Reply on: Beus #94665:
Presne to isté napadlo kedysi dávnejšie aj mňa... Vôbec to nie je zvrhlosť, funguje takto napr. veľký prestupný tramvajový terminál v Bruseli... Bolo by naň možné sa dostať z každého smeru a odbočiť z neho na každý smer a mal by tri zastávky - jedna pre smer Mariánska, jedna pre smer Nám. Ľ. Štúra a jedna pre smer Nám. SNP. Akurát ja osobne by som tam žiadne výdrže neriešil, aby sa zbytočne nezdžovali vozidlá, ktoré idú načas/s meškaním.
Peon
- Zmena trasy 1-ky na ŽST Nové Mesto. Uznávam, že 4-ka má príliš podobnú trasu, ale tak snáď tá by sa dala v meste presmerovať cez Obchodnú ul., aby aj odtiaľ bolo opäť priame spojenie na vajnorskú radiálu.
Myslím, že priame spojenie električkou z Dúbravky či Karlovky na Hlavnú stanicu naozaj netreba.
- Zlúčenie liniek 27 a 35 do linky č. 23. Kvôli tomu už síce nechodí vždy presne a bolo tu rozoberané ťažšie stíhanie vyjazdenia kola jedným vozidlom pri 60-minútovom intervale.
Ale aj tak si myslím, že z ekonomického hľadiska aj z pohľadu cestujúcich je toto rozumné riešenie.