No prehladnejsie by to bolo 91 s vyznacenymi spojmi konciacimi v R. Ani L80 nie je rozdelena na 80 a 180. Ale zatial by sa to dalo urobit zdruzenym CP L91 a L191 v smere Novy most od zastavky ZST Rusovce.
No tak ale to už by bola aká náhoda: muselo by byť pokazené BUSE, musel by na tú linku niekto dobiehať (a nevšimnúť si cieľ) a ten niekto by musel ísť až do Čunova (inak by mu to bolo jedno, či ten spoj ide len po Rusovce alebo nie).
Je pravda, že už nejaký dlhší čas som si nevšimol, že by 91/191 mala tabuľky a nie BUSE, ale tak nikdy nehovorme nikdy. BUSE sa tiež niekedy môžu pokaziť.
No tak konkrétne petržalská vozovňa, ktorá vypravuje L91/191 má už tabuľových vozov veľmi málo. Vlastne len zopár posledných ik280, ktoré sa vyraďujú brutálne rýchlo. A že by sa tam objavil nejaký tabuľový voz z inej vozovne je málo pravdepodobné, lebo čo viem, tak taká situácia akurát na týchto linkách už pár rokov nenastala. ?
No a práve preto, aby si si nemusel všímať konečnú zastávku, tak je tam tá 1-ka. Pretože, v rýchlosti keď utekáš na autobus nemáš vždy čas kontrolovať, či to ide až do Čunova, alebo ťa vodič vyhodí v Rusovciach. A nezabúdaj, že stále máme ešte na niektorých vozidlách tabuľky, kedy to môže byť dosť veľký problém....
podla mna cim viac homogennejsich liniek tym lepsie...
teoreticky by si v ba mohol mat jednu linku s 0min intervalom a pri kazdom case by si mal to kam vlastne ide....
Potom by som navrhoval takú zmenu, že L191 by sa začlenila do L91, s tým že spoje bývalej 191 by chodili len po Rusovce. Takéto označenie by bolo prehľadnejšie. ?
Ešte Jasovská by nebol problém, 191/91 je dobre vyťažená aj za Jasovskou, ale už som to tu písal, že ako by to vyzeralo v Čunove. Prečo by tam mal premávať spoj každých 7 - 8min, k čomu by to bolo dobré?? Zbytočné jalové kilometre....veď práve preto bola 191 zavedená.
Emo
A som za číslovanie liniek, len 1 linka by v tomto prípade mala 2 konečné. ?