Nuž, to je naša kultúra. Pri schvaľovaní stavieb sa nemyslí na dopravu. Ale zvykli sme si. Tak ako si v Indii zvykli, že v druhej triede sa vo vlaku nedá ani pohnúť, alebo že sa cestuje aj na streche.
je tam nevyriesene parkovanie (citacia "parkujte v ulickach mesta" a po prvej prietrzi mracien v juni (V aprili to postavili) behali okolo budovy mechanici a vrtali do plasta budovy diery, aby odtial vytiekla voda, pretoze ta budova je tak uzasne navrhnuta ze do plasta natecie voda a nemoze vytiect...
okrem toho tam fuka z vonku...
nerobim tam, ale vyskytujem sa tam casto...
je smutne ked mesto povoli vystavbu budovy ktora nema vyriesene parkovanie a este je z architektonickeho hladiska nemozna... ale hlavne ze sa na tom niekto nabalil... ?
O kvalite stavby Apollo Business Centra ti viem povedať svoje, práve v ňom sedím na 6. poschodí. Pri silnejšom daždi mi sem zateká a to tu už menili gumu na okne. Ďalekj sa nám aj rozpadal strop, mám nafotené vypadnuté kusy. Rovnako sa prepradá podlaha, najviac u translatorov (hádam aj 5 cm), trhliny v stenách je vidno na záchode ale aj inde. Tak sfušovanú stavbu som ešte nevidel.
počkaj, je druhá vec, že za "povolenie" parkovania a vykládky domiešavačok v BUS pruhoch aké predviedol stavebník pri obidvoch apollách (že BC) je na príbeh ... do rúk a nepustiť k vode.
Druhá vec je evidentné snaha s čoraz plnšou Prievozskou niečo urobiť, ale nie toto. Tu imho žiadny investor úlohu nehrá. Len čistá tupota a z časti aj vychcanosť.
Greenpeace a zelení, platení ropnou, plynovou a naftovou lobby z Rakúska aj odinakiaľ, sú so svojimi dementnými vrtuľkami, povinným výkupom pseudoekologickej elektriny z alternatívnych zdrojov a podobnými vyfikundáciami v skutočnosti najväčší škodcovia ekológie.
hej ? To sa dopravný nárast rieši obmedzením tej hromadnej. To kto ich učil ? A čo si myslia ? Že keď to potiahnu na tri jazdné, zrušia jedny z mála rozumných bus pruhov v meste, tak že sa vyrieši celá doprava oblasti ? Kulové, za rok a pol je to tam, kde to bolo.
To aj ja viem vychŕliť takéto jednorázové riešenia. S takýmto dopravným projektantom by som vyrazil dvere, ani šuflíky by som mu nedal šancu vypratať.
Zvieratká nedorobené. Čistá genocída akéhokoľvek potenciálu.
Imho tam iný dôvod naozaj nebude, aj si to viem ten ich zámer živo predstaviť, chápem, že situáciu musia nejak riešiť, len toto je totálna neúcta k ich predchodcom, ktorí asi vedeli prečo tam bus pruhy dávajú. Ich funkcia na Prievozskej je nezastupiteľná.
Chcelo by to petíciu (občania). V trolíkoch sa tadiaľ musí previezť viac ľudí ako v autách a Drozd na občanov dá - by tým inžinierom mohol tresnúť poriadnu po prstoch nech si nabudúce 2 x rozmyslia čo budú kresliť.
Celkom dobra stranka....az na jedno:
chudak turista, ktory sa rad prevaza mhd, sa z mapiek, ktore uvadza tato stranka asi velmi nedozvie, aka mhd premava napr. k Zupnemu namestiu. Pretoze na jednej mape su zobrazene ulice bez oznacenej trasy tej ktorej linky a na tej druhej mape trasy liniek a zasa len nazvy zastavok. Ako ma chudak vediet na akej ulici je zastavka Krizna? Teda z tejto stranky asi sotva!
Nič sa nepresúva, to sa iba plánuje križovatka Jarabinkova - Prievozská - Ružová Dolina na semafory a okrem toho sa každý voľný kus v okolí zastavá nejakým mrakodrapom, tak to tam tak vyšlo projektantom lepšie, keby sa zastávky popresúvali a popreskupovali.
Asi preto, aby sa mohli zrušiť BUS pruhy, aby mohli byť pred križovatkou tri pruhy a aj za križovatko tri pruhy. Keby v pravom pruhu ostala zastávka a v nej nedajbože autobus alebo trolejbus, tak by sa zacpala križovatka autami, lebo by sa z troch pruhov museli zlievať do dvoch. Iste si to vieš predstaviť. V navrhovaných polohách sa asi dá spraviť zastávková nika.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike