Reply on: intony #95942:
Skvelé návrhy. Nebyť zaostalého návrhu viesť eliny len popri NBS všetky štyri linky, ruka v ruke s nápadom zrušiť trať na Štefánikovej, tak by sme mohli odškrtnúť časť bodu číslo 5. Keď by aj paralelne existovali trate na Štefánikovej a Imricha Karvaša, tak by sa mohli linky 2 a 13 viesť po Štefánikovej a 3 s 8 po Imircha Karvaša okolo NBS. Ešte keď pozerám na bod 1, tak kadiaľ by sa viedla trať z Patrónky do Dúbravky v súčastnosti? Dané územie je za Patrónku je zastavané, cestami a kde neni cesty tak tam už stojí dáka budova. Malo by zmysel viesť trať len po Patrónku?
Ámos
Re #95934 Ike: Ale ved predsa chceme bratislavsky Manhattan, tak se vsim vsudy. Vies, ze vacsina obv. Manhatanu nevlastni auto, lebo by sa snim nikam nedostali?
Re #95941 Ike: Akurat elektricky na tej radiale su nejake prazdne.
A nezabudaj, ze tam je Dymitrovka, ktora kedysi zamestnavala veeela ludi.
Re #95949 intony: No postavili ju, v hlbke tusim 20 metrov... Tak nejak, nie som isty. Inak by nemali dostat kolaudacne, aj ked tu nato nikto nehladi...