To jasné, ale pokiaľ negatívne vplyvy bus pruhu ovplyvnia aj prevádzku samotných busov tak, že sa do pruhov ani nedostanú, alebo namiesto 20 minút bude prejazd úsekom trvať 17, moc zásadný zmysel to mať nebude.
A navyše špecificky Štefánikova je súčasťopu prvého mestského okruhu, ktorý je v úsekoch medzi križovatkami až na malé výnimky 4 pruhový. ☺
Čo hovoríte na nový autobusový simulátor? http://www.bussimulatorgame.com/ ?
Ževraj je lepší nez Bus Simulator a dokonca môžete predávať aj lístky či čo
Aspoň by to mohli vyskúšať, čo by to spravilo..
Nemyslím si, že by boli kolóny až na Hodžovo námestie... Ono aj bez toho BUS-pruhu sa tie kolóny za nejaký čas dostanú až po Hodžovo námestie.. Ak by sme to ale teraz riskli, a oddelili autobusy od IAD, malo by to dosť veľký význam pre MHD, ktorá by nemusela stáť v zápchach...
Okrem toho by to mohlo mať pozitívny dopad aj na IAD, keďže pravý BUS pruh by bol aj pre autá, odbočujúce doprava na Leškovu, a tak by odbočujúce autá nebrzdili tie ostatné, ako je to teraz..
OK, potom je na zamyslenie, odkiaľ by ten bus pruh mal začínať. Dajme tomu že od zastávky Hodžovo Nám. Ale je riziko, že v otm jednom, zvyšnom pruhu, bude taká kolóna, že zablokuje už križovaktu Hodžovo Nám. a tým znemožní prejazd ostatných liniek a vôbec, kým sa do toho bus-pruhu dostanú. Už dnes to tam býva divoké.
ináč na Štefánikovej pred zastávkou SAV v smere na Hl.st. by sa už poriadne zišiel BUS-pruh. Hlavne poobede sú tam brutálne kolóny áut a medzi nimi trčia autobusy..Potom ten semafór stihnú 2 autobusy naraz, lenže na zastávku za ním sa zmestí 1,5 autobusu ? Ak by tam bol samostatný BUSpruh, mohlo by sa vyriešiť aj púšťanie autobusov na zastávku len po jednom..
A ja schvalujem zavedenie linky na trase Trhovisko - Namestie Biely Kriz nakolko tak denne chodim ? Tu ide prave o to ze ludia nie vzdy chcu to co je pre system ako taky dobre. Kazda linka ma mat urcity zmysel. Tato konkretne bola urcena studentom. Lenze, niekto sa rozhodne ze bude pre babky z Ovsista, tak bude. Ak sa v tomto bude pokracovat, moze nastat totalny kolaps systemu. V tomto pripade este nie, ale pokial sa taketo nesystematicke veci budu robit tak to raz moze prist. A kedze sme v BA tak asi aj pride.
Re #92264 AAA: To som napisal. VOR ziska licenciu od Niederösterreichu a potom sa on rozhodne u koho si objedna aby na danej linke jazdil za neho. Ako linka X11 pocas vyluky v Raci (aspon myslim ze to bola X11) kde jazdili Zajazdy. DPB mal licenciu na linku (predpokladam) a objednal si aby ju vykonavali zajazdy. Na podobnom principe by myslim mal fungovat IDS BSK.
Z počiatku som si to myslel, a aj to, že tá linka je výslovne študentská, platilo do 5. 9. 2005, keď s ňou relatívne súbežne chodila L 83. Ale odvtedy je tá linka viac aj pre obyvateľov Ovsišťa.
A snáď mi nechceš povedať, že EU potrebuje linku s intervalom 8/15/10//- premávajúcu celodenne a celoročne. Pozri sa na obsadenosť tej linky v úseku Hroboňova - Hodžko, však to chodí skoro vždy poloprázdne.
Re #92254 810zssk: VOR asi tú licenciu neprideluje, ale ako podotkol správne Kami, udelenie licencie je správne konanie a teda sa doň môžu zamotať aj VOR s Postbusom.
Ok, nejde tu ale o to žeby si študenti nedošli pešo ale o to aj že keď sa nahrnú do 84 tak je neúnosne plná, takže vlastne 184 odbremeňuje 84 od študentov v čase keď idú z poslednej prednášky. Tých pár študákov čo končí skôr alebo mimo odchody 184, nezruinuje 84 ale horšie to je v ostatný čas.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA
A snáď mi nechceš povedať, že EU potrebuje linku s intervalom 8/15/10//- premávajúcu celodenne a celoročne. Pozri sa na obsadenosť tej linky v úseku Hroboňova - Hodžko, však to chodí skoro vždy poloprázdne.
Re #92254 810zssk: VOR asi tú licenciu neprideluje, ale ako podotkol správne Kami, udelenie licencie je správne konanie a teda sa doň môžu zamotať aj VOR s Postbusom.