K dokumentu "KONCEPCIA OBNOVY VOZOVÉHO PARKU V ROKOCH 2008-2011":
- Veľmi pozitívne je, že sa tým niekto konečne vážne zaoberá
- Nepáči sa mi odsúvanie nákupu nových električiek. To sa nám za pár rokov vráti ako facka. Ak má fungovať pretržalská vetva, potrebujeme 20 - 25 nových, 40-metrových, (aspoň čiastočne) nízkopodlažných, klimatizovaných (myslím to vážne) električiek s približne 70-timi miestami na sedenie.
Prestavby K2, T3 sú v súčasnosti koncepčne zastaralé a pripúšťal by som maximálne pár (šoto-)kusov. Je to investícia na 40 rokov
Kde nájsť peniaze?
Neviem ?
- vyššie cestovné?
- menej investícii do ciest?
- drahšie parkovanie v centre?
- menej nových autobusov? (au, nebite ma)
- použitie busov SL v rámci BID na mestské linky?
- viac vlakov v meste? (S-Bahn súpravy tiež treba kúpiť, že)
- eurofondy?
Kto ide 20. decembra (štvrtok) na hranicu Petržalka - Berg na oficiálny program spojený s pádom hraníc 21. decembra? Vraj je zabezpečená kyvadlová doprava Nový Most - št. hr. Berg...
nezabudol. za x busov DP zaplati celkovo y pricom rocne musi zaplatit y/12. V "y" som uz myslel vsetko, tak ako to podla materialu pozaduje aj DP, cize celkovu sumu za 12 rokov prevazdky vratane tazkej udrzby.
Re #91633 Papyr: Ked si umyvas zuby, tak trochu pasty vzdy aj prehltnes cim sa fluor z pasty dostava do krvneho obehu ?
A co sa tyka vitaminu C, kamaratka, vystudovana farmaceutka mi hovorila nieco take, ze z tabliet telo vstreba minimum vitaminov z potravin je to vyrazne lepsie. Takisto ak si da to kiwi, tak hodi doseba aj nejaku tu vlakninu,...
(ale ty si tu medik/lekar)
Osobne by som bol skôr za reko K2 na K3, keďže tam získame z 22 m vozidla 30 m vozidlo. Rekonštrukciou získame z 30 m súpravy 30 m vozidlo, čiže kapacitne získavame len absolútne minimum.
Domnievam sa, že v súčasnej situácii by ÚDJD boli schopné spraviť 4 kusy ročne (nesmieme zabudnúť, že musia robiť naďalej aj bežné SP, VP atď.). Pri určitých investíciách aj 6.
To by som videl jednoznačne na sťažnosť. BEÚS síce na emailové sťažnosti, nevybavené elektronickým podpisom, stereotypne odpovedá, že nie sú vybavené potrebnými náležitosťami a preto ich blablabla nebude riešiť, ale aspoň to tie lenivé psy tam prinúti NIEČO spraviť.
Mimochodom, podobnú sťažnosť budem dnes posielať na DPP - v zastávke bez nástupného ostrovčeka stojí električka. Za ňou stoja autá, čakajúce na odbavenie cestujúcich. Do toho sa prirúti uponáhľaný debil, postaví sa vedľa tých áut a otvorí dvere. Cestujúci sa motajú medzi autami, autá nemôžu bezpečne opustiť priestor zastávky a trkvas na najbližších semaforoch tak či tak stojí za súpravou, ktorá stála pred ním a čaká na ďalší signál, lebo si musí po predchádzajúcej súprave postaviť výhybku.
2xT3SUCS