V niektorých mestách v Nemecu to funguje tak ako som popísal. Naložia zle zaparkované auto a zložia na najbližšom voľnom mieste. Zaujímavé že tam SA TO DÁ.
To je priam sci-fi pre BA ? V BA to tak fungovat nebude. Ak by ti auto odtiahli na ine miesto a by ti ho niekto poskodil, ukradol atd. ako by si si vymahal skodu (ano parkoval si zle, ale co potom..budes sa sudit x rokov?..ved vieme ako funguje sudnictvo). Museli by byt riadne pravidla a nie len tak ledabolo. Sam vies ako to v BA funguje...nikdysatotaknerobilo, vsetcisunaobede. Ved vidis jak domrvili ten superhyper SMS parkovaci system...nik nevie kedy a ako a ci vobec bude fungovat na ostro. Tabule na parkovanie su super..ked funguju..a nie ked na nich svieti Obsadene a Volne naraz, pripadne svieit Obsadene a parkovisko je uplne prazdne. ? To by chcelo total new zmyslanie na magistrate..a to tak skoro nebude ?
V tom prípade treba upraviť legislatívu. Ono to mohlo tak byť pokiaľ sa to dalo stíhať a bolo miesto, ale keď vidím ako sa parkuje, napr. aj pri Apolle kde robím, tak ja viac než jasné že odťahovka by musela mať 10 000 vozidiel aby stíhala. Arognatné svine tam bežne zaparujú na tráve, chodníkoch, v križovatke, obmedzujú všetkých naokolo. A to je podzemná garáž plná, aspoň podľa displejov, ukazujú tam 0 voľných miest a vjazd majú povolený len tí čo tam majo zaplatené svoje vlastné vyhradené miesto. A vonku po uliciach všade autá.
Mam pocit, ze pri odtahu sluzba musi zabezpecit vozdilo proti skode. Takze keby ho len tak niekde polozili... Takisto by sa tym znizila vymahatelnost pokut.
Nemáš pravdu keď tvrdíš že čím ďalej a od ruky, tým lepšie. Ak by sa odťahovalo napr. k spomínanému Auparku, tak by odťahovka mohla oveľa rýchlejšie kmitať a bolo by potrestaných viac arogantných vodičov. Ideálne by bolo odťahovať na najbližšie voľné miesto. Napr. odťahovka nalozí zle zaparkované IGK a vezie ho smerom k najbližšiemu záchytnému parkovisku (Aupark, Tesco alebo iná vhodná plocha). Vodič odťahovky zbadá voľné miesto, tak tam IGK zloží, zapíše kam vozidlo uložil, pošle túto informáciu polícii. Majiteľ IGK sa na polícii následne dozvie, kde si môže po auto príjsť. Zároveň mu príde účet na adresu jeho trvalého bydliska. Na základe ŠPZ sa to zistiť dá. Pokiaľ majiteľ nebol zároveň aj vodičom, tak si bude vymáhať náklady spojené s odťahom a pokutu u toho, komu vozidlo zapožičal. Jednoduché.
Oooo, to si nemyslim. Pokial mi niekto poda FAKTY ktore potvrdia opak som schopny si priznat chybu.
A viem ze do toho vstupuje vela ludi, problem je ze proste vacsina tych ktory o tom maju sancu rozhodnut su ludia ktory to nechcu alebo im je to jedno.
Ja som za AVSAK len ked bude poskytnuta kvalitna alternativa. Ta v sucasnosti nie je. A co sa tyka odtahovania - cim dalej a cim viac od ruky, tym lepsie.
Tak to mas pravdu. Dobre to vidiet na vlakoch, ktore premavaju Bratislava - Vieden.
ZSSK ponuka zaspinene vlaky, spinave okna, calunenie sedaciek... Rakuske zeleznice pekne, ciste vlaky, hlasenie stanic.
Aj keď som užívateľom IGK ako formy dopravy v Bratislava, úplne súhlasím s obmedzovaním vjazdu IGK do centra mesta. Napríklad by som bol za zaslepenie Špitálskej, rovnako by som nenamietal keby sa parkovné zdvihlo so súčasnej smiešnej ceny 10 Sk aspoň na 40. Myslím že by sa aj začali viac využívať garáže, samozrejme pri súčasnej cene. Ďalej by som privítal miesta na krátkodobé parkovanie, povedzme 30 minút za 20 Sk poplatok, každá ďalšia polhodina by bola 100 Sk. V prípade že majiteľ si po vozidlo nepríde do dvoch hodín, tak sa mu odtiahne. Ale nie niekam na riť mesta, ale do širšieho centra mesta, kde by tak nezavadzalo. Napríklad by sa mohli vozidlá odťahovať k Auparku a podobné plochy. Bolo by to výhodné ako pre majiteľa, tak odťahovku.
Mikimaus