Na druhy breh sa predsa dalo dostat aj pocas najvacsej vody po moste Legii a Stefanikovom.
207-ka mozno pojde, aj ked takeho 14.8. by to asi bezna Karoska nezvladla, nakolko napr. v Tesnovskom tuneli bola voda po strop
Zaujima ma, ci prazsky DP v spolupraci s Ceskymi drahami zavedie aspon nahradny pendler medzi stanicami Praha-Dejvice (= metro Hradcanska) - Praha Bubny (= metro Vltavska) a Masarykovym nadrazim (= metro Nam. Republiky). Po tom, co bude dane do prevadzky Masarykovo nadrazi a pred tym, nez stihnu opravit metro, by sa tam hodil 10-15 min. interval. Bohuzial, v useku Bubny-Dejvice je len jednokolajna trat...
Takisto za vypadnutu trasu B by mohol jazdit pendler (nastastie uz po dvojkolajnej elektrickej trati, ale nanestastie velmi vyuzivanej) Praha-Vysocany (= metro Vysocanska) - Praha hlavni nadrazi (metro Hlavni nadrazi) - Praha-Smichov (metro Smichovske nadrazi).
207-ka mozno pojde, aj ked takeho 14.8. by to asi bezna Karoska nezvladla, nakolko napr. v Tesnovskom tuneli bola voda po strop
Zaujima ma, ci prazsky DP v spolupraci s Ceskymi drahami zavedie aspon nahradny pendler medzi stanicami Praha-Dejvice (= metro Hradcanska) - Praha Bubny (= metro Vltavska) a Masarykovym nadrazim (= metro Nam. Republiky). Po tom, co bude dane do prevadzky Masarykovo nadrazi a pred tym, nez stihnu opravit metro, by sa tam hodil 10-15 min. interval. Bohuzial, v useku Bubny-Dejvice je len jednokolajna trat...
Takisto za vypadnutu trasu B by mohol jazdit pendler (nastastie uz po dvojkolajnej elektrickej trati, ale nanestastie velmi vyuzivanej) Praha-Vysocany (= metro Vysocanska) - Praha hlavni nadrazi (metro Hlavni nadrazi) - Praha-Smichov (metro Smichovske nadrazi).
Majkl