Nie, ja len zachádzam do historickej šotoastronómie, kedy ešte len vozy nazývané električky začínali vyvíjať a následne vyrábať. O jednosmerných koľajových vozidlách vtedy nemala byť ani zmienka a nik by teraz neriešil problematiku jednosmerných vozidiel, ktoré majú pre mňa iba tú výhodu, že majú viac miest na sedenie...
Samozrejme, že teraz, keď už sú rozmohnuté jednosmerné vozy, je výhodnejšie nakupovať to, čo je lacnejšie, no myslím, že zopár obojsmerných sa vždy zíde.
Nakolko na Trnavskom prechod je a dokonca je tam aj podchod tak nie. Ale, ano, som schopny prejst tu vzdialenost ak je to frekventovana cesta. Je pravda, ze ak ide o menej frekventovanu cestu tak som ku prechodu ochotny prejst menej. To je individualne.
Si uvedom, aká je presnosť GPS navigácie. Metódy automatického riadenia koľajových vozidiel sú na svete aj sa používajú - http://www.automatizace.cz/article.php?a=341 , len by som ťa chcel vidieť, ako potom platíš za lístok trebárs 60,- SKK.
Pokračovanie: Drobný problém je v tom ,že vaňa nie je ešte na SK homologovaná a má iný prejazdný profil. Oni zase nie sú až takí blbci, aby potrebovali grófske rady.
...zabudol si na možnosť, že niektorí vodiči by mohli používať zdravý rozum...
podľa tvojich príspevkov (na tému rýchlosť elek3čiek) usudzujem, že nemáš šajn, čo to je... ?
uz ta vidim ako z nejakeho vinicneho kde napr nie je priechod pre chodcov ides pesi po vypadovke po strane cesty asi 2km do Maleho Bielu, tam prejdes cez priechod a pojdes naspat... hahaha
Ike