list od pravnika na zaplatenie pokuty za jazdu bez platneho cestovneho listka.V liste bol uvedeny datum 13.12.2007,a linka cislo 23. V tomto case mal platnu elektricenku,ktorej platnost trvala do 10.1.2008.Po navsteve doplatkovej kancelarie,mi velmi ,,mila a ochotna" pani oznamila,ze listok o zazname z ,,ciernej jazdy",/na ktorom malo byt jeho rodne cislo a cislo OP/ nema v kancelarii,ale je u pravnika !?a nech zaplati 140 sk,lebo urcite nemal pri sebe elektricenku...A to najlepsie nakoniec: syn 13.12.2007 od 14.00-20.00 robil promo v tescu,co ma podlozene dokladom.
AKO JE TOTO MOZNE???
netvrdim ze jedna cesta pre eliny a auta (asfaltovy zvrsok) je nerealna a cudujem sa ze v BA sa nevyuziva, no zo strany polianok smer patronka by to bol pre elinu slusny rollercoaster... ale netvrdim ze to nejde, len sa mi to zda velmi tazkopadne aj pre auta, nieto este pre eliny...
To je pekny navrh, len ja by som posunul zastavku Polianky viac k zimnemu stadionu, asi tak ako je dnes Lipskeho, by vyuzivalo viac ludi, najma deti iduce zo skol a ludi z Pekarne.
marian555