Re 810zlošuk: Ešte pred nedávnom vyhlasovali, že nie sú schopní bezpečne zastaviť vozidlo pred prechodom vedľa vozidla v súbežnom pruhu, a zrazu sa pasujú za odborníka dopravnej výchovy detí.
,,„Sme pripravení, v uliciach máme štyridsať mechanizmov a tridsať pracovníkov,“ povedala hovorkyňa magistrátu Eva Chudinová."
Toto teda veľmi nechápem, ako môže byť naraz v meste viac mechanizmov ako pracovníkov? ?
Ak tam bol s frajerkou tak to posledné čo potrebuje je nejaký šotouš. ? Aj keď... Mohol by sa s frajerkou zašiť v zadnom vagóne a nechať šotouša riadiť. Ale to by musel byť nie*****o vie a drvivá väčšina šotoušov to vie iba teoreticky, česť výnimkám, ktorí na tram aj v povolaní jazdia alebo jazdili.
Malé upozornenie, ak stojíte na nástupišti 88 pod Novým mostom tak si davajte pozor, aby na Vás zhora nedopadli čierne špinavé kvapky vody/snehu. Stalo sa mi to v pondelok, keď prechádza hore v BUS pruhu bus. "Naštastie" som mal bielu bundu ?
Autor: Sanos 8.1.2008 13.14 #65474
Re #65472 fobust: ...lebo Zvieratko (BEÚS) nemôže (nechce?) dať vedieť, potrebuje sa voziť sám a sústrediť sa na jazdu (a frajerku), lebo by dopadol ako dobráci jazdiaci s Ikarusmi 280 na linke 131, ktorím už mesiace nikto nedá pokoj a nemôžu si schuti zajazdiť bez pravidelného dozoru kvanta fotografov.
... ako bráni pravidelný dozor kvanta fotografov v jazde vodičom MHD?
Mna to len napadlo ked som si na toto spomenul pri citani Peonovho prispevku.
Skor mas asi ty pravdu, lebo ako Amos napisal, bolo by to plytvanie vzkm a zbytocne 2 klby na striedanie jedneho poradia.
Ale urcite risko1 alebo ba1031 zistia viac, som zvedavy.
Pán Rafaj určite vie, o čom hovorí. Nakúpiť by sa to ale malo.
Re #93030 Jezo: Od dnešnej colnice išla krížom cez pole (aj tu sa násyp zachoval, len je zarastený) na stanicu Kopčany. Dnes je presne v tom mieste vlečka bývalého podniku Matador a jeho nástupných podnikov, medzi Bratskou ulicou a petržalským cintorínom. Potom zabočila pozdĺž Kopčianskej ulice a v miestach približne dnešnej stanice Petržalka bola tiež stanica.
Ďalej išla po dnešnej Rusovskej a Viedenskej ceste až na Starý most, v Petržalke mala viacero zastávok. V meste išla jednosmernou slučkou po Vajanského nábreží, Námestie Ľ. Štúra, po Mostovej, Jesenského a Štúrovej opäť na Starý most.
K tej elektricke: Kade vlastne isla po uzemi petrzalky? Nemohol by mi to niekto trocha popysat? Urcite je to zastavane, ale boli tu uz aj zaujimave navrhy.
A druha otazka, je tam spominane napojenie zeleznicneho tunela na hlavnu stanicu. Alle ja mam pocit, ze to prepojenie bolo vynechane. Ze tam je len odbocka na nove mesto.
Treba napisat listy na DPMK, DPMP a DPMZ, mozno aj do Brna a vypytat si vyjadrenie nakolko podobne zariadenia pomahaju ako su ucinne. Zistit ci pan Rafaj vie o com hovori, alebo sa vyjadruje o zariadeni, ktore nikdy nevidel v prevazdke!!
Kto by to za tie prachy nerobil? Ja tiež, lenže ja by som nedrístal také hovadiny médiám. Ale potom by sa to minulo efektu, totiž Záhradník má ako "celevrita" meno a čo povie, tomu substrát skôr uverí a nadobudne dojem, akú dobrú socku tu máme, bez ohľadu na to, že tomu tak v skutočnosti nie je. Ale všeobecne si nemyslím že až toľko ľudí dá na slová, ktoré do éteru vypúšťajú rôzne "celevriti". Všetci vieme že v prípade Záhradníka ide o politický a marketingový ťah a že to nijako nezlepšuje katastrofálny stav DPB.
- dnes rano cca o 07:10 som videl odstaveny dlhy autobus, (pravdepodobne L21) pred krizovatkou do DNV/VW
- na Patronke o 07:25 isla kratka karosa 1704 na L21 v smere do mesta
Pon+ ba1031 + marian555: Podľa mňa Trnavské mýto pre 31 by sa nemalo rátať za priebežnú konečnú ako OD Slimák pre 98 alebo Račko pre 34, pretože 31 má tam, aj naspäť rovnakú trasu, teda rovnaké zastávky a neviem, kto by nastupoval na Račku smer Trnko, aby mohol ísť dokola naspäť na Račko. Iba ak lenivá stará rakovina, ktorá má problém prejsť patričný počet prechodov.
Svojho času za starej chrono inteligentní vodiči L31, ak mali náskok a nexeli blokovať dlho nástupnú zastávku, zastavili aj na Trnku smer zimák (na Šancovej ul.), vypustili zelenú a potom zastavili aj za rohom na svojej normálnej zastávke.
Ináč nejaké delené L31 ráno, aj poobede končia na Trnku na Šancovej ul, a tie spoje nosia aj dodatkovú tabuľku, že ide iba po Trnavské mýto.
Ale o 14tej+- nekončí podľa grafikonu žiadna na Trnku, to bola mimoriadna udalosť porucha alebo tankovanie Cng.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA
Toto teda veľmi nechápem, ako môže byť naraz v meste viac mechanizmov ako pracovníkov? ?