Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #89734:

Keď ideš s IGK s prívesom a ten ti začne lietať na strany, tak čo spravíš?
1. Začnej brzdiť a snažíš sa korigovať kmnitanie.
2. Pridáš a snažíš sa korigovať kmitanie.
3. Snažíš sa korigovať kmitanie a ideš výbehom.

V prípade auta máš náhon asi vpredu, resp. v strede. Čo ak máš náhon v prívese a pridáš keď lieta zo strany na stranu?
Reply on: 810zssk #89705:
Čo sa týka zastávky v tuneli, spraviť tam otvorený zvršok, nech to prebiehanie tých ľudí nie je až také ľahké.
Reply on: fobust #89733:
podla mna ten bus bol ukradnuty... kazdy normalny vodic by sa snazil zastavit nie este pridat... ?
Reply on: fobust #89731:

Tipujem že vodič v panike dupol na brzdu, čo vlečku len o to viac rozhýbalo do strán, potom bolo už neskoro pridať plyn, dalo sa iba gúlať a dúfať že to bus nestočí do steny. My 2 cents...
Reply on: fobust #89731:
asi je to tak... a do steny nenapalil len preto, lebo vodic sa to snazil volantom udrzat rovno... co sa mu nie velmi sikovne darilo...
Reply on: Ike #89727:

Práveže by tam lietal! Videl som ako dostal Ikarus 280 šmyk vlečky a nič to s nim nespravilo a tamto je presne to, čo si predstavujem ak ide do šmyku 435ka s motorom vzadu. Alebo ak vodič urobí nejaký prudký vyhýbací manéver. Presne také chovanie by som očakával.
Reply on: S499.1023 #89728:

Podľa toho ako tá vlečka lieta zo strany na stranu to vyzerá že v nej bude niečo ťažké (motor, prevodovka, etc.) Vlečka bez takej hmotnosti za 3. nápravou by tak nelietala. Podľa mňa je na to videu klasický Ikarus 435 ako ho poznáme z BA. Nevylučujem že tam môžu vyrábať verziu s motorom aj pohonom v strede, tá by však určite takto nelietala.

Však kukni http://www.2buspark.ru/sostav.shtml
Reply on: Ike #89727:
Nie je dolezita hmotnost ale hybnost. Navyse vozovka bola mokra/zladovatela.
Reply on: fobust #89725:
Ak by mal vzadu motor, tak by určite už nikto neprenášal výkon na strednú nápravu. Keby mal ale vzadu motor a poháňanú zadnú nápravu, tak tam musí spraviť hodiny.
Reply on: fobust #89725:
ale ak by tam mal motor, potom by ten zadok tak nelietal... ? ci hej? podla mna by ten zadok nanajvys vytