A ja schvalujem zavedenie linky na trase Trhovisko - Namestie Biely Kriz nakolko tak denne chodim ? Tu ide prave o to ze ludia nie vzdy chcu to co je pre system ako taky dobre. Kazda linka ma mat urcity zmysel. Tato konkretne bola urcena studentom. Lenze, niekto sa rozhodne ze bude pre babky z Ovsista, tak bude. Ak sa v tomto bude pokracovat, moze nastat totalny kolaps systemu. V tomto pripade este nie, ale pokial sa taketo nesystematicke veci budu robit tak to raz moze prist. A kedze sme v BA tak asi aj pride.
Re #92264 AAA: To som napisal. VOR ziska licenciu od Niederösterreichu a potom sa on rozhodne u koho si objedna aby na danej linke jazdil za neho. Ako linka X11 pocas vyluky v Raci (aspon myslim ze to bola X11) kde jazdili Zajazdy. DPB mal licenciu na linku (predpokladam) a objednal si aby ju vykonavali zajazdy. Na podobnom principe by myslim mal fungovat IDS BSK.
Z počiatku som si to myslel, a aj to, že tá linka je výslovne študentská, platilo do 5. 9. 2005, keď s ňou relatívne súbežne chodila L 83. Ale odvtedy je tá linka viac aj pre obyvateľov Ovsišťa.
A snáď mi nechceš povedať, že EU potrebuje linku s intervalom 8/15/10//- premávajúcu celodenne a celoročne. Pozri sa na obsadenosť tej linky v úseku Hroboňova - Hodžko, však to chodí skoro vždy poloprázdne.
Re #92254 810zssk: VOR asi tú licenciu neprideluje, ale ako podotkol správne Kami, udelenie licencie je správne konanie a teda sa doň môžu zamotať aj VOR s Postbusom.
Ok, nejde tu ale o to žeby si študenti nedošli pešo ale o to aj že keď sa nahrnú do 84 tak je neúnosne plná, takže vlastne 184 odbremeňuje 84 od študentov v čase keď idú z poslednej prednášky. Tých pár študákov čo končí skôr alebo mimo odchody 184, nezruinuje 84 ale horšie to je v ostatný čas.
Ja som pozeral triezvo od začiatku a tú 84 som schvaľoval v dnešnej podobe. Druhá vec je to, že študenti budú mať problém cez skúškové obdobie dojsť do školy, keď 184 nepôjde. Teda problém neni kvôli presmerovanej 84 ale pre krátku sezónu 184...
Ale co? TO JE HOVADINA! VOR je koordinator systemu primestskych liniek, ktory ma licenciu na primestske linky a on len urcuje ktory dopravca ich bude (de iure) pre neho vykonavat. Licencie vydava (podobne ako na Slovensku) KRAJ, neviem ako je to s medzinarodnymi linkami.
enumaelish