ten voz bol vyradeny pred par mesiacmi cca v septembri ale neviem to presne, myslim ze nieco kvoli ramu
Re #90828 Emo: ako som si vsimol prestalo sa s tym uz davnejsie. Asi to niekomu vyhovuje ze sa vozy vyraduju potichucky a vacsina ludi tym padom nevie ze je este viac znizovana prepravna kapacita
Mne Nubira 1,6 nežrala nikdy viacej ako 8,5 litra a to v zime, keď som jazdil krátke 7 km trasy do práce (a 7 km späť), kúriť mi to začalo prakticky až keď som parkoval. V lete spotreba po meste okolo 7,5 litra. Mimo mesta 7. Keby mala Nubira slabší motor (povedzme 1.4) tak by som tipoval že vzhľadom na hmotnosť auta by si pýtal viac. Ale to je iba špekulácia.
Hmm, neviem, ake mas realne skusenosti, ale ja jazdim na Daewoo Lanos od roku 2000 a zatial som nemal vaecsie problemy, ako akakolvek ina znacka. Je rozdiel, ci bolo auto vyrobene priamo v Korei, alebo v Polsku (tie polske su horsie), ale ani vykonom, ani vzhladom, ani spolahlivostou nie su horsie, ako ine znacky v tejto triede. Navyse maju jednu velku vyhodu - nekradnu sa
No, pokial viem, tak napatie pre elektricky je 600V, pre trolejbusy 300V. Elektricky aj trolejbusy pouzivaju ten isty typ motora, ale elektricky ich maju dva zapojene do seria za sebou, trolejbusy maju iba jeden motor. Tak nas to ucili na elektropriemyslovke v 1985-tom roku. Mozno sa to uz zmenilo (zapojenie a typ motorov - elektronika), ale napatia su asi stale rovnake.
Inak mi pripadá celkom humorné, keď sedím v Solarise na Tomášikovej a zrazu sa ozve hlásenie zastávky "Obchodný dom Ružinov!" Pozriem z okna a tam len torzo budovy. ?
No, tak trochu porovnavas neporovnatelne. 71kW pri benzine je ine, ako 74 pri nafte. Diesel ma ovela vyssi "zaber" hlavne pri nizssich otackach, ako benzinovy motor. Z toho potom subjektivne vychadza diesel ako lepsi tahac.
Ja to riesim tak, ze (teda, pokial sa ponahlam) drzim motor na otackach maximalneho krutiaceho momenty a vyssie (u mna je to od 3500 ot/min) a ked potrebujem vykon (predbiehanie ...) tak vzdy podradim na nizsi stupen. Motor sice huci, ale taha
Hej, aj 1.6 motor vie byt usporny, ale nie v meste. Mam Lanos SX, 1.6, 16 ventil, 78kW. Je to zihadlo, zatial ma nesklamal, ked som potreboval "ujst". Mimo mesta na dlhych trasach pri kludnej jazde to berie pod 7 litrov/100, ale v meste bezne 8, cez zimu aj 10 (do roboty to mam 12 km, motor sa vlastne ani nestihne ohriat)
Inak gratulujem k vyberu. Spark je rozmerami naozaj idealny do mesta - zaparkuje vsade
Vie niekto aké obchodné centrum sa stavia pri zastávke "Brodná" a kedy by malo byť otvorené?
Som rozmýšlal minule, že čo to tam idú stavať, ale obchodné centrum mi nenapadlo. Hlavne preto, že Ružinov relatívne neďaleko odtiaľ nemá zatiaľ náhradu za zbúrané NC Jadran a Astoria Palace na mieste OD Ružinov sa tiež ešte nečrtá (a to už rok mala byť v prevádzke pokiaľ viem)... Tak myslím, že tieto dve spomínané by sa mali prednostne riešiť.
Pri zastávke "Brodná" je predsa OD Kocka, ktorý by si však podľa mňa (tak ako aj viaceré iné sídliskové "obchodné centrá" v Bratislave) zaslúžil rekonštrukciu na spôsob OD Saratov alebo OC Hron. ☺
? ako nechcem ti kazit iluzie ale tam ťaško oni sice maju pekne a moderné dielne ale bez zakladneho vybavenia a maju tam problemi z P2 a nie to este davat na novo ikarus do kopi
no pred par mesiacmi som tu nebol.... To su mi k*k*ti. Do*ebat voz na blbosti to ano, ale upratat posebe, to uz nie...
Osobne by som zodpovedneho vyrazil. Mali ho poslat na 4.DTP, by si ho opravili.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
vado
Ja to riesim tak, ze (teda, pokial sa ponahlam) drzim motor na otackach maximalneho krutiaceho momenty a vyssie (u mna je to od 3500 ot/min) a ked potrebujem vykon (predbiehanie ...) tak vzdy podradim na nizsi stupen. Motor sice huci, ale taha