wow tak pokial by slo zahradnikovy vazne o peniaze tak by dal revizorov na kazdu linku (alebo na urcitej zastavke, kde vystupuje vela ludi by pri kazdych dverach boli revizory [1-2]) a zarobily by hned peniaze, ktore im chybaju
mas pocit ze je to negativna sprava?
Ak si zoberieme, ze DP odhaduje 30.000 ciernych pasazierov rocne, keby si kazdy kupil jeden 7 korunovy listok tak je to 76.650.000.
Ja viem ze nikdy nedosiahnes stav, ze si vsetci cviknu listok, ale pre DPB vzdy bolo jednoduchsie kasirovat pravidelne platiacich a poctivych cestujucich ako ciernych pasazierov. Vid nocna doprava.
Alebo nedodrziavanie nastupu prednymi dverami a kontrolu CL na 53 do Ch.Grobu. Ktore by som inak rozsiril aj na 151 a 44.
veruze tu uz sme daleko za hranicou vtipov ? to je minimalne smutne. vsetky finalove loga su tak prvoplanove... je to taky trapas. stare logo je ovela krajsie.
neurobi niekto peticiu za zachranu sucasneho, dostojneho loga?
Prvý spoj bol extrémne vyťažený - až 0 cestujúcich medzi zastávkami Jiráskova a Smolenická. Som zvedavý, či sa to výrazne zlepší, keď už ľudia stojaci na zastávke budú vedieť, čo to je, nie iba pozerať, čo to prišlo za číslo. Ale keď už som pri nedostatočne informovaných jedincoch, nájdu sa aj takí, ktorí ešte dodnes zvyknú čakať na dočasne zrušenej zastávke 98-ky pri Technopole. ?
Keď už sme pri tej 180-ke, logickejšia by podľa mňa bola jej premávka aj v rannej špičke, keďže vtedy mnoho ľudí chodí do práce. A poobede by nemusela končiť už cca 17:20 h, ale možno až tak niekedy okolo 20 h. Čo poviete?
Ale nebojte, je mi jasné, že takto bola spravená preto, aby tam denne stačilo iba jedno vozidlo s jedným vodičom dodržiavajúcim zákonné prestávky a dĺžku služby. ?
Ale myslím, že tá linka nebude veľmi vyťažená a možno po niekoľkých mesiacoch skončí tak ako "kalváriová" 42-ka. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
stevo
neurobi niekto peticiu za zachranu sucasneho, dostojneho loga?