Reply on: Mike #92664:
Pravda zasa zaspala. Alebo to niekto naozaj myslí vážne. V tom prípade si však pletie pojmy električka a prímestská železnica. Asi sa sníva o akýchsi kočkopsoch ktoré sú schopné jazdiť na 600 V js a 15 kV 16 2/3 Hz. V Bratislave to zrejme budú chcieť ukončiť na ŽST Petržalka, avšak keď to bude schopné jazdiť na 600 V js (kvôli tomu že to chcú ťahať po tratiach WLB z centra mesta), tak by mohli rovno spraviť koľajovú splietku dvoch rozchodov a točiť to po starej trase okolo reduty. Starý most bude niesť trať o dvoch rozchodoch. Nevidím v tom problém. Len aby sa na to pri rekonštrukcii myslelo, aby bol jasný profil vozidla, etc... Technicky je to možné, ale nebude to električka ako ju poznáme v BA alebo na WLB.
d3k0
- bol velky problem spomalit/zabrzdit na Imricha Karvasa
- spoje naberali take meskanie, ze niektore cestujuce arogantne napadali vodica
Take San Francisco ma vyhodu v tom, ze linka F nejazdi po kopcoch a viac-menej sa mota po pesej zone, kde by ani normalne elektricky nesli ovela rychlejsie. No a samozrejme, po trase linky F nejdu ziadne ine linky, pre ktore by boli historicaky brzdou. Okrem toho ma SF celu plejadu historicakov poskupovavanych (najma PCC z USA), takze nemaju ani problem s tym, ak nejaky nabura (co sa uz neraz stalo). Pred 3 rokmi mali zaujem aj o nejaku T3ku pre tuto linku, ktovie, ci v tejto veci pokrocili
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef252932252c2127ef1f&idt=u&idg=2280