"Plesnivý šerbel na linke 198"
Tak to si sa už naozaj dávno neviezol. Minimálne číslo linky sa už odvtedy zmenilo. ? Nebola by pre teba lepšia kombinácia 51+68, resp. 51+201?
No hej, ale v tvojom prípade je najväčší problém blbé umiestnenie obedovej jedálne. A uznaj, že pri akejkoľvek preferencii, nemá VHD možnosť skrátiť reláciu PriF - Amfiteater. Jedine, že by existovala priama linka.
No ja som ponúkal niektorým účastníkom tejto diskusie osobne moje terajšie IGK za 20 tisíc. Nemali záujem. Tak sa ho zbavujem pri kúpe nového IKG - predajca mi zaň ponúkol 30 tisíc.
A poviem ti krásny príklad: OD Slimák - Apollo Business Centrum. Dnes ráno absolvované za 10 minút autom. Socka? Plesnivý šerbel na linke 198, presun podchodom na opačnú stranu cesty a čakanie na linku 70 ktorá chodí ako sa jej práve podarí a býva narvatá. Časoto je to minimálne dvonásobok a to tiež za predpokladu, že prípoj ti náhodou ide a nemusíš naň čakať štvrť hodiny. A teraz v zime sa mi aj tak nechce peši šlapať od Prístavného mosta k Apollo BC. V lete sa to ešte ako tak dá, ale teraz určite nie.
V tvojom prípade ti DPB garantuje platnosť lístka po zastávku na Most Apollo. Čiže ak ti to bude miesto 8 minút trvať 15, to teba zaujímať nemusí. Čo sa týka dojazdu do Petržalky, ak to vozidlo za tých 10 minút stihne tak si nový označiť nemusíš. Ak to nestihne, tak si musíš v čase skončenia jeho platnosti označiť ďalší (hoc aj keby to malo byť až pri EU). V prípade uvedeného meškania si nový musíš označiť už na zastávke na Apolle.
dobre, ale KEDY ho treba označiť? čo keď bude pri Miletičke zápcha, podobne na Duláku a už na Apolle bude človek v buse namiesto 8 už 15 minút? ? pričom podľa grafikonu má ešte stále 2 minúty z lístka nevyužité...
Nebyvas v monofunkčnej diere s parametrami okresneho mesta, ktora je dopravne aj politicky zanedbavana ?
1) keby MHD mala maximalnu moznu preferenciu, mozno by casovo konkurovala IAD
2) do centra nechodim... nie je preco... a ak hej, zaparkujem na kraji centra a idem tam pesi
3) kebyze mam ist nieco vybavovat, a bez auta, tak to nevybavim ani za pol dna ?
skus si len tak sam pre seba preratat kolko by ti trvalo Botanicka - Horsky Park - Tesco Lamac - DNV mestskou dopravou a kolko IAD a to uvadzam priklad z praxe...(skola - obed - nakup - cesta domov)
Niekedy mám pocit, že niektorí jedinci začnú pri toľkom vychvaľovaní IAD, kupovať autá aj nám ostatným, aby sme nemuseli ako chudáci "sockou" cestovať. ?
Neviem, ale prečo keď tu porovnávate cestovný čas, tak poväčšine vo "vybraných" reláciách (z jedného konca mesta na druhý) a po trasách (diaľnice, obchvaty...) kadiaľ MHD nemá šancu, ani keby bola neviem aká preferencia. Zaujímalo by ma, ako cestujete (teda ak vôbec cestujete) do centra a či je to tiež nakoľko výhodnejšie.
Ďalšou vecou je, že čas cesty tiež nie je všetko. Ja keď si idem niečo vybavovať, tak si vždy vopred premyslím takú trasu, že za čas, ktorým to spravím pešo + MHD by som to autom (keď už len kvôli parkovaniu) ani náhodou nestihol. A to sa už nezmieňujem o tom, že pri ceste do centra zvyčajne vyleziem na opačnom konci ako som vošiel, čiže ak by som šiel autom, tak sa ešte aj vracať musím.
