Reply on: Ámos #90581:
No, skratit, ale neviem ako by sa tie vozy otacali a kde, hlavna stanica to by sa snad dalo, ale jelacicova - tam boli problemy, zimak - neviem si predstavit obrat, ked tam uz teraz sachuje 212, asi k tomu trnavskemu by to bolo najrealnejsie, tym padom vsak pripravujeme vodicov o pauzy na druhej konecnej (ako na L34). Co sa tyka inak jazdy z Avionu, no neviem, ja ked som isiel odtial (tak poobede a vecer) tak bola 63 celkom slusne plna, vzduch bol v mensine... a 204 by celkom urcite zniesla klbak
No a k 92-ke, tu linku v smere do L.A. vyuzijem sem-tam aj ja. Je prazdnejsia ale ludi je tam urcite vzdy viac ako 15. Z tahanim cez DNV suhlasim, Lamac by ziskal konecne plnohodnotne PRIAME spojenie do SIDLISKA.
fobust
Pri defenzívnej jazde tie motory stačia a obzvlášť do mesta. Iné je to keby som ako ty pravidelne cestoval z Prahy do BA a podobné trasy mimo mesto. To by bol Spark nevhodný, ale na moje jazdenie po meste, ktoré tvorí tak 80% je to ideálne. Preprava dvoch osôb bezproblémová, štyria či piati to vydržia do 50 km, nad touto hranicou to začína byť už dosť nepohodlné (najmä pre tých vzadu). Porovnával som na trhu viaceré minipribližovadlá a nakoniec som sa rozhodol pre Spark. Aj vďaka dobrým skúsenostiam s Matizom, ktorý máme od roku 1998. Kolínska trojka ma veľmi nezaujala a myslím že svojím konceptom je skôr konkurenciou k Smartu než Sparku. Kia ****nto sa mi zasa vzhľadovo hnusí a líštička je iba trojdverová, ja som vopred chcel dverí 5. Fiat Punto som nezvažoval, každopádne Andy ho má, nie je to zlé vozidlo, ale talinaksé auto by som si nekúpil. Jedine veterána.