Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Eury #90587:
A este jedna vec mi napadla. Neviem ako by zareagovali cestujuci z avinou co sa tyka uprednostnenia trolejbusu a 61 lebo najme 204 by mala dost podobnu trasu,navyse by sa trepala cez Trnavku a boli by tam kratase oproti klbakom zo 61ky. Lebo hlavna vyhoda 63 je ze je rychlejsia ako 61.(a este ze stoji blizsie). Ale samozrejme ze som za predlzvoanie trasy a celkovo rozvoj elektrifikacie ? ale tieto veci by sa museli doriesit.
Reply on: Ámos #90586:
No ja som z Trnavky. A trolejbusy uz teraz chodia dost plne. V tej kapacite ale nepises ze kolko z tej kapacity je volnej. lebo je sice pekne ze maju 1000 osob za hodinu.. ale ked v spicke je to dost plne tak tam tych dalsich 300 z Avionu moc nenarves. Podla mna najvecsi problem je pobednajsia spicka a hlavne v dni kedy sa blizi volno napr. piatok a asi aj cez vikendy by sa to muselo posilnit ale to neni az taky problem ako cez pracovny tyzden.
Reply on: Ámos #90584:
Alebo ved keby sa usetrilo tolko vzkm zeby sa dalo posilnit L204 a L205 z 12 minut na 10, preco nie. Osobne radsej uvidim linku so solom kazdych 10 minut ako s klbakom kazdych 12.
Reply on: Ámos #90581:
logikcy by si mali vybrat Hl.stanicu kedze vsetci v tomto meste dennodenne jazdia na nivy a hl. stanicu ? cize podnik by usetril dost vzkm.
Reply on: Eury #90583:
To si nemyslim, ze kapacita L63 v sedle 300 osob/hodinu a v poobednej spicke 600 osob by nevedeli nahradit L204+205 s kapacitov 1000 osob/hodinu v sedle aj poobednej spicke. (na rannu spicku zabudni vtedy v Avione nikto nie je)
Chodieval som L63 pomerne casto v useku Bajkalska - Avion a zeby bola plna sa neda povedat... Vozi vzduch.
Reply on: Ámos #90581:
No to je sice pekne. Ale musela by sa aj vyrazne zvysit kapacita trolejbusov. Jednak aspon jedna linka by musela byt klbova a asi aj intervaly by sa museli zvysit. Lebo inak by ludia z trnavky nemali uz kam nastupit.
Reply on: frenky #90580:
Otazne vsak je v akej miere si relaciu VW -Tesco plati VW. Ak v plnej, nemame sa ocom bavit.
Reply on: Zvero #90560:
L63 by sa dala skratit (urcite nie rusit) ak by sa predlzili 204 alebo 205 (abo oboje) k Avionu. Potom by sa mohli vytvorit rozne alternativy konecnych L63 v meste (Hlavna stanica, Trnavske, Jelacicova, Zimny štadión) z ktorych by si Lamacania vybrali na webe alebo inym sposobom.
Reply on: fun #90576:
92 k VW ma zmysel jedine na zmeny. Ja osobne by som ju neskracoval po TESCO, lebo suhlasim s tym, co pises, skor by som ju tahal cez DNV, mohla by sa tym padom mierne obmedzit 21. Napriklad do podoby prazdninoveho grafikonu. ?
Reply on: 810zssk #90568:
A práve za takéto nezmyselné vyvážanie vzduchu cez deň vlastne platíme daň v podobe drahých nočákov.
Reply on: fun #90576:
Nie ludia sa na linky ktore nevyuzivaju dokazu pozerat racionalne. Ak voz v danej relacii vozi vzduch, nie je ocom.
Reply on: vado #90573:
S voľbou silnejšieho motora v plnom rozsahu súhlasím. Ale ani motor 0,8 ani motor 1,0 nepokladám v tomto zmysle za prínos aktívnej bezpečnosti. Aktuálne jazdím na Mitsubishi Colt 1,3, ktoré má (podľa tvrdenia výrobcu ? ) 71 kW ale pri každom predbiehacom manévri mám pocit, že sa už-už musím zabiť. Takže sa asi vrátim k môjmu bývalému zamestnávateľovi, kde ma ešte stále čaká na dvore moja starstlivo opatrovaná Fóbia 1,9 TDI DPF, ktorá tých kilowattow má mať 74, ale oproti tej japonskej shitke je to trhač asfaltu. A už NIKDY nechcem maloobjemový benzíňák, nie som darca orgánov ? .
Reply on: derik #90571:
ak by mala L92 chodit len po TESCO potom by bola celá L92 k ničomu a mohla by byť nahradená L83, ktorá bude začínať od Technopolu.....L92 chodí k VW lebo to má zmysel. Zaujímavé že ľudia by skracovali a rušili linky, ktoré nepoužívajú.
Reply on: fobust #90553:
Ani jedno z toho nie je auto ? .
Reply on: Beus #90549:
Ja som si všimol, že to má evidenčné číslo také a že je to napísané v popise tej fotky ? .
Reply on: fobust #90553:
No, fundovane ti neviem odpovedat. Osobne mam Lanos. Ja osobne by som preferoval vyssi objem hlavne kuoli vykonu - v meste sa vzdy zide, pokial potrebujes "utiect" z krizovatky alebo z nejakej krizovej situacie. Skus hodit otazku do sekcie Spark na fore. Urcite ti niekto odpovie.
Reply on: derik #90571:
Myslím, že to VW v úseku Patróna - VW platí.
Reply on: Mike #90539:
Ked uz si spomenul tu L92, stale nechapem ten luxus preco tato linka chodi v rannej a poobednej spicke az po VW, ked tam vyvaza akurat-tak vzduch. Je to plytvanie dlhymi autobusmi, zbytocne vozokilometre. Kludne by stacilo, keby do VW chodili len urcene spoje na prechode smien a v ostatnych casoch by kludne mohla chodit len po TESCO ako je to v sedle prac.dni.
Reply on: 810zssk #90568:
ber to tak ze si mal vyhliadkovu jazdu na kolotococh by si zaplatil viac...
Tá linka je dimenzovaná presne na taký počet ľudí, aby ju bolo možné zrušiť z dôvodu slabého záujmu cestujúcich. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.