Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ShepDog #93023:

Kto by to za tie prachy nerobil? Ja tiež, lenže ja by som nedrístal také hovadiny médiám. Ale potom by sa to minulo efektu, totiž Záhradník má ako "celevrita" meno a čo povie, tomu substrát skôr uverí a nadobudne dojem, akú dobrú socku tu máme, bez ohľadu na to, že tomu tak v skutočnosti nie je. Ale všeobecne si nemyslím že až toľko ľudí dá na slová, ktoré do éteru vypúšťajú rôzne "celevriti". Všetci vieme že v prípade Záhradníka ide o politický a marketingový ťah a že to nijako nezlepšuje katastrofálny stav DPB.
- dnes rano cca o 07:10 som videl odstaveny dlhy autobus, (pravdepodobne L21) pred krizovatkou do DNV/VW
- na Patronke o 07:25 isla kratka karosa 1704 na L21 v smere do mesta
Pon+ ba1031 + marian555: Podľa mňa Trnavské mýto pre 31 by sa nemalo rátať za priebežnú konečnú ako OD Slimák pre 98 alebo Račko pre 34, pretože 31 má tam, aj naspäť rovnakú trasu, teda rovnaké zastávky a neviem, kto by nastupoval na Račku smer Trnko, aby mohol ísť dokola naspäť na Račko. Iba ak lenivá stará rakovina, ktorá má problém prejsť patričný počet prechodov.
Svojho času za starej chrono inteligentní vodiči L31, ak mali náskok a nexeli blokovať dlho nástupnú zastávku, zastavili aj na Trnku smer zimák (na Šancovej ul.), vypustili zelenú a potom zastavili aj za rohom na svojej normálnej zastávke.
Ináč nejaké delené L31 ráno, aj poobede končia na Trnku na Šancovej ul, a tie spoje nosia aj dodatkovú tabuľku, že ide iba po Trnavské mýto.
Ale o 14tej+- nekončí podľa grafikonu žiadna na Trnku, to bola mimoriadna udalosť porucha alebo tankovanie Cng.
http://azpravy.atlas.cz/domov/doprava/147474-mnohe-prazske-zastavky-mhd-jsou-nebezpecne.aspx

zda sa ze aj u nas sa musi stat neaky smrtak, aby sa to zacalo razantne riesit ? ? ? ?
Reply on: fobust #93020:
Za tie prachy by som to robil aj ja 🙂 ale aspon nie tak d.....
Reply on: Peon #93010:
Myslim ze ten vodic na 31 koncil len sluzbu a na odchod z Trnka prisiel novy z vozovne, niekto kto zacinal sluzbu.
Mne sa podobne stalo v novembri, nevenoval som tomu velku pozornost a casom som aj zabudol. Bol to TAM,. zastavili sme smer Zimny stadion, vsetci vratane mna vystupili bez problemov. Vlastne len jeden mlady, pravdepodobne studak ostal sediet vzadu. Vodic presiel od kabiny k nemu a povedal mu daco, pricom ukazoval na krizovatku a CNG stojace na odbocenie od Zimaku na Trnko. Mlady podakoval prebehol na novu zastavku a nastupil do prazdnej CNG ktora prisla z vozovne. Z tohto vychadzam ?
Reply on: fobust #93019:
Určite, ale vnímam to ako robotu systémovú a dlhodobú, ktorá sa môže odvíjať od konkrétnych príkladov, ale ktorá by sa mala premietnuť aj do plánovania dopravy, atď. ?
Reply on: ivanbuto #93012:

Je obyčajný pajác ktorý drísta do médií a chodí po rôznych večierkoch, aby sa ukázal v smotánke, tancujúc so Šindlerovou. Čo môžeš čakať od takej osoby?
Reply on: ivanbuto #93017:

Najbližie k tomu tu má Mike, hádam nám povie či sa niečo zmeniť dá.
Reply on: klasIK #93009:
Mas pravdu, tiez som chodil aj na fei 😮
Reply on: fobust #92966:
Fajn postrehy, Erik. K bodu č. 1 - myslenie na chodcov je nevyhnutné ako súčasť rouzmnnej dopravnej politiky, a súvisí aj s podporou MHD.

Ak vieme o konkrétnych prípadoch, bolo by dobré to postupne zozbierať, a zamyslieť sa aj and riešením niektorých križovatiek, čo sa týka napr. semaforových cyklov, kde chodci sú naozaj často stavaní do polohy menejcenných účastníkov premávky. Zatiaľ čo pre autá sa na niektorých úsekoch robia zelené vlny na niekoľko križovatiek za sebou, chodec častokrát musí jednu cestu prejsť na dvakrát, prípadne aj viac. Ale asi treba hovoriť konkrétne, a je to téma aj mimo toto fórum. ?
Reply on: Peon #93010:
inak myslim ze tu Linku 31 by ti mohol ovela lepsie vysvetlit risko1.Skus ho oslovit. ?
Reply on: Ámos #92972:
V §53 zákona č. 315/1996 sa o.i. píše: "Ak je v blízkosti križovatky s riadenou premávkou priechod pre chodcov, nadchod alebo podchod, chodec smie prechádzať len na týchto miestach."

