Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nie je tych vyluk elektriciek uz nejak privela??? skoro kazdy den na hodinu, dve... nefunguje jedna z radial, to je uz privela... Cast sice ma navine DPB, ale myslim ze zlomkovu (zrazenie elektriciek...), drvivu vacsinu maju na svedomi auta v kolajisku a vinnik je niekto mimo DPB!!! Bolo by nacase sa s tymto nejak vysporiadat - a ziadat NAKLADY NA NAHRADNU DOPRAVU OD VINNIKOV, rovnako usli zisk, poskodenie zakaznikov... Na mieste DPB by som zvazil vyhlasit vyberove konanie na "pohotovost autobusov a vodicov pre pripad mimoriadnej udalosti na elektrickovej trati", alebo by som nejak hodnoverne vycislil a nasledne zabezpecit pohotovost zaloznych vozidiel pre pripad MU na elektrickovej trati, a tieto naklady DAL ZAPLATIT VINNIKOM DOPRAVNYCH NEHOD KTORE ZABLOKOVALI ELEKTRICKOVU TRAT! napriklad rocne to moze stat 50milionov (ci uz DPB vycisli ze mat pohotovost 8 autobusov a 8 vodicov stoji 50milionov rocne, alebo externa firma povie ze za 50 milionov rocne je ochotna v urcitych spickovych casoch mat pripravene na zavolanie 8 autobusov s vodicmi na nahradnu dopravu...) a tych 50 milionov DPB potom rozdeli podla udalosti v roku - podla casu a rozsahu udalosti a vinnikov da na sud a bude od nich vymahat umernu cast tych nakladov... samozrejme ak bol vinnik zamestnanec DPB, tak to budu vydavky DPB, ale predpokladam ze by to bolo tak najviac 10-20%... myslim ze tie dodatocne zdroje by sa urcite DPB oplatilo ziskavat sudnou cestou, hlavne ked sa mu oplati sudit sa o pokuty za 1400sk, tu ide o MILIONY pri jednej nehode!!! samozrejme do nakladov na nahradnu dopravu zaratat samozrejme aj nakup vozidiel - napriklad na lizing, alebo rozdelit cenu zivotnostou - a mame rocny naklad na zalozne vozidlo...
aj vodici by si zacali davat vacsi pozor na elektrickovu trat, keby zablokovanie elektriciek na 2 hodiny stalo napriklad 5 milionov odskodneho pre DPB...
Reply on: S499.1023 #94047:
"U vystřelenýho oka"

To je iná kategória. "U svaté Anny" je skoro seriózna reštaurácia. A v lete sa dá sedieť aj vonku a vidíš, kedy príde šestka na konečnú, aby si dopil a vyštartoval, lebo kým zacúva a ešte tam má aj pauzu, máš dosť času.
Reply on: Ámos #94046:
Jááj, tento priestor myslíš.. Tak to sorry, to fakt neviem. Asi tam nechceli z nejakého dôvodu mať krb.

Inak ja nehovorím, že SOR nemá problémy s trombelusom, ja sa, práve naopak, pýtam, aké problémy má, lebo som tam od novembra 2006 nebol - toho roku bol p. Černý chorý a po návrat z nemocnice nemal na nás čas.
Reply on: bwd #94043:
Dobre, vďaka za doporučenie, vykonám kontrolu.
Ale aj tak žiadna krčma nemá na môj zahulený pajzel U vystřelenýho oka ? .
Reply on: Ámos #94042:
Pardon, vieš, kde má SOR NB 18 motor? Kde je tam aký nevyužitý priestor?
Reply on: Ámos #94041:
Normálny človek s tým ide do servisu a o hodinu by bolo po probléme.
Zhodou okolností práve Punťo všetkých generácií bol možno najkvalitnejšie vyrobeným Fiatom, kým neprišla nová Panda a jej nasledovníci. Mám pár známych, ktorí ich majú a sú s nimi plne spokojní.
Reply on: S499.1023 #94038:
"Ale podľa webu je Kneipe nejaká upravená, tak sa hádam pomery zmenili."

