Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ináč neviete mi niekto povedať prečo niektoré trolejbusy na DD majú zapnuté otváranie dverí talčidlom na dopyt a druhé otvárajú všetky? Lebo dosť to pletie ľudí. Napr. aj mňa. Raz čakám na zásavke a aj iný a čakáme kým vodič otvorí dvere a keďže neotvára si stalčíme talčítko. Iné trolejbusy zase nemajú zapnutú tu funckiu a ľudia zbytočne to stálečajú ,ale sa naučili že to netreba... Veď ani zo začaitku sa nikdy nepoužíval dopyt tak prečo to majú teraz daktoré zapnuté? ?
Reply on: bwd #91900:
Dnes nie ?
Reply on: Solider #91889:
"...a trať Bruck an der Leitha - Kittsee bola rekonštruovaná a vyzerá tak, ako by rekonštruovaná vyzerať mala..."

Toto ma zujalo! Mohol by si túto myšlienku trocha rozviesť?
Reply on: Valec #91897:
Nechce sa mi klepať do klávesnice ?
Reply on: Ik #91892:
Ty si pisal ze interval ma byt do DNV 20 minut. To su 3 vlaky za hodinu.
Reply on: Solider #91896:
Došli argumenty ❓
Reply on: Valec #91895:
OK... v pohode. Dnes sa už nemám chuť hádať a ani argumentovať ? Na dnes topic off ?
Reply on: 810zssk #91885:
V poho, to bola reakcia na Solidera.

Re #91888 Solider: Ak by si vedel o existencii tejto zastávky, tak by si hneď napísal, že pôvodná bola niekde inde. Ale ty si rovno vyhlásil, že taká nebola a hotovo.

Re #91889 Solider: Trať Bruck an der Leitha - Kittsee pred rekonštrukciou som videl na fotkách. A vyzerala snáď horšie ako trať do Stupavy. A nezabudni na to, že kým trať do Stupavy je krátka regionálna jednokoľajka rekonštruovaná v roku 1988 (na ktorej koniec koncov už osobná doprava ani nepremávala), tak rekonštrukcia trate do Kittsee bola robená ako budúca elektrifikovaná dvojkoľajka medzinárodného významu rekonštruovaná o 8 rokov. Preto ten rozdiel.
Reply on: N/A #91893:
Súhlasím ?
Reply on: 810zssk #91847:
Kto?? Čo kto??
Reply on: Solider #91890:
Pardon, nie výskum, ale prieskum ? chybička se vloudila.
Reply on: N/A #91887:
Ak by sa vedeli investície vrátiť s5, tak potom by nebola elektrifikácia trate efektívna? Tak radšej sa do ničoho nepúšťať, zaplatiť si veľký výskum, kde sa ľudí budú pýtať, za akých podmienok by išli vlakom do Stupavy...
Reply on: Valec #91882:
Nie, to si priznám, nebol. Ale pokiaľ viem, dnes som nič nepil iné, ako kofolu, písal som o "KEĎ už rekonštruovať, tak na úrovni EÚ"... a trať Bruck an der Leitha - Kittsee bola rekonštruovaná a vyzerá tak, ako by rekonštruovaná vyzerať mala. Takže keď rekonštruovať, tak poriadne. Nástupištia, staničné budovy, etc...
Reply on: Valec #91884:
On myslel DNV - Eisnerova - odpovedal som mu, že tam nikdy nebola. Však sa nič nestalo.
Reply on: Solider #91877:
Ano bol a bol som aj v Taliansku a tiez je to EU. ? Ale hovoris ako keby vsetky zastavky SL mali uroven tych Rakuskych.
Reply on: Valec #91884:
Tak pardon.. kazdopadne, myslel som vybudovanie zastavky DNV - Eisnerova.. aj ked este neexistovala..
Reply on: Solider #91881:
Pri Vápenke. Tu ju máš aj zakreslenú: http://rail.sk/arp/slovakia/ba/zelmapba.gif

Netreba robiť zo seba blbca tvrdením, že niečo nebolo, keď ja o tom neviem. Lepšie je sa pýtať. ?
Reply on: Valec #91875:
Hm po skusenostiach s 25Trkami a ich pomocnych pohonoch asi nie. Ale vybudovat 15km dvojstopej trate na trase Prazska - Stupava + dve odbocky v Lamaci a Z. Bystrici. V Stupave kde sa z cety c.2 odbocuje na Vysoku pri Morave, tam je taky trojuholnik, tam vybudovat prestupny terminal na busy dalej do regionu.
Myslim si, ze tento projekt by zafinancovala aj EU.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement