Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #90607:

Každá druhá 80 robí zachádzku na Kopčany, kde je potom 8 min. interval. Nevidím to až tak tragicky. Horšie by to bolo na linke 21 a pod. Všeobecne považujem autobusovú trakciu na viacerých bratiskavských linkách, ako napr. už spomenutá 21, za absolútne nevhodnú, drahú na prevádzku. Autobus má byť doplnkom ku kapacitnému nosnému systému, má premávať v okrajových častiach mesta a na trasách kde poskytuje priaznivejšie prevádzkové náklady ako iné systémy (trolejbus, tramvaj). Dlhodobé zabezpečovanie veľkých prepravných tokov autobusmi v Bratislave, rádovo desaťročia, sa ukázalo ako nevhodné, neekonomické a najmä neekologické a nespoľahlivé.
Reply on: Ámos #90586:
Teraz už nie je doba, kedy by si mohol dopravný podnik (najmä pri súčasnej demotivácii vodičov) dovoliť sólové linky s hustým intervalom. Aj tak nechápem ako je možné napríklad, že nikomu v DPB nevadí linka 80 so 4-min. intervalom pri takom nedostatku vodičov a vozidiel. Však optimalizáciou takej linky by dosť ušetrili a možno aj tým, že namiesto 18 SORov mohli SORov kúpiť menej a k tomu menší počet kĺbových vozidiel a tie nasadiť na 80.. A možno by tým pádom ani nemuseli zhoršovať kapacity na linkách 37 a podobne. Ale to vidím len tak na prvý pohľad, nerobil som prepočty... 😃
Ámos a spol.: K tej 63.. Tá ešte len bude riadne plná, keď dostavajú to sídlisko pri LIDLi pri Galvaniho, a tipujem, že to nebude posledné. A to ešte nehovorím, že za Ivanskou cestou stavajú ďalšie biznis centrá a tí ľudia využívajú tiež aj zastávku 63 pri Avione po dobrodružnom prejdení cesty Galvaniho..
Reply on: Dlhe Diely MHD #90555:
si dobrý, ako si vedel... Tzv. "Duobusy" pôjdu na L32 a nové SORky na L33... Tak je ako vravíš... ? ? ?

Re #90601 Ámos: No asi Ťa ten Tvoj ex šéf zavádza... Pretože kapacita k Avionu už v dnešnej dobe nepostačuje... Ako píše Mike L63 a L61 chodia doslova preplnené... ?
Reply on: Zvero #90603:
Tak co takto uplnu soutosovinu ?
204 + 205 k Avionu s povodnym intervalom, L63 na zimak a 212 na Radiovu 😉
Reply on: Ámos #90581:
No, skratit, ale neviem ako by sa tie vozy otacali a kde, hlavna stanica to by sa snad dalo, ale jelacicova - tam boli problemy, zimak - neviem si predstavit obrat, ked tam uz teraz sachuje 212, asi k tomu trnavskemu by to bolo najrealnejsie, tym padom vsak pripravujeme vodicov o pauzy na druhej konecnej (ako na L34).

Co sa tyka inak jazdy z Avionu, no neviem, ja ked som isiel odtial (tak poobede a vecer) tak bola 63 celkom slusne plna, vzduch bol v mensine... a 204 by celkom urcite zniesla klbak 🙂

No a k 92-ke, tu linku v smere do L.A. vyuzijem sem-tam aj ja. Je prazdnejsia ale ludi je tam urcite vzdy viac ako 15. Z tahanim cez DNV suhlasim, Lamac by ziskal konecne plnohodnotne PRIAME spojenie do SIDLISKA.
Reply on: Ámos #90581:
pokrokove myslenie ?
Reply on: Mike #90599:
hm 🙂 zaujimave??? mne sa byvaly sef aj kamarati stazuju ze v Avione nikto nie je, ze je prazdny. Asi aj Kika tomu pomohla. Ale ako vravim radsej solo kazdych 8 - 10 minut ako klbak kazdych 12 -15. ?
Reply on: Eury #90592:
To je jednoduche, zrusime zastavku pri Kauflande, budu chodit pesi - budu zdravsi, usetrime peniaze na zdravotnu starostlivost. ? ?
Reply on: Ámos #90590:
Tušim tam už nebrigáduješ, v Avione. 61 a 63 zažívajú v poslednej dobe veľký boom, a to ni len tereaz že sa blížia vianoce, ale už od jesene a bolo to už aj na jar. Tak 61 ako aj 63 chodia v poobednej špičke z Trnka smer Avion nabité, občas sa tam dá ledva dostať.. Samozrejme, časť tvoria ľudia, ktorí cestujú po Trnavskú (vďaka nim je kvalitne plná aj 204), ale aj ten avion robí veľa. A zvlášť, keď na L63 začína špička až od 15.00 z Lamača, teda z Trnka je až do 15.25 30 min. interval, ktorý je o. i. nekompatibilný s 61...
Reply on: fobust #90596:

Hehe, aj tak tú Kiu ****.n.t.o (hádam to už teraz prejde) nechcem, má výrazne ázijský dizajn.
Reply on: fobust #90595:

Heh, až teraz mi došlo že **** n t o je niečo čo treba vyhviezdičkovať. ? Rovnako Rovnako ako napr. http://www.picante.cz/... Mmmm, Igor, môžeš mi niekedy z Prahy priniesť burito. ? A poriadne pikantné. ?
Reply on: S499.1023 #90577:

Pri defenzívnej jazde tie motory stačia a obzvlášť do mesta. Iné je to keby som ako ty pravidelne cestoval z Prahy do BA a podobné trasy mimo mesto. To by bol Spark nevhodný, ale na moje jazdenie po meste, ktoré tvorí tak 80% je to ideálne. Preprava dvoch osôb bezproblémová, štyria či piati to vydržia do 50 km, nad touto hranicou to začína byť už dosť nepohodlné (najmä pre tých vzadu). Porovnával som na trhu viaceré minipribližovadlá a nakoniec som sa rozhodol pre Spark. Aj vďaka dobrým skúsenostiam s Matizom, ktorý máme od roku 1998. Kolínska trojka ma veľmi nezaujala a myslím že svojím konceptom je skôr konkurenciou k Smartu než Sparku. Kia ****nto sa mi zasa vzhľadovo hnusí a líštička je iba trojdverová, ja som vopred chcel dverí 5. Fiat Punto som nezvažoval, každopádne Andy ho má, nie je to zlé vozidlo, ale talinaksé auto by som si nekúpil. Jedine veterána. 😛
Reply on: S499.1023 #90575:

Mestské približovadlo, ktoré má oprávnenie výjsť na dialnicu. ?
Reply on: vado #90573:

Po včerajšej testovacej jazde, ktorá dopadla k mojej spokojnosti, som sa rozhodol pre litrovú verziu. Nie že by 0.8 bola nejako extra lenivá, lenže práve na tom predbiehaní by som to už cítil. Spark má oproti Matizu iný stály prevod, trochu viac do rýchla. Každopádne plánujem jazdiť trasu DNV - Petržalka - Most Apollo po obchvate a pri rýchlostiach 80 až 90 km/h bude litrový motor nielen tichší (vďaka iným prevodom 4. a 5. stupňa) ale viem si predstaviť že by aj išiel aj hospodárnejšie .Však Fóbie 1.2 HTP žerú viac ako 1.4 MPI. Detto pri správnej technike jazdy žerie 1.6 menej ako 1.4 (samozrejme pri adekvátne veľkom a ťažkom aute). Takže volím liter, v sobotu idem odniesť zálohu a dohodnúť všetky detaily.
Reply on: Ámos #90590:
Hej je to tak ako to pises ? Inak 63 je vytazenejsia skvor smerom do avionu ako z neho.. Dovody si vpodstate napisal.. Ale podla mna by 204 uz teraz zniesla klbaky. A ono nejde az tak vyslovene asi o Trnavku ale strasne vela najma postarsich ludi chodi do Kauflandu.. a to je minimalne od Trnavskeho myta (alebo uz aj Racka) po Sabinovsku narvate. + do toho ludia iduci na Trnavku. No a ty by si chcel aby sa do toho este narvali ludia iduci do Avionu.. Tak to by podla mna bol trochu problem. Hovorim toto je asi najkritickejsi usek. A tym ze 63 na Sabinovskej nestoji, sa tyto ludia do nej netlacia ale si pockaju na tbus abo 39 61 - a ta je aj preto plnsia (nielen ale aj) .
Reply on: 810zssk #90568:
Presne tak. Na lepšie hodnotenie vyťaženosti si treba počkať zopár týždňov, než si ľudia zvyknú. ?
Reply on: Eury #90588:
Aj napriek tomu bola vzdy L61 plna a L63 odchadzal od avionu s par ludmi. L61 ma lepsie intervaly, stoji v meste vsade a ludia snou proste viac rataju ako s L63.
Okrem ineho Avion sa da donutit doplacat na MHD vo vacsej miere... a to lahko 🙂
Reply on: Eury #90587:
v rannej spicke avion neries, nikto tam vtedy nie je, otvara sa o 10.00 a poobednej to nie je take zle... Ale vravim ak by sa usetrilo dostatok vzkm na posilnenie tych 2 liniek, nevidim dovod preco nie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.