Neviem, kto je povestný šarkan, ale podľa mňa psychotesty ani zácvik nemajú žiadny význam, ak cez ne prejdú také individuality ako (znalci BEÚS-u budú vedieť) Valina N.a Viktor G.
Plný súhlas, ak fajčiar, tak celý vozeň, a tak, aby cezeň nebolo treba prechádzať. Ale ani s uzavretými kupé nesúhlasím - dvere sú netesné, a ten smrad by sa šíril aj na chodbu, nehovoriac o tom, keď odtiaľ niekto pôjde na WC
Rozdeliť "dobytčák" na fajčiarsku a nefajčiarsku časť je - ako to ktosi výstižne prirovnal - ako rozdeliť špagátom bazén na časť "smie sa močiť" a "nesmie sa močiť"
Ja som počul o inom rekorde, išlo o povestného šarkana, ktorý vraj k originál 120tim hodinám zácviku pre celkovú nespôsobilosť dostal ďalších 120. - spolu 240. Ale či toľko aj skutočne odjazdil a či nejde iba o obyčajné ohováračky, neviem.
Neviem ako dnes ale za mojich čias bolo na tram tuším 60 hodín ako základ a potom podľa prejavov dotyčného v zácviku sa mu pridávalo. Rekordmanka bola istá pani zo mzdovej učtárne, tá mala zácvik 200 hodín a prvý deň samostatného výkonu práce nabúrala z vlastnej viny s dvojkou pred Dvoma levmi ? . Zišla totiž z trasy, nevedela, kade má ísť, tak jazdila naverímboha po meste a hľadala terčík s číslom "2". No a toľko ho hľadala, až prehliadla auto ? .
Za normálnych okolností by ju nikto jazdiť nepustil, ale keď všetkým robila výplaty... ? .
Vytrhol si mi to z úst, teda z klávesnice Chcel som totiž zahlásiť, že logo "B" sa nápadne podobá na logo pražského DP Inak ale, fakt tomu chýba originalita a vôbec nejaká myšlienka... mohol tam niekto nevtieravo zapracovať logo BA, keď ho už máme...
To neviem, aj to je ale možné Inak si to totiž vysvetliť neviem Vtedy sa tuším prebudovávalo obratisko v Rači z triangla na klasické, ale to by trasu linky nemalo natiahnuť, tá by sa hádam mala merať od označníka nástupnej po označník výstupnej zastávky Alebo - predchádzajúce meranie bolo v zime, a to druhé v lete ?
Máš nejaký počet hodín v zácviku, ktoré musíš odjazdiť. Neviem, či je na to nejaká default norma, ale v závislosti od vodičských skúseností, znalosti vozov, liniek a Bratislavy sa čo ja viem dáva od 80 až do 240 hodín. Ale vravím, to je individuálne.
Beus