A to by platilo napr. v tom prípade, ktorý popisoval fobust, križovatka Prievozská/Miletičova.

Aj keď samozrejme pojem "v blízkosti" neviem, či je aj nejako definovaný, takže môže to byť subjektívne.
Reply on: Jezo #93004:
Hmm, niekto, kto sa v tom vyzná - to je pravda, čo hovorí Rafaj? Keby sme mali rozmrazovacie zariadenie na strechách vybraných vozidiel ako v niektorých iných slovenských mestách, nebolo by to bývalo v nedeľu pomohlo?
Reply on: Peon #93010:
Pri L34 mas pravdu,a na tej linke ani nepoznam casy,lebo to nieje nasa linka a nerobil som ju nikdy.Ale myslim ze aj ked vodic stiha ist podla casov tak tam nema ziadnu vydrz,vlastne hned odchadza.Na 98 je to ine,tu som par krat robil,a mal som cas niekedy aj 4-5 min.Staci ze chytis par semaforov.A da sa tam zostat stat aj pred nastupistom.Lenze je tam zase problem ten,ze ti ludia ktori idu do Petrzalky z Polusu,tak nastupuju vlastne na zly smer.A nevidim dovod preco by mali zostat ludia vo voze ked si trebars potrebujem "odskocit"A navyse ich tam ani nemozem nechat pokial opustam autobus.Mali by nastupovat na zastavke Nova doba,alebo si vystupit pri slimaku a pockat tych cca 5 min.Samozrejme ze sa to tak nerobi,ani ja by som to nespravil,uz vobec nie v zime ked je kosa.Ale moze sa stat ze budem potrebovat niekde odbehnut,tak vtedy bohuzial musia vystupit.A toto je ten fakt,preco som napisal ze ta to nemusi zaujimat.Je tam oficialne vystupiste a je to konecna zastavka.Šmitec.L31 oficialne ukoncenie nema na Trnavskom myte,to je vlastne L39 ale skratena.Cize pri ukonceni odchadza do vozovne bud zo Slav.udolia alebo zo Suhvezdnej,podla toho ktora sluzba to je.Myslim ze ziadna sluzba nema ukoncenie priamo na linke 31.Ale mozem sa aj mylit pretoze som ju nerobil uz davno.A predtym asi iba 2x a mohlo sa nieco odvtedy zmenit.
No a nakoniec ohladom tej atmosfery,nemyslim ze som reagoval v nepokojnej atmsosfere.Aspon nie na teba.Takze tak. ?
http://bratislava.sme.sk/c/3666780/Poladovica-uz-mesto-nezaskocila.html

Citát, B. Záhradník: "Staráme sa o to, aby vozidlá znášali mínusové teploty, aby nezamŕzali pohonné látky, boli funkčné koľaje a troleje, ale inak sme závislí od údržby ciest."

Ako sa DPB stará o to, aby bolo funkčné trolejové vedenie, bolo vidieť 6.1. na Kolibe. Ako tu už bolo skonštatované, BA na rozdiel od iných miest nemá "rozmrazovací" trolejbus. Ale namiesto toho, aby to Záhradník priznal, a na základe čerstvej skúsenosti tlačil na riešenie problému, bude (opäť raz) klamať.
Reply on: d3k0 #92948:
dik posielam 😉 ale len zopar zatial som zaciatocnik ?
Reply on: ba1031 #93000:
Lenže 34-ka a 98-ka majú spoločné výstupište s nástupišťom, takže tam si to moc v praxi neviem predstaviť...

Re #93003 ba1031: Dobre, skús mi to pls pre zaujímavosť zistiť. Zdá sa, že nielen mňa to zaujíma. ? Ale nezapamätal som si evč, len že to bol CNG klbák, z Račka na Trnavské odchádzal cca 14:27 h.

Čiže oficiálne výstupište pri dojazdoch do vozovne (ako napr. 34-ka na Račku na Šancovej ul.) tam 31-ka nemá? Podľa CP nemá.

Inak mne sa páči, keď na mnou začatú tému reagujú viacerí užívatelia. ?

Btw, v minulosti si mi tu na fóre už na nejaké moje prispevky reagoval a vždy sa to nieslo v akejsi pokojnejšej atmosfére... Každopádne, ďakujem za vysvetlenie.
Reply on: raraschek #93008:
Uznávam, že je to nejakých pár desiatok metrov navyše, síce na MatFyz, PriF UK a FEI tiež nechodí 132-ka ani pozemná lanovka. ?
Reply on: klasIK #91994:
mne je to fuk, ale tym zvysnym stovkam studentov co cestuju na stanicu/na internát asi nie

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.