mali nizsiu nastupnu hranu a vacsiu kabinu vodica... ale boli podstatne drahsie a karosy boli vraj motoricky lepsie - tie posledne mali minimalne lepsiu prevodovku Voith...
Ano môžem specifikovať prečo nemám rád tieto autobusy.
Pretože interiér nieje zrovna najlepší je to podľa mňa moc lacné a šoféry si tiež sťažujú že majú malú šoferskú kabínu a to je pravda myslím že už menšiu sňaď sa nedá vyrobyť. Ako ten 18 metrový čo sa tu skúšal nebol dizajnovo zlí ale očakával by som viac vnútri interierovo. Proste dizajn mal ako keby najmodernejší autobus a interierovo lacný ako stará karosa či Ikarus 415. A tie predné dvere u vodiča sú zlé vyriešené. Možno sa vám páčil kôly tomu že mál 5 dverí ale mne osobne sa mi neľúbia Sory vôbec. Sú to fakt husenice dobrý výraz našli pre nich. Neviem no je to môj názor vám sa ľúbi ale mne nie. Nehovorím môže byť dobrý z technického hľadiska ale mám pocit že Bratislava si určite zaslúži lepšie autobusy ale to asi naši politici nikdy nepochopia a znova sa nabalia peniazmy. Neviem možno to budú autobusy českej výroby ale keď už českej tak Citelis 18 metrové a Tedomy 12 m. No alebo to o čom nielen ja asi snívam o Mercedes Benz alebo MAN. Tak fakt sa nehajme prekvapiť čo to bude.
Veľké vetračky sú fajn, ale som zásadne PROTI slizkej koženke, pri ktorej prevádzkovateľ svoju neschopnosť kryje údajnými názormi cestujúcich.
A okrem toho, ak nie je prevádzkovateľ schopný udržiavať v čistote handorvý poťah, nech dá do vozov drevené sedačky á la Düwag ale nie slizkú koženku.
S komponentami Ganz je nejaký problém geopatogénnej zóny v Bratislave, podobne ako u horľavých Soplarisov. Budapeštianske Trotlína majú výzbroj Ganz k plnej spokojnosti (paradoxne Ik412T nemá výzbroj Ganz ale Kiepe), Trotlína kdesi v Rige či Vilniuse sú tiež Ganz...
Vtedy hlavne boli dva problémy:
1) Ikarus chcel za polotovar 415 bez výzbroje presne toľko, ako Ostrov za celú 14Tr.
2) Škodovka odmietala dodať samotnú výzbroj, argumentovala "Kúpte si od nás celý trolejbus alebo nič".
Obidve fabriky dopadli tak, ako si to zaslúžili.
412/417 sa vtedy nekúpili preto, že mesto povedalo, že na nízkopodlažnosť mimo garantované invalidné spoje ešte BA nedozrela.
417 musel mať nejaký problém, keď ho nekúpila ani Budapešť. Jediný 417 v ex-ČSFR v Tábore jazdí spoľahlivo ale zo začiatku to vraj bolo strašné a v súčasnosti sú probléímy s ND a Comett Plus sa ho chystá pri najbližšej príležitosti vyradiť.
V tom príspevku som narážal hlavne na design... Ale inak, čo sa týka tých pražských Citelisov, kvitujem, že tam máte koženkové poťahy a veľké vetračky... Konečne sa niekto odklonil od zaužívaného, podľa mňa úplne zlého, štandardu...
No viac ľuďí mi tvrdilo, že u nás takáto legislatívna prekážka je. Ale čo sa týka vozidiel ako takých, tiež by som ich určite nepovažoval za trvalé riešenie, to má byť jednoznačne koľajová doprava. Ale ako dočasné riešnie to podľa mňa nie je najhoršie a dali by sa použiť aj pri výlukách (keďže tie DPB nedokáže zabezpečiť nejakým rozumným kaliforňan-systémom...).
A kde? Nenašiel som. Každopádne teraz budú musieť rešpektovať výmer BSK. Jedine že by tú zľavu dávali ešte naviac z ceny vo výmere. ? Ale to len skôr ešte nestihli opraviť.
Re #95207 S499.1023: ? ? ? Od akej lokomotívy? Od parnej? ? ? ?
Cela ta Skoda 21Tr je jedna velka sasovina.. vozitko je to dobre, ale radsej nech ho odstavia, alebo predaju.. nema zmysel sa tu s nim donekonecna hrajkat..
A to si kde vzal? Na výpravni hovorili? Tam som už toľko zaručených správ počul, že Bombardier kúpi ÚD DP, že Kummler-Matter kúpi vrchárov, že pred ÚD leží zrých%lovač do lokomotívy... ? ? ?
Môžeš okrem svojich nezmyselnách žvástov o nasiaknutí a heslách uviesť KONKRÉTNE niečo, v čom je Ik417 lepší? A prečo by som ho mal porovnávať so starou kĺbovou Agorou, keď je rok 2008?
Len tak mimochodom, k Slintelisu môžeš mať aj palubovku VDO.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
http://ceknito.sk/video/111950