Za predpokladu zrušenia L 63 si myslím, že áno. (Súčasný stav: poobedná špička: 85x5 + 4x150 = 1025, po novom 1 000.) A keďže t-busy nemajú PŠ, myslím, že tých 10 minút bude lepšie, ak bude celý deň.
nie neberte mi L212 ? ziadne predlzovanie na Radiovu ? lebo by som napisal 10 listov na magistrat a DPB, rozne podpisanych samozrejme a hned by to boli velke protesty obyvatelstva ? , ale vazne take predlzenie to je katastrofa, teraz sa mozem na 99% spolahnut na to ze 212 pojde, castokrat na sekundu presne z konecnej a mam na 95% iste sedenie. Myslim ze linky zacinajuce aj v strede mesta maju svoj vyznam - prave preto, ze spolahlivost cestovnych poriadkov prudko klesa so vzdialenostou od konecnej, a zaroven su tu predsa potreby prepravy rozdielne, ina kapacita je potrebna na okraji a ina v centre...
Ja sa obávam toho že DPB chce trolejbusy na "nekopcovitých" linkách skôr utlmovať. Nečudoval by som sa keby zrušili trolejbusy na Dolné Hony a na Trnávku ostanú iba kvôli vozovni. Jedna vec je aké náklady na prevádzku trolejbusov DPB vykazuje a druhá vec je aké sú skutočné náklady. Ďalej proti rozvoju trolejbusovej dopravy hovorí zastaralý vozový park, prakticky všetky krátke trolejbusy už dožili, s výnimkou pár 14TrM ktoré si DPB poskladal a tej 21Trky ktorá je často vyradená kvôli meniču. Kĺbaky sa držia ako-tak, vďaka TrMkám a 25Tr. Čo sa trolejbusovej dopravy týka, tak by som ju rozšíril na ďalšie oblasti mesta s tým, že by som "konvertoval" na trolejbusy najmä tie autobusové linky, ktoré z veľkej časti jazdia pod trojeovým drôtom. Tým a modernizáciou napájacieho systému by mohli ceľkové náklady na na prevádzku trolejbusov klesnúť. Stále nezabúdajme na ekologický prínos.
Ale ta 80 rano ten interval potrebuje. Ked bol 6 minut tak nepoberala a ludia ostavali na zastavkach...
Ved kludne by sme sa mohli vratit aj na 201, 202 a 208 rano na 8 minut miesto dnesnych 6 vsak ano.
Podotykam, ze L80 "moju" zastavku neobsluhuje ani nou nejazdievam.
Každá druhá 80 robí zachádzku na Kopčany, kde je potom 8 min. interval. Nevidím to až tak tragicky. Horšie by to bolo na linke 21 a pod. Všeobecne považujem autobusovú trakciu na viacerých bratiskavských linkách, ako napr. už spomenutá 21, za absolútne nevhodnú, drahú na prevádzku. Autobus má byť doplnkom ku kapacitnému nosnému systému, má premávať v okrajových častiach mesta a na trasách kde poskytuje priaznivejšie prevádzkové náklady ako iné systémy (trolejbus, tramvaj). Dlhodobé zabezpečovanie veľkých prepravných tokov autobusmi v Bratislave, rádovo desaťročia, sa ukázalo ako nevhodné, neekonomické a najmä neekologické a nespoľahlivé.
Teraz už nie je doba, kedy by si mohol dopravný podnik (najmä pri súčasnej demotivácii vodičov) dovoliť sólové linky s hustým intervalom. Aj tak nechápem ako je možné napríklad, že nikomu v DPB nevadí linka 80 so 4-min. intervalom pri takom nedostatku vodičov a vozidiel. Však optimalizáciou takej linky by dosť ušetrili a možno aj tým, že namiesto 18 SORov mohli SORov kúpiť menej a k tomu menší počet kĺbových vozidiel a tie nasadiť na 80.. A možno by tým pádom ani nemuseli zhoršovať kapacity na linkách 37 a podobne. Ale to vidím len tak na prvý pohľad, nerobil som prepočty...
Ámos a spol.: K tej 63.. Tá ešte len bude riadne plná, keď dostavajú to sídlisko pri LIDLi pri Galvaniho, a tipujem, že to nebude posledné. A to ešte nehovorím, že za Ivanskou cestou stavajú ďalšie biznis centrá a tí ľudia využívajú tiež aj zastávku 63 pri Avione po dobrodružnom prejdení cesty Galvaniho..
si dobrý, ako si vedel... Tzv. "Duobusy" pôjdu na L32 a nové SORky na L33... Tak je ako vravíš... ? ? ?
Re #90601 Ámos: No asi Ťa ten Tvoj ex šéf zavádza... Pretože kapacita k Avionu už v dnešnej dobe nepostačuje... Ako píše Mike L63 a L61 chodia doslova preplnené... ?
No, skratit, ale neviem ako by sa tie vozy otacali a kde, hlavna stanica to by sa snad dalo, ale jelacicova - tam boli problemy, zimak - neviem si predstavit obrat, ked tam uz teraz sachuje 212, asi k tomu trnavskemu by to bolo najrealnejsie, tym padom vsak pripravujeme vodicov o pauzy na druhej konecnej (ako na L34).
Co sa tyka inak jazdy z Avionu, no neviem, ja ked som isiel odtial (tak poobede a vecer) tak bola 63 celkom slusne plna, vzduch bol v mensine... a 204 by celkom urcite zniesla klbak
No a k 92-ke, tu linku v smere do L.A. vyuzijem sem-tam aj ja. Je prazdnejsia ale ludi je tam urcite vzdy viac ako 15. Z tahanim cez DNV suhlasim, Lamac by ziskal konecne plnohodnotne PRIAME spojenie do SIDLISKA.
hm zaujimave??? mne sa byvaly sef aj kamarati stazuju ze v Avione nikto nie je, ze je prazdny. Asi aj Kika tomu pomohla. Ale ako vravim radsej solo kazdych 8 - 10 minut ako klbak kazdych 12 -15. ?
Tušim tam už nebrigáduješ, v Avione. 61 a 63 zažívajú v poslednej dobe veľký boom, a to ni len tereaz že sa blížia vianoce, ale už od jesene a bolo to už aj na jar. Tak 61 ako aj 63 chodia v poobednej špičke z Trnka smer Avion nabité, občas sa tam dá ledva dostať.. Samozrejme, časť tvoria ľudia, ktorí cestujú po Trnavskú (vďaka nim je kvalitne plná aj 204), ale aj ten avion robí veľa. A zvlášť, keď na L63 začína špička až od 15.00 z Lamača, teda z Trnka je až do 15.25 30 min. interval, ktorý je o. i. nekompatibilný s 61...
Heh, až teraz mi došlo že **** n t o je niečo čo treba vyhviezdičkovať. ? Rovnako Rovnako ako napr. http://www.picante.cz/... Mmmm, Igor, môžeš mi niekedy z Prahy priniesť burito. ? A poriadne pikantné. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos