Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #90030:
Hovorím samozrejme o autobusoch. Neviem, či Európa rozlišuje medzi smradobusom a paličákom - nie je k tomu dôvod.
Reply on: novacik #90021:
Hm, najchválenejšie logo "b" je nehorázne okopírované od pražského DP - stačí ho otočiť o 90° a zrkadlovo...
Reply on: S499.1023 #90029:

Tých 16 rokov sa vzťahuje asi iba na autobusy. Pri tramvajách je to zaiste viacej. Nevieš aká "euronorma" je na trolejbusy?
Reply on: Sati #90017:
Európske normy nič o životnosti autobusu nehovoria. Akurát zakazujú používať vo verejnej doprave osôb vozidlá staršie, než 16 rokov.
Reply on: novacik #90021:

Mne osobne sa najviac páči logo "B".

Admini:
Skúste to hodiť do ankety aj na imhd. 🙂
Reply on: Ámos #90012:

Zaujímavé. Ceľkom sa tomu dá rozumieť... 🙂 Teda vidím tam silný vplyv ruštiny (aj keď rusky priamo neviem), ale to je v poriadku. Len to celé pôsobí skôr "východne" ako "európsky". Z európskych slovanských jazykov mi to najviac pripomína polštinu. Pri pomalšom čítaní tomu ceľkom rozumiem, ale netrúfam si v tom písať, ani vyprávať. ?
Reply on: Mike #90022:
Vsetky tri su vystizne...

a) ako vravi Mike, predstavuje 0 (ktovie preco), ale inak to vyzera ako spinac svetiel v aute
b) vidno nekonecno, dokonca take zdeformovane, presne to vystihuje pristup DP k vozidlam, ktore tu budu s pochybnymi rekonstrukciami jazdit asi do nekonecna
c) to vyzera ako znak recyklacie, co by sa tiez mohlo vztahovat na to b...

moc sa mi nepaci ani jedno... moderne teda neni ani jedno
Reply on: novacik #90021:
Teda byť persnejší, logo "c" značí, že DPB sa topí vo svojich problémoch a už dlhodobo sa pohybuje v blúdnom kruhu. Nie sú vodiči -> Nie sú vozy -> vynechávajú spoje -> ľudia sú nespokojní -> presedlávajú do IGK -> sú väčšie zápchy -> MHD čím ďalej tým viac mešká -> predlžujú sa intervaly -> narastá jazdná doba -> ľudia sú nespokojní -> presedlávajú do IGK.
Alebo: sú staré vozy -> nie sú peniaze na nové -> kupujú sa vozy s menšou kapacitou -> ľudia sa viac tlačia -> presedlávajú do IGK -> odchádzajú z MHD -> je menší dopyt po MHD -> stačia vozy s menšou kapacitou.
Chcem podakovat Dopravnemu dispecingu za kvalitne, aktualne a dobre info o dnesnej chaotickej rannej premavke na racianskej (pre Laminatku: Listicka ostala doma, lebo ked som videl tu snuru az do Race ? ) ?
Celkovo vsak bol chaos. Jedna Xka zastavi na urovni zastavky elektriciek, druha na zastavke nocakov. Na garde zastala tak, ze ludia vystupovali do zabradlia. Na Riazanskej zastala az na urovni ProSatu, pritom zastavka 75 je len par desiatok metrov.
Inak druha nehoda sa stala pred TUMYSom, videl som na vlastne oci ako sa naburali espero a favos. Nechybalo vela a busy by nechodili ani do Race. Nehodu sposobili ciastocne policajti co isli k nehode na garde, ked isli v protismere, sice s majakom ...chlapik chcel v lieviku uhnut protismernym policajtom a favos to uz neubrzdil ?
Reply on: novacik #90021:
Tie logá sú veľmi zaujímavé. Za všetkými troma ale vidím skôr ako nejakého dopravcu jednú veľkú nulu... ? Ted pardon 0 predstavujú logá a a c, to logo "b" symbolizuje nekonečno. (Ani netreba zdôrazňovať, že to nekonečno je asi dátum, kedy sa dočkáme dôstojnej MHD)
Reply on: richardhudec #90018:
Keďže toto je zaujímavá téma, možno sa v tej ich rubrike v Bratislavských novinách niečo o tom popíše.
Reply on: 810zssk #89972:

lebo "nikdysatotaknerobilo"... tradičnú odkaz DPB, nie?

Re #89978 El Sergio:
len sa neteš, už len 4 dni a bude tu ďalšia zbytočná linka ? hlavne, že všech svätých bolo pred dvomi týždňami, ale prečo ju predsa len nezaviesť dodatočne, no nie? ?

Re #89986 810zssk:
...presmerovanie 83, 84, nová 180 a 184, takže predpokladám, že asi až k 1. decembru...

Re #89995 pepino23:
ak si dobre pamätám, električenka sa dá kúpiť dokonca až 30 dní vopred...

Re #90013 Beus:
jasné, napadlo ma, že prerábali trať kvôli Chatamovi, ale sa mi nezdalo, že by to bolo až 100 metrov 🙂

Re #90015 El Sergio:
...a nie náhodou 400? ?
Reply on: Beus #90014:
dozvedel som sa, ze bola v DPB nejaka kontrola...neviem, ci sa jednalo o SOI, ale do dnesneho dna museli byt uz na kazdej zastavke (teda pristresku s JCD) nove info o tarife (namiesto modrej A3, oranzova...)...alebo aspon postrhane stare tarify...bol by som rad, ak by ste ti, ktori pisali na SOI po prijati odpovede zverejnili aspon cast na fore...dakujem ?
Reply on: Mike #89952:
Ako si to myslel s tou životnosťou ❓ Lebo europske normy na vyrobu autobusou nedovoľuju schvaliť na autobus dlhšiu životnosť ako 9 rokov prevadzky ❗ alebo to su roky vozidiel v dpb ❓
Reply on: El Sergio #90015:
"A čo tých..." ?
Reply on: Beus #90014:
A čých 600 metrov medzi rokmi 1992 a 1993? To je tá preložka trate pri stavbe Mosta Lafranconi? ?
Reply on: slavius #89971:
Hehe, ja som bol taký šikovný, že som mal v polovici októbra narodeniny, a na narodeniny si vždy kupujem ročný celosieťový PCL 🙂 Takže vďaka Tvojmu podnetu na SOI budem ešte celých 11 mesiacov cestovať v nočákoch na pôvodný tarifu 🙂 Ale aj napriek tomu dúfam, že ani toľko im ten imbecilný nápad s tarifou nevydrží...:-)
Reply on: kecho #89896:
"L5 "Pri kríži - Komisárky" v r. 1992 - 38,7 km, 1993-2000 39,1 km a 2003-2006 39,2 km? to o 100 metrov posunuli konečnú?" - nie, to postavili preložku vyústenia tunela na nábrežie 😉 Tam sa to totiž o pár metrov natiahlo, a keďže dĺžka sa vždy zaokrúhľuje, tak predtým sa to zrejme zaokrúhľovalo nadol, teraz je asi bližšie zaokrúhlenie nahor 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.