Pezinok je plnohodnotne MESTO, zatial co DNV je monofunkcna nekoncepcne zastavana obec.
Nezpoznam relacie v Pezinku, ale zato poznam relacie napr v Senci, co je o trocha mensie mesto ako PK, a neviem si tu MHD predstavit... maximalne jednu linku ktora by bola rantabilna pri 30 minutovom intervale, ale v takom case prejdes cele mesto pesi...
V DNV mi tiez nerobi problem ist hocikam pesi, vyuzivam to ze je tu zastavka pod mojim domom... Stanica je problem, je moc daleko, ale to nie je priklad PK...
Prečo kto a kde je napisane ze Mhd musia byt niejake 12 ci 18 m busi sak kludne keby tam mali napr male medaky alebo SOR 9,5 m tak to by tam stacilo a ako spomenul urobit to tak aby to nadvezovalo na vlaky a SAD.
Trosku divna logika nemyslis?? Keby dnv bola samostatna od BA tak by tu ziadna MHD nechodila, lebo by sa skratka "neuzivila". Jazdila by len SADka alias SL. Vies mi povedat taku malu obec/mesto co by mala vlastnu MHD?
POzri oni to tak tvrdia ale neni to dotiahnute as tak uplne do konca keby chceli usetrit vozokilometre tak popresuvaju aj poradia medzi kolonami a potom by sa setrili vozokilometre a to by sa nestihali cudovat
Ale to je tema do nekonecna lebo kazdy si bude pisat o tom co jemu vyhovujue
zmena v Petrzalke bola aby sa usetrili vzkm aj vozidla. Po zmene vsak sa vozy naplnili viac ako boli predtym, tak sa pridavalo. Kolko sa teda vlastne usetrilo, neviem.
Spolu so zmenou v Petrzalke sa odsuhlasilo aj prelinkovanie elektriciek. Avsak z dovodu, ze spokojny ludia nevypisuju staznosti ake je to super zato nespokojny pisu ako je to nahovno a potreby vybudovania nejakych stavieb na elektrickovych tratiach sa to zastavilo.
MHD pezinok nepovazujem za hlupost. V Pezinku zije o 25% ludi viac ako v DNV. Tiez mas pocit, ze uvas je MHD blbost. Staci, ze mas pesiu dostupnost na vlak do 15 minut???
Mozme ist tymto smerovanim, ale potom sa to da uplatnit vsade. Aj DNV.
MHD Pezinok si predstavujem ako pripoj ku kazdemu vlaku. Tak bude funkcna.
Pozri ked sa prelinkovala Petrzalka boli velke sluby ze sa stym bude pokracovat aj v dalsich MC ale po skusenostiach z Petrzalky sa na to radsej zabudlo sak us usetrili dost na Petrzalke tak naco aj na ostatnych
Na nic nenarazam. len som chcel vediet ci si z Bratislavy. Kolko uz v BA zijes?
Šotosny nemam, elekricky nevyuzivam, lebo su nepouzitelne pri dnesnom systeme. Som zvyknuty na intervaly do 7,5 min a zda sa mi vecnost cakat 12.
tr3mp-ho dogmu uz sem daval 810zssk v prispevku #95552
rozpisovat sa mi to nechce preto, ze uz to tu bolo preberane milionkrat. vacsina co tomu rozumie sa zhodla, ze je prelikovanie potrebne. Zvysilo by pocet cestujucich tak ako sa zvysil v Petrzalke po zmene.
Amos, sorry to je kravina na N-tu...
Realne by tam MHD mala interval 30 minut aj to by bol luxus, cize to pesia dostupnost je konkurencieschopna a vyhrava
Nie som rodený Bratislavčan, ak práve na to narážaš. A inak, čo by si chcel ty meniť? Električky tak, aby to práve tebe vyhovovalo? Či len realizovať šotosny?
Jasne, môžme všetko pomeniť od základov. Ale načo? To je tak, ako keby som kúpil kilo zemiakov dnes večer a zajtra ráno. Žiadna zľava, cena rovnaká. Skôr sa obávam, že keby sa začalo experimentovať so schémou električiek, tak to nedopadne dobre.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
Pezinok je plnohodnotne MESTO, zatial co DNV je monofunkcna nekoncepcne zastavana obec.
Nezpoznam relacie v Pezinku, ale zato poznam relacie napr v Senci, co je o trocha mensie mesto ako PK, a neviem si tu MHD predstavit... maximalne jednu linku ktora by bola rantabilna pri 30 minutovom intervale, ale v takom case prejdes cele mesto pesi...
V DNV mi tiez nerobi problem ist hocikam pesi, vyuzivam to ze je tu zastavka pod mojim domom... Stanica je problem, je moc daleko, ale to nie je priklad PK...