Reply on: Ike #91830:
O co najrychlejsie a najpohodlnejsie cestovanie, ktore si obstaravatelia mozu dovolit.To je aj husty interval a rychlost prepravy. Pricom prave rychlost prepravy na trase PK - BA Vinohorady je u busov cca 30 min. (ak je jedna z vacsich zapch v PK tak aj 45. U vlaku je to 20 minut.
Okrem ineho to tak kedysi bolo. Ku kazdemu vlaku prichadzajucemu do PK odchadzali spred stanice busy na vsetky smery. Busy samozrejme robili aj pripoje.
Poznam cestovanie na trase Ba - Vinosady a ak by doprava zacala jazdit v navrhovanom modeli, bude to ovela lepsie.
Kraj moze ziadat od noveho dopravcu na zeleznicnych tratiach minimalny standard vozidiel. Ved od 2009 by mali regionalnu dopravu financovat cisto kraje.
Re #91831 hoppusmark01: Nikto ti nebude kupovat nove vozne, lebo mozno raz budeme jazdit pre BSK nejake vykonny. Treba zacat jazdit, pozadovat minimalny standard a ZSSK pokial viem buduci rok, ci ten dalsi by chcela kupovat primestke vlakove jednotky...
Re #91834 Ik: Intervaly inde su riedke preto, lebo tam existuje subeh s busmy z roznych smerov.
Okrem ineho, v hlavnom meste susedneho Rakuska jazdia S-bahny aj s 30 aj s 60 minutovym intervalom. Tento dokument riesi v prvomrade primestsku dopravu. System sa predsa potom moze dalej vyvijat. Ak sa raz vybuduje zastavka DNV sidlisku moze sa zrusit(obmedzit) 21 a zaplatit vlak z DNV kazdych 15 minut v spicke.
Re #91835 Ike: ?!?! Budes si musiet kupit taku elektricenku cez ktore pasma pojdes. Tak ako vsade inde kde rozdeluju uzemie na pasma/zony.
Re #91840 Ik: Tam nie su zaratane spoje do reichu. Tie interval z DNV zlepsia.
fobust
Aby som sa tomu vyhol tak fotím výlučne do RAWu. Som detailista. Ak niečo, tak čo najkvalitnejšie alebo nič.