Ja neviem, asi žijem v inom časo-priestore ale mne sa už dávno nestalo, že by som na prostriedok MHD musel nejak extra dlho čakať, že by bol preplnený a pod., a pri cestách sa vždy zmestím do polhodinového lístka, s hodinovým stihnem aj po obchodoch pobehať.
a som to domotal... tych 11 minut som myslel samozrejme cez Sitinu a slavicie myslou som stale v dubravke, no po otvoreni sitiny chodim tadial..... cez dub chodim ked idem skorej z domu a neponahlam sa... je tiez zaujimave sledovat zvery co tam kde je 40ka ta predbehnu v80ke a este ti vselico gestikuluju...
add: http://www.dpb.sk/predajne/predajne.htm#VYM
K predplatnému cestovnému lístku zakúpenému po 1.11.2007 je povinnosť na linkách nočných spojov označiť cestovný lístok v hodnote 22,- Sk. To znamená, že s predplatným cestovným lístkom zakúpeným do 31.10.2007 je možné cestovať na linkách nočných spojov bez príplatku až do skončenia jeho platnosti. (16.11.2007)
Preco ste to uverejnili az 16.11.2007?
Co do toho datumu vazeny chaos-kinder management???
Tarifa mestskej hromadnej dopravy v Bratislave, článok 11, bod 4:
...Platnosť cestovného lístka končí uplynutím príslušného času. Ak počas jazdy skončí časová platnosť cestovného lístka, je cestujúci povinný označiť si ďalší cestovný lístok....
fíha DNV - PriFUK za 11 min? si dúfam robís velkú srandu-mozno tak v nedelu ráno, ked ti nejde ani jeden semafor.....inak ich más po ceste (4 dúbravka) (3-7 v karlovke) je to 11-12 km t.j. ak by si nikde! nestál a dodrziaval rýchlost tak to teoreticky stihnes....90 km na úseku DNV-Dúbravka (ale nie ked je pracovný den-nereálne) 60 po Karlovku a v Karlovke 40 ..... treba obdobne k východnému a Avionu? (tam je to ale ozaj s MHD dost o nicom....a este nieco-co takto najmä z Devínskej pouzit vlak? cesta na hl. stanicu 13-17 min (podla toho, ci stojí v Lamaci a na Zeleznej)....
http://www.dpb.sk/predajne/predajne.htm#VYMÁHANIE
mimochodom, keď je záväzné, že ako dĺžka času cestovania sa posudzuje údaj na grafikone, chcem sa spýtať na nasledovný príklad a či platí právo dojazdu (podobne ako v pásmach a kde je to určené) do prvej zastávky nasledujúcej po vypršaní časovej platnosti lístka. A ak nie, čo robiť? ?
Príklad: 68 ide z Krížnej po Bulíkovu t.j. 11 minút, pričom po predchádzajúcu zastávku, kde sa dá opustič vozidlo (Apollo) to je 8 minút. Na Krížnej si cvaknem 10-minútový lístok. V prípade, že naň bez pokuty nemôžem dojazdiť až do Petržalky, kde si mám potom označiť druhý 10-minútový lístok? Žeby som mal na hodinkách stopovať dve minúty po tom, ako bus opustí Apollo? ? ? Odpovede typu - kúp si električenku alebo polhodinový nie sú riešenie tohto prípadu ?
tak tak.. tiez mam par prikladov...
DNV-PriFUK (cez dubravku) 11 minut
DNV-Vychodne (cez mesto) 25 minut
DNV Vychodne (cez D2/D1) 20 minut
a napr
DNV-Avion (cez D2/D1) do 17 minut (sockou by som tam snad ani nedosiel)...
taketo super casy MHD nemam NIKAM...
+ vo vykurenom auticku, pocuvat CD alebo radio a pohodlne sediet a vychutnavat jazdu.. je prijemnesie ako stat a drzat sa vymrznuteho madla...
a vklude si aj v zapche postojim... lepsie v zpache v aute ako v atuobuse
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Neviem, ale prečo keď tu porovnávate cestovný čas, tak poväčšine vo "vybraných" reláciách (z jedného konca mesta na druhý) a po trasách (diaľnice, obchvaty...) kadiaľ MHD nemá šancu, ani keby bola neviem aká preferencia. Zaujímalo by ma, ako cestujete (teda ak vôbec cestujete) do centra a či je to tiež nakoľko výhodnejšie.
Ďalšou vecou je, že čas cesty tiež nie je všetko. Ja keď si idem niečo vybavovať, tak si vždy vopred premyslím takú trasu, že za čas, ktorým to spravím pešo + MHD by som to autom (keď už len kvôli parkovaniu) ani náhodou nestihol. A to sa už nezmieňujem o tom, že pri ceste do centra zvyčajne vyleziem na opačnom konci ako som vošiel, čiže ak by som šiel autom, tak sa ešte aj vracať musím.
Ja neviem, asi žijem v inom časo-priestore ale mne sa už dávno nestalo, že by som na prostriedok MHD musel nejak extra dlho čakať, že by bol preplnený a pod., a pri cestách sa vždy zmestím do polhodinového lístka, s hodinovým stihnem aj po obchodoch pobehať.