Nie je tych vyluk elektriciek uz nejak privela??? skoro kazdy den na hodinu, dve... nefunguje jedna z radial, to je uz privela... Cast sice ma navine DPB, ale myslim ze zlomkovu (zrazenie elektriciek...), drvivu vacsinu maju na svedomi auta v kolajisku a vinnik je niekto mimo DPB!!! Bolo by nacase sa s tymto nejak vysporiadat - a ziadat NAKLADY NA NAHRADNU DOPRAVU OD VINNIKOV, rovnako usli zisk, poskodenie zakaznikov... Na mieste DPB by som zvazil vyhlasit vyberove konanie na "pohotovost autobusov a vodicov pre pripad mimoriadnej udalosti na elektrickovej trati", alebo by som nejak hodnoverne vycislil a nasledne zabezpecit pohotovost zaloznych vozidiel pre pripad MU na elektrickovej trati, a tieto naklady DAL ZAPLATIT VINNIKOM DOPRAVNYCH NEHOD KTORE ZABLOKOVALI ELEKTRICKOVU TRAT! napriklad rocne to moze stat 50milionov (ci uz DPB vycisli ze mat pohotovost 8 autobusov a 8 vodicov stoji 50milionov rocne, alebo externa firma povie ze za 50 milionov rocne je ochotna v urcitych spickovych casoch mat pripravene na zavolanie 8 autobusov s vodicmi na nahradnu dopravu...) a tych 50 milionov DPB potom rozdeli podla udalosti v roku - podla casu a rozsahu udalosti a vinnikov da na sud a bude od nich vymahat umernu cast tych nakladov... samozrejme ak bol vinnik zamestnanec DPB, tak to budu vydavky DPB, ale predpokladam ze by to bolo tak najviac 10-20%... myslim ze tie dodatocne zdroje by sa urcite DPB oplatilo ziskavat sudnou cestou, hlavne ked sa mu oplati sudit sa o pokuty za 1400sk, tu ide o MILIONY pri jednej nehode!!! samozrejme do nakladov na nahradnu dopravu zaratat samozrejme aj nakup vozidiel - napriklad na lizing, alebo rozdelit cenu zivotnostou - a mame rocny naklad na zalozne vozidlo...
aj vodici by si zacali davat vacsi pozor na elektrickovu trat, keby zablokovanie elektriciek na 2 hodiny stalo napriklad 5 milionov odskodneho pre DPB...
aj vodici by si zacali davat vacsi pozor na elektrickovu trat, keby zablokovanie elektriciek na 2 hodiny stalo napriklad 5 milionov odskodneho pre DPB...
S499.1023
Mercedesy E-Klasse a C-Klasse tej generácie, čo teraz končí, mali obrovské problémy napr. s koróziou.
Takisto nie je poruchovosť talianskych olejničiek ani zďaleka taká tragická, ako sa traduje, pretože sa neberie do úvahy, že Makarónec do Fiata leje akurát benzín, kvapalinu do ostrekovača a MOŽNO občas olej.