V tej obsluznosti nie su zobrazene a zaratane spoje zacinajuce v inych krajoch. Napriklad Trnava - Modra - BA.
Ono aj tak busy v relacii Modra - Pezinok plne nechodia. Naplnaju sa az v Pezinku.
Mozno by bolo dobre doplnit plan aj vytazenostou jednotlivych smerov.
A co sa tyka slabej odbronosti teoretickej casti, plan nie je robeny pre odbornikov ako si ty ale pre posrancov mesta/kraja. Tak aby aj oni pochopili...
Comu vsak nerozumiem, je preco skleneny pristresok v dorbom stave (aspon ked som chodil do Cunova bol) menili za iny. Radsej mohli dat pristresok tam kde nie je a stava tam vela ludi. Napr. zastavka Budatinska pre L93.
je to z dovodov priestorovych a majetkopravnych. Zastavka pred konecnou pristresok nepotrebuje. Nikto nebude cakat na bus s 20 minutovym intervalom na vzdialenost, ktoru pesi prejde za 10 min.
A koľko by stál lístok na 2 zóny? (jedna zóna Slovnensko, druhá Rakúsko ?). Inak predpokladám, že ten lístok za 1,70€ je dotovaný, zatiaľ čo ten cez štátnu hranicu už nie, tak preto ten rozdiel.
Re #92838 pepke: Ak si dobre pamätám, tak v Čunove sa kedysi jazdilo obojsmerne len po jednej strane, takže dnešné "opačné" zastávky boli vlastne v smere do Čunova. Po zjednosmernení oboch ramien zostali zastávky na ľavej strane a tam boli aj dosadené prístrešky. Zastávka Čunovo-námestie bola naviac v minulosti výstupná, na súčasnú konečnú bola linka predĺžená až neskôr.
Ja nemám nič v tlačenej forme. Mám koncepciu z mája, kde je zónovanie, a plán dopravnej obsluhy z novembra.
K druhej otázke - určite nebude v prvej etape BID úsek Lakšárska Nová Ves - Bílkove Humence zaradený do BID. S rozširovaním BID do Trnavského kraja sa výhľadovo počíta v ďalších etapách.
V prvej etape je možné, že
1. linka bude premávať až do B.H., ale v L.N.V. si budeš musieť kúpiť nový lístok,
2. linka bude končiť v L.N.V. a do B.H. bude, ak Mikuš dá, jazdiť niečo zo Šaštína.
Tretí variant - že linka bude končiť v L.N.V. a z L.N.V. do B.H. bude jazdiť prípojná linka SL - nie je príliš pravdepodobný. To by som videl ako reálne v Doľanoch či Šamoríne.
ten prístrešok je tam aj tak viac-menej zbytočný, aj na "Čunovo-rázcestie" alebo niektorá z tých zastávok na znamenie medzi Rusovcami a Čunovom, či "Plynárenská" a pod. ...mrhanie prístreškami ☠
Tak som si preštudoval Plán dopravnej obsluhy BSK. Až sa hanbím, že je pod tým podpísaná moja alma mater, pretože teoretická časť vyzerá ako semestrálna práca nejakého beána (BEANUS = Blbý Elév, An Načíná Universitní Studia).
Trasy liniek sú navrhnuté dobre, ale kapacitne sú sem-tam uletené. Na jednej strane výrazne nadbytočná kapacita v Marianke, Miloslavove či Štefanovej, na druhej výrazne poddimenzované úseky, napr. Modra-Pezinok. Modrania by asi na BID kruto doplatili - do Bratislavy by museli v Pezinku prestupovať a ešte by im v špičke okresali spoje do Pezinka o 40 % - pritom v úseku Vinosady-Pezinok je podľa toho istého materiálu dnes kapacitná rezerva len 14 %.
V pláne som nenašiel, ako bude vyzerať doprava na hraniciach kraja. Viaceré obrázky obsahujú množstvo chýb, sú evidentne odfláknuté.
Pôvodná trasa viedla z Wolfsthalu do stanice Berg, odtiaľ do stanice Kopčany južne od Matadorky, kde bola aj vozovňa. Potom sa zatočila doľava a išla popri železničnej stanici.
Vozidlo na fotkách v linku ktorý si uviedol, alebo aspoň niečo veľmi podobné, si viem predstaviť na linke Wien - Bratislava, ktorá by vychádzala z Viedne po trase WLB, S7 až do Petržalky. Prípadne aj do mesta po trase pôvodnej "Viedenskej električky". Nakoľko však WLB má značne kľukatú trasu v samotnej Viedni, muselo by to vozidlo spĺňať profil alebo by sa musela trať upraviť. V Bratislave by to nevidím ako veľký problém, a to aj v prípade že by sa obnovovala pôvodná trasa - pri kladení oblúkov by sa myslelo na veľkosť vozidla, takže jedinou podmienkou by bol minimálny polomer oblúku. Ono kde je vôla, tam je cesta. Nakoľko sa dá "viedenská elekrička" dobre politicky "predať" voličom, tak by to naozaj mohlo byť reálne.
zdravím...
Videli ste niekto zastávku "Čunovo-námestie"?Tá zastávka je dosť čudná - ako je tá 2-prúdová cesta (Hraničiarska), samotná zastávka v smere do mesta (či označník alebo ako sa to volá) je normálne tam, kde má byť, t.j. ako ide bus tak napravo, no CP sú v prístrešku Decaux, ktorý je v tom deliacom páse medzi 2 pruhmi ? čiže vlastne naľavo od busu v zastávke. Zastávka v smere na konečnú je bez prístrešku, s CP priamo na nej. Zaujímalo by ma, kto to takto vymyslel, ešte nikde v BA som to takto nevidel...
Martin Fundárek