jednoducho.Vyjde zo zastavky, pojde akoby na Pristavny most, tam sa zatoci a uz je na Eisteinovej. Niektori a mylne domnievaju, ze je to napojenie na dialnicu, ale je to na Eisteinovu, pripaja sa az za odbockou do Petrzalky. Povodne, ktore sa krizilo s odbocujucimi do Petrzalky bolo zahradene
Pozri sa, namiesto toho aby bola zbytočná linka 184, mohla sa "zexpresniť" linka 84. Bolo by to to isté, keďže linka 184 aj 84 majú (84 mala) slúžiť na prepojenie internátov v Horskom parku a Ekonomickej univerzity: Tak by mohla byť L84: Ekonomická Univerzita - Zochova - Hodžovo nám. - SAV - Hroboňova.
Toto by úplne stačilo a linku 84 netreba do vnútrozemia Petržalky. a keď už aj tá 184ka bude, tak by sa mohla zrušiť linka 84 a až POTOM by bolo VIAC VODIČOV a VOZIDIEL!!!
A linka 95 je podľa môjho názoru dobrá, keďže nestojí až zase tak na jednom rohu. Dokonca najväčšia vzdialenosť medzi zastávkami je 2 km. Potom v Petržalke stojí častejšie a to je cieľom tej linky, aby obslúžila čo najviac ľudí a aby nemusela byť zavedená taktika "všetko zovšadiaľ všade" a každá druhá expresná. Potom by muselo byť sakramentsky veľa vodičov aj vozidiel.
Neviem ako dochádzaš na to, že by bolo ďalšou linkou viac vodičov, veď je logické, že keď máš jednu linku napríklad s 8 poradiami a máš dve linky, jednu s 8 a druhú s 5 poradiami tak je to 13 a 13 je podľa mňa viac ako 8!!!
Neviem, či sa zavedením linky 184 ušetria vodiči a vozidlá, keď okrem nej ešte aj 84 musí zostať. Tak isto aj v prípade L139.
A to čo píšeš o L95 je problém hustoty zastávok a nie linky. A keď budeš chcieť cestovať len v rámci Petržalky, tak ti cesta busom bude trvať dlhšie ako pešo.
Nova linka 184 je vyborny krok! treba viac takychto liniek v Bratislave - podla mna akutne chybaju taketo expresne, priame a nemotajuce sa linky - a to hlavne v smeroch kde je velka preprava ludi z jedneho miesta na druhe. Tymto sposobom sa da podla mna usetrit aj na vozidlach a vodicoch (tak by sa toho DPB mohlo chytit) - je predsa logicke, ze ked autobus ide rychlo, s malo zastavkami a nemota sa, tak prevezie viac ludi, ako ked bude stat za kazdym rohom a motat sa - ludia sa viac nevezu, viac stoja na zastavke... - inak povedane efektivita linky 84 doteraz je daleko nizsia ako novej linky 184 - pretoze ta prevezie rovnaky pocet studentov z horskeho parku na EU za kratsi cas - a teda menej vozidiel, menej vodicov...
dalsia taka linka by mohla byt napriklad 139 zo slavicieho udolia bez zastavok ktore plytvaju vozidlami, vodicmi a casom... alebo linky z petrzalky, ktore by napriklad zacinali v juznych castiach a potom sever petrzalky len presli bez zastavky dolnozemskou alebo panonskou cestou... nechapem princip tych nosnych liniek ako 95, podla mna efektivnejsie by bolo 95 rozdelit na viacero liniek, z ktorych kazda by zacinala v inej casti petrzalky na sucasnej trase, ktoru by obsluhovala a potom zvysnu cast by len preletela ako expres... - tym by sa znacne zvysila efektivita vyuzitia vozidiel, a aj spokojnost cestujucich - lebo by sa skratila jazdna doba... jedna nevyhoda by bola samozrejme znizenie intervalu - ale to pri dodrziavani CP nie je az taky problem, osobne by som si radsej naciel odchod na CP a potom odviezol expresne ako ked sica mam interval 2-3 minuty ale idem potom pol hodiny lebo stojime pri kazdych dverach...
A) ak si si elektricenku kupil pred 30.oktobrom tak ti plati aj na nocne spoje
ak si si elektricenku kupil 1.novembra, alebo neskor tak ti na nocne spoje neplati, avsak na denne ti plati bez ohladu na to o kolkej ide.. to znamena ze spojom, ktory nezacina na N mozes ist kedykolvek. Teda ak sa ti denny spoj dovali o druhej (co je nepravdepodobne az nemozne) tak nim mozes ist na elektricenku. Na spoje zacinajuce pismenom N vsak musis zaplatit priplatok 22 sk.
Prosim vas. Mal by som otazku: Mam elektricenku do 31.12. Ako je to s jej platnostou na nocne spoje? Mozem sa na nu vozit do polnoci? Ci celu noc? Alebo uz vobec nemam narok na nocnu dopravu v ramci elektricenky? Vdaka
Vsimol som si zmenu liniek 83 a 84. Celkom by ma zaujimalo, ci myslel niekto aj na vikendy...
Nova linka 184 je cisto studentsky spoj s de facto pohyblivou dobou premavky. Ako vsak bude chodit cez Einsteinovu smerom od EU?
V B-vozoch električiek mali byť kamery už dávno.. Nechápem zmysel toho, načo sa potom robia GO električiek, keď je električka týždeň po GO totálne zničená..
A ak mi niekto chce hovoriť, že kamery nepomôžu, nech sa ide pozrieť na podchod žel.stanice Petržalka, kde kamery sú, a nech to porovná s inými podchodmi v meste..
Stavať podomácky koncové zosilňovače NIE JE blbosť. A nehovorím o muzikantských aparátoch, ale o domácich. Ak ovšem počúvaš dom MP3-ky z počítača a tvrdiš, že je to kvalita "porovnateľná s CD", tak máš samozrejme pravdu, pre Teba by to blbosť bola ? .
Podľa toho aké. Stavať domácky koncové zosilovače je blbosť, ale klasické lampové hlavy podomácky vyrobiť vieš ak sa v tom vyznáš. Ja som síce žiaden zosilovať nepostavil, ale môj otec áno. Jeden známy vymyslel trojkanálový zosík ešte skôr než to Fender mal v predaji.
A ešte môže byť istý problém s kapacitou obratiska, aj keď záleží to od grafikonu 41 vs. 203. Na Búdkovú sa v súčasnosti akurát zmestia dva krátke trolejbusy.
Tak L41 na Búdkovú kvitujem. Len tam asi budú musieť už fakt chodiť iba SORky, lebo pochybujem, že polorozpadnuté Vrakosy by to vytiahli hore Drotárskou. ?
Samozrejme, eventuálne ten úsek zatrolejovať, aj s Hroboňovou, a následne prípadne upraviť linkové vedenie 203/207, hovorilo sa o tom aj tuto na fóre pred pár týždňami. Len je otázne, či by sa na Drotárskej uživil 12 minútový interval v pracovných dňoch.
Valec
A to čo píšeš o L95 je problém hustoty zastávok a nie linky. A keď budeš chcieť cestovať len v rámci Petržalky, tak ti cesta busom bude trvať dlhšie ako pešo.