Uz som ti pisal v #91483 ze o skodulu sa nikto nestara 5 rokov, stoji v zahrade a pouziva sa vylucne na vozenie do vinohradu. Tusim nema ani STK alebo emisnu ? Ale premeriat pri rychlosti 80 - 90km/hod kolko ukazuje a realnu mozme ☺ staci sa ozvat a odviest sa do Vinosad
Ja nemám GPS na Škode 105 L, ja mám GPS modul, navigačný program v mobile a môžem si ho zobrať aj do Trabanta. Takže ponúkam účasť na premeraní rýchlomeru ? .
A čo myslíš, že podľa čoho si zisťujem orientačne ako mi ukazuje tachometer v aute? Teraz žaponec premeriava pri nižších rýchlostiach torcha menej, ale nad stovku je to zase tých 10%.
Nie, niektoré (napr francúzske) aj podmeriavajú. Ale na civilizovaných autách premeriavajú o 5-10 km/h v nižších rýchlostiach, nad stovku o 10 aj viac percent.
Zmena málo vyťažených liniek (napr. 58, 145, 151, 180) na systém DRT (linky na telefón) s možnosťou zavádzania nových liniek (napr. linka na Potočnú ul., Strmé vŕšky).
Nemam pocit ze 44 (buduca 145) patri medzi malo vyuzivane
gps na Skode 105L ? ja viem ze som z bratislavy a nas magistrat kupuje zlate klucky na stare vrata, no umna to necakaj ? ale ako joke - dobree
Re #91506 Ike: No Pezinok - DS asi tazko, lebo do pezinku mas elektrifikovanu trat a do DS nie. Na kazdej trati jazdia ine typy vozidiel a aj nadalej budu. Preto jedine mozno povazujem spojenie Pezinka so Zahorim alebo Sencu so Zahorim.
Re #91500 Ike: Co ja viem... Uvidime. Do DS bude jazdit urcite akvarium a do Pezinka a Malaciek asi tak ako teraz, rusen+vozne.
Aj ked ak do Malaciek a Pezinka budu jazdit rovnake vlakove supravy rad by som videl, ze vlak z Malaciek bude pokracovat az do Pezinka a naopak.
ZSSk chce kupit nove primestke jednotky, tusim dokonca poschodove a tie by sa uzivili asi len v okoli Bratislavy a Kosic. (aspon si to myslim) Treba pockat. V kazdom pripade moj osobny nazor je, ze BID v takejto forme moze priniest cast ludi spat do VHD.
Presne tak. Aj moja Škoda 1000MB išla 140 podľa vlastného rýchlomeru. Ono ale subjektívny pocit z rýchlosti bol taký, že som si myslel že idem 180, pričom som reálne mohol ísť okolo 125. Pri 60 km/h na Šáde som mal pocit že idem 80. Proste to auto vôbec nesedí, v porovnaní s dnešnými autami.
Preco mas pocit ze budu koncit na zaciatku BA?
R20 Bratislava - Devínska Nová Ves - Devínske jazero - Zohor - Plavecký Štvrtok - Malacky - Veľké Leváre - Závod – Kúty 30/120/60//120
R50 Bratislava - Rača - Svätý Jur - Pezinok - (Šenkvice - Báhoň - Cífer – Trnava****) 15/30/15//30
R60 Bratislava - Vajnory - Ivanka pri Dunaji - Bernolákovo - Veľký Biel - Senec - Reca – Galanta 30/120/60//120
R70 Bratislava, Podunajské Biskupice, Miloslavov, Dunajská Streda 30/120/60//120
Hlavné prestupové uzly medzi MHD a prímestskými linkami:
- Hlavná stanica
- ŽST Lamač
- ŽST Devínska Nová Ves
- ŽST Vinohrady
- ŽST Predmestie
- ŽST Vajnory
- ŽST Nové Mesto
- ŽST Podunajské Biskupice
Keby tam tie vlaky nemali jazdit nebudu ich uvadzat ako prestupove uzly, vsak ano ☺
tak asi ta sklamem, ze raz sa mi podarilo zamysliet vtej kare na R1 s plynom na podlahe a ked som sa uvedomil na pretacanie motora rychlomer ukazoval 160 ?
Ike
napr
R20 - Zavod - Reca
R70 - Pezinok - DS
a mohlo to chodit tak ze by sa to naraz stretlo na hlavnej kde by sa dalo prestupit z DS do Zavodu