Ano, už asi dva roky je vynovená a aj v sobotu varia.
Reply on: S499.1023 #94040:
Ale preco mat nevyuzity priestor nad motorom a schodik kvoli ulozeniu vzducho techniky?
Reply on: S499.1023 #94039:
No neviem ? znama nesmela s puntom stat jednou stranou na obrubniku. Ak tak urobila, po chvile bolo vo vozidle citit benzinovy zapach ? ?
Reply on: Ámos #94036:
Priblblé schodíky budú, úplne rovnako ako v každom NP buse. Ale nebude neolištovaná plošina a podobné detaily.
Reply on: hoppusmark01 #94035:
Takéto štatistiky majú taký drobný problém - že Porsche 911 a Mercedes SL budú mať odpstatne menšie kilometrické prebehy než nejaký každodenne jazdený Golfa a taktiež budú majiteľom podstatne lepšie "oblizované".
Mercedesy E-Klasse a C-Klasse tej generácie, čo teraz končí, mali obrovské problémy napr. s koróziou.
Takisto nie je poruchovosť talianskych olejničiek ani zďaleka taká tragická, ako sa traduje, pretože sa neberie do úvahy, že Makarónec do Fiata leje akurát benzín, kvapalinu do ostrekovača a MOŽNO občas olej.
Reply on: bwd #94034:
Príležitostne zájdem otestovať. Tam som už raz bol a neuspokojili ma - v sobotu večer nevarili. Ale podľa webu je Kneipe nejaká upravená, tak sa hádam pomery zmenili.
Reply on: stevo #94020:

sor ich ešte nezačal vyrábať, takže tender musí počkať ?
Reply on: kecho #94003:
Zahradník nič vtom duchu, ze elektricka nemoze horet netvrdil.

Re #94006 kecho: podnikanie v zasadach jesitnosti ide rychlo dosraciek. Solaris svojich nemeckych zakaznikov zda sa netratil, tak preco by ho mala zaujimat nejaka Bratislava kde sa nakupuju busy raz za uhrosky rok pri zatmeni slnka.

Re #94011 hoppusmark01: Ako si dosiel nato, ze sa bude kupovat 160ks busov? Bude ich tak 30! Okrem ineho Bratislava nie je v pozicii aby si mohla vyberat.

Re #94016 S499.1023: NEbodaj si cakal, ze vyskocia a budu radi!

Re #94021 S499.1023: Chces mi povedat ze v serii nebudu priblble schodiky vsade po buse?

Re #94022 S499.1023: A je to pravda, ze pri vyklopnych vetrakoch ich velkost nehra rolu, lebo nejak skrz obtekanie vzduchu nepustia dovnutra viac vzduchu ako mensie?
Ešte k debate o nových autobusoch. Tento článok je síce o IGK, ale aj tak je zaujímavý:
http://www.idoprava.sk/Appl/WebObjects/IDop.woa/1/wa/articleDetail?articleId=112103&wosid=ML6K3uG05MSIUP4IdgUtUg

"Nejspolehlivějšími vozy o stáří osm a devět let byly Porsche Boxster a 911 a Mercedes SL a v kategorii deseti a 11letých vozů se nejlépe umístily Porsche 911, Mercedes SL a Toyota RAV4."
Reply on: S499.1023 #94033:
Na starej konečnej, tam kde teraz šestka cúva. Hospodu odporúčam.
Reply on: bwd #94032:
Starej či novej konečnej?
Reply on: S499.1023 #94028:
"Laurová - Radlická je už rozostavaná..."

Hlavné je, že na konečnej šestky je výborná hospoda "U svaté Anny", kde výborne (a lacno) varia.
Reply on: stevo #94024:
Neviem, či si ich Bratislava môže finančne dovoliť ale ak si ich môže dovoliť trabárs minidopravca Martin Uher v PID-e, tak asi áno.
Civilizované mestá v civilizovaných krajinách (napríklad Plzeň) nakupujú vozidlá vrátane servisu a potom im môže byť jedno, či majú 2 alebo 14 značiek.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.