investor si vsak neuvedomuje, ze hentym nikoho nezaujme. Keby vsak zrekonstruoval farbiku, dostaval, prisposobil tak po bytoch, kancelariach, kaviarnach, pivarnach sa len tak zaprasi... Zarobil by viac a ostalo by ponom nieco hodnotne.
Lebo to co tam je nakreslene vyzera ako semestralna praca studenta druheho rocnika fakulty architektury STU.
podla vizualneho prieskumu, cize pozretia sa na stavbu, ked este bola len v hrubych zakladoch pod zemou a priebezneho pozorovania usudzujem, ze v objekte sucasneho staveniska sa nenachadza ziadna podzemna stanica... ?
Myslel som tak ako dnes po Vajanského nábreží, ale nie v strede cesty, ale v pravej časti.
Bottova je zaslepená do križovatky Prievozská-Nivy-Košická a čoskoro tam budú 40-poschodové obludy. Ešte pred ich výstavbou by sa to dalo, lenže HB Reavis a Magistrát také niečo nenapadlo, ani nenapadne a potom už ťažko raziť tunel tadiaľ.
To, čo som spomenul nižšie, by bolo možné ako tak realizovať aj potom... Tento mesiac to skreslím všetko.
Počkaj, prešiel by si s tým popod ten most, alebo bi si uhol na Gondovej cez to parkovisko ? Popred prístav by to šlo tak na ostrejšie nože, ale budiž, len si myslím, že tento smer je "zdvojkoľajniteľný" po Štúrovej.
Prečo by mal byť úsek okolo Bottovej podzemný ? Pokiaľ nebudeš mať ako viesť tú električku po povrchu, nebudeš mať ani náhodou plac poslať ju tam pod zem a von...
Presne tak, je veľká škoda, že sa teraz vôbec nestavajú električkové trate. Keď už nie ďaleko od centra, tak aspoň v rámci centra. Tá autobusová stanica a jej okolie by nebol trucpodnik.
ad 1) hlavná stanica - Patrónka - Dúbravka
ad 2) Šafárikovo nám. - Petržalka,
ad 3) ASMN - Prievoz - Vrakuňa/Podunajské Biskupice
ad 4) Ružinov - Vrakuňa/Podunajské Biskupice
ad 5) okruh (Šafárikovo nám, ASMN, Krížna, Račianske mýto, Šancová, Štefánikova, Suché mýto.
Všetky tieto navrhované smery
rozvoja TRAM v BA boli uvažované v roku 1968
v Generálnom návrhu MHD V Bratislave.
Je to tam všetko dopodrobna rozvedené, sú
tam uvedene jednotlivé uvažované varianty
(je ich 12), výsledný variant uvažoval
8 radial + je tam uvedená etapizácia s linkovým
vedením.
Okolo roku 1972 došlo k prehodnoteniu rozvoja mesta,
uvažovalo sa s 1 000 000 Bratislavou a TRAM
ako nosný systém z hľadiska prepravnej kapacity
a rýchlosti nespĺňala požiadavky.
krasnym, zial asi poslednym prikladom planovania do buducnosti bola stavba vajnorskej radialy... vtedy tam nebolo takmer nic okrem istrochemu... a dnes? kolko tam sidli firiem, tesco, cocacola, nayelektrodom, porsche, suzuki, prespor, r1 ,peugeot kopec ubytovni... kopec skladov atd, ktore by boli v prdeli dnes...
mimochodom neplanovalo sa aj stredom roznavskej viest trat?
Dalo by sa aj po Fajnorovom, keby sa spravila kvalitna protipovodňova ehm... Ale myslel som tesne pri budove SNM po Rázusovom nábreží. Samozrejme aj so spojkou Starý most - Pribinova.
Nad Bottovou som premýšľal aj ja, ale opäť príliš dlhý podzemný úsek na BA-pomery ?
tam popod starý most to nie je zlý nápad, len to tam neukočíruješ počas záplav, ktoré priznajme si nevieme aké budú časté.
Skôr som sa zamýšľal najmä nad odbočením trate zo Starého mosta na Pribinovu (s napojením na šafko) a vo variantoch (pravdepodobne cez Bottovu, prestup do podzemia) po ulici Mlynské Nivy (nič nové, koľajnice odtiaľ vyrvali len nedávno) až k Plynárenskej, neskôr k Bajkalskej.
A keď si ešte spomeniem, že niekto tu predčasom spomínal, že ešte pred plánovaním metra po roku 1970 sa plánovala pomerne rozsiahla sieť rýchlodrážnych električkových tratí...
hehe, v BA ani to nie... parkovacie miesta len pre par vyvolenych, ktori sa potom budu predbiehat na tuaregoch cez ten rozsireny pravy pruh.... a zabudol si dodat ze tam daju X semaforov, ktore budu mat cervenu vlnu...
Sommelier