Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: JamaVOku #92178:
Alebo posilnením intervalu ráno z 12 min na 10 a poobede z 15 na 12 ? s obsadzovaním týchto autobusov by sa malo narábať citlivo lebo kapacitou sú nižšie ako ich predchodcovia...

Ešte postreh k premávkovému obdobiu L184, že v letnom semestrio končí akosi priskoro lebo skúšky začínajú až v júni a nie máji kedy linka končí premávku. Okrem toho neexistuje premávka L184 cez skúškové obdobie kedy sa na EUBA musia dopraviť študenti a profesori, resp. skúšajúci.
Reply on: S499.1023 #92144:
ja sa tomu nerozumiem, ale na minerálka.info som čítal, že u trnavských pantografov môžeš byť rád ak ti fungujú 2 zo 4 motorov, tak sú dobre udržiavané.
Reply on: Sati #92135:
Ano, sú aj také, napr. Albus, ktorý nepredáva miestenky a ak sa naplní kapacita, tak zostaneš na AS. Na smer TT je ale väčšina DAL taká, že aj keď máš miestenku, tak nad tebou visia stojaci cestujúci, až po schody.
Reply on: S499.1023 #92091:
to nielen tam. Ja už som videl aj knedlíkovať SL po diaľnici smerom zo Záhoria slabých 80:)
Taaaak a linka do rakuska uz konecne nemusi cakat na hraniciach ?
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5323

to ze zahradnik nieco chce neznamena ze dopravny podnik sluboval linku vedie DPB bolo proti tomu /nemyslim pana Z a K
Na doplnenie diskusie, tu sú autobusové linky prevádzkované Postbusom premávajúce po Burgenlande a Niederösterreichu v blízkosti Bratislavy:
677 Kittsee – Berg – Wolfsthal – Hainburg
678 Kittsee – Berg – Edelstal
679 Neusiedl am See – Parndorf - Neudorf b.Parndorf – Potzneusiedl – Gattendorf – Zurndorf ( - Nickelsdorf) / (Deutsch Jahrndorf – Pama – Kittsee)

A trošku ďalej:
574 Hainburg/Donau - Bad Deutsch Altenburg – Petronell – Wildungsmauer – Regelsbrunn – Scharndorf - Höflein b.Bruck/Leitha – Bruck/Leitha
575 Hainburg/Donau - Bad Deutsch Altenburg – Hundsheim – Prellenkirchen - Deutsch Haslau – Potzneusiedl - Deutsch Haslau – Schönabrunn – Hollern – Rohrau – Gerhaus – Pachfurth – Bruck/Leitha
Reply on: hoppusmark01 #92169:
ta linka nebude zbytocne to riesis
Reply on: enumaelish #92177:
Z môjho pohľadu nemôžem potvrdiť informáciu, že je to zabijak. Možno sú trochu hlučné pri rýchlejšej jazde, ale to je jediná chybička krásy na tomto vozidle. Inak je to celkom výkonný a pohodlný voz s celkom útulným interiérom.

Na 37 to môže byť zabijak len z jedného dôvodu: Cez rannú a poobedňajšiu špičku sú tieto vozidlá kapacitne nepostačujúce. Dalo by sa to riešiť aj 12-metrovými vozidlami z 3 kolóny, napríklad nejaké Vrakosy.
Zdravím. Som tu new. Videl somnové SORky, niesú nahoršie, neviezol som sa nimi ale vraj na 37 je to zabiják. Potvrdil mi to aj známy čo cestoval z Krematória do Petržky, alebo spolužiačka z Lamača.

Chcel by som pochváliť šoféra na L50, ktorý robil odchod o 19:22 z Auparku 18.12., voz 2825. Na Auparku poradil cestujúcemu ochotne kde si môže kúpiť lístok, ďalej zastavil aj napriek zdatnej tme a zlej viditeľnosti pri Artmedii cestujúcim hoc 10metrov za zastávkou ale zastavil. Na Šafku zas počkal ochotne dobiehajúcich cestujúcich z L4. ?
Inak som zvedavý, ako pekne sa bude nové červené logo DPB vynímať na žlto-zelených SPP vrakosách a soláčoch... ? alebo spravia aj zelenú verziu loga? ?
Reply on: hoppusmark01 #92174:
Presne. Preto nechápem, prečo rokujú s jedným článkom z mnohých, ktorých zastrešuje VOR.
Reply on: bwd #92172:
Ok, takže hlavné slovo má VOR..
Reply on: bwd #92172:
Oprava: "Ak rozhodne VOR, že PostBus do toho, či bude jazdiť bratislavská MHD až do Hainburgu nemá čo hovoriť..."
Reply on: hoppusmark01 #92170:
Hranica pôsobnosti VOR je na východe totožná so slovenskou hranicou. Obsluhuje všetku dopravu až do Bergu, či Kittsee. Samozrejme aj Wolfsthalu. Ak rozhodne VOR, že PostBus do toho, či bude jazdiť bratislavská MHD až do Hainburgu, musí sa prispôsobiť. Je to ako ten príklad s kovaříčkem a kovářem.
Reply on: hoppusmark01 #92169:
teda aby som to zhrnul, zmyslom celej tej linky by malo byť pokrytie Wolfsthalu a Hainburgu plnohodnotnou MHD Bratislava.. Ak tam má byť iná tarifa, špeciálny lístok, nástup prednými dverami, a neviem čo ešte všetko navyše, nesplní to tento hlavný význam.... A okrem toho za rovnakých podmienok tam už aj tak premávajú Slovak Lines...
Reply on: bwd #92168:
ok, možno máš pravdu.. Neviem, kde je presne hranica VOR, či vo Wolfsthale, alebo niekde inde... Ale vychádzal som z toho, že sa neplánuje, aby VOR platil až do BA.. a to by ani nemalo význam..
Ináč keď by už naozaj mala byť tá linka do Wolfsthalu, som za to, aby na nej platili rovnaké podmienky ako v celej MHD v BA.. Pretože ak tá linka má byť súčasťou MHD, a má ju prevádzkovať DPB, majú byť podmienky rovnaké ako v celej BA.. Veď ak niekto pôjde až do Hainburgu, cesta bude dlhšia, a teda bude potrebovať aj cestovný lístok s dlhšou časovou platnosťou... a mali by platiť aj električenky..
Proste nevidím žiaden dôvod, prečo by mal byť nejaký špeciálny cestovný lístok..
Reply on: hoppusmark01 #92167:
"VOR s tým nič nemá"

VOR je koordinátor celého dopravného systému. Pokiaľ nebudú rokovať s ním, s PostBus sa nikdy nedohodnú!
Reply on: bwd #92166:
ale VOR s tým nič nemá. Tá linka sa predsa nemá zaintegrovať do VOR.. tam ide skôr o licenciu..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.