Haha kokso to sú ľudia, najprv tá baba s Drotárskou ulicou a L41 a teraz toto. Nemám slov... Btw. nevedel som, že električka nestojí na jednom mieste hehe ?
Na jednej K2S je na zadnom skle prilepený inzerát:
Vymením 3-izbový byt v OV za 2-izbový + doplatok. OBA V TEJTO LOKALITE. ? ? ?
Inzerent musí mať IQ hojdacieho koňa...
Brzdiace percentá vyjadrujú pomer brzdiacej váhy vlaku ku celkovej hmotnosti vlaku. Sú stanovené tak, aby na danom traťovom úseku v najnepriaznivejšom sklone súprava bola schopná z rýchlosti, ktorá je pre vlak určená, zabrzdiť na zábrzdnú vzdialenosť (400, 700, 1000, 1400 m - podľa trate). Skutočné brzdiace percentá musia byť väčšie alebo rovné požadovaným, inak musíš
- odstaviť časť nebrzdených alebo slabo brzdených vozňov, alebo
- pridať mašinu alebo viac plne brzdených vozňov, alebo
- znížiť rýchlosť vlaku.
k článku v SME "Komfort by stál miliardy": dotyčný redaktor by sa mohol uvedomiť a nezamieňať pojem komfort a štandard.. Totiž tie miliardy investícií by nepriniesli nič navyše, teda žiaden luxus, žiaden komfort, ale v prvom rade sú potrebné na to, aby MHD mohla normálne a dôstojne fungovať. Teda tie 3.5 miliardy investícií sú vyslovene povinnosťou mesta alebo štátu investovať do mestskej dopravy, aby mala aspoň takú úroveň, aby ľudia nepresadali do IAD..
Záleží aj, ako si človek stanoví hranicu, čo je ešte štandard, a čo už komfort. V tomto prípade si zrejme niekto povedal, že štandard sú staré plesnivé autobusy, a nové autobusy a trolejbusy by už boli komfortom, teda luxusom... a to je dosť odveci... A ešte to dať do titulku... no super ?
Vsak ja hovorim ze problem je v tom ze zvysok by sa musel dostavat. Avsak, zahodenim planov na tram/train by sa ziskalo vela... napriklad to ze by sa konecne prestali vymyslat hovadiny a budovala elektricka.
hehe bratislava a jej 50rocna historia dozadu by mala byt mementom toho ako sa komunalna sprava nevykonava
naco je komu dobra elina na bosakovu? ? to je asi ako potiahnut elinu z dubravky do technickeho...
a potom... do petrzky uz chodila elina a cez stary most... stavim sa ze ked to rusili, vraveli ake je to zbytocne...
Ono, ta varianta A by bola najlepsia, lebo to aby to jazdilo cez Stary most je najidealnejsie. Problem je ze v takom pripade by to asi bolo riesene len po Bosakovu a zvysok by sa musel dostavat.
Celkom patova situacia...
mozne scenare
A) trat sa postavi cez Stary most do roku 2010... Potom sa zmeni vlada a samospravy a ostane to na starom moste
povie sa ze stavat rychlodrahu cez stary most je neefektivne kedze o 5 rokov to pojde tunelom, lenze zase sa zmeni vlada a samospravy a elina nebude vobec
C) elina nebude vobec...
Ale myslim ze petrzalka prilis spekuluje a cele sa to moze predrazit, popripade nerealizovat... za tu cenu mohli radsej v dnv postavit "vlecku" so zastavkou na sidlisku v DNV
http://ba.sme.sk/c/3643192/Petrzalka-Zladte-trate.html
este niekto veri, ze dakedy bude elektricka v petrzalke??? ? mozno tak v 4. tisicroci... o par rokov tu mame nove volby, noveho starostu, novych poslancov, co budu byvat inde a tak nove poziadavky...
Osobne vlaky v Nemecku to robia rady a casto. Na sedem, mozno desatkilometrovej medzizastavkovej vzdialenosti tamojsi osobak sviha stosestdesiatku kde sa da. Ale k tomu musim aj poznamenat, ze ten odpich sa vobec neda porovnavat s akymkolvek hnacim vozidlom ex CSD.
Nuz, zamestnanecke zvozy od velkoskladu Plus Discount v Radoniciach do velkoskladu Plus Discount v Poleradoch nad Labem jazdi napriklad riadne vyzila LC 735 A je to asi 8-9 km
1) Re #92069 kri: Vo vlaku mozes to iste (snad okrem cerstveho vzduchu) akurat ze kedykolvek a nestraca sa tym cas. Pri buse sa kvoli tomu zabije 30 minut.
2) Re #92070 Vladimir: Na druhej strane, ked miestenku mam tak sa mi nestane ze na mna budu padat ludia ako u ZSSK..
3) Re #92101 intony: Konkretne na dverach predajne Novy most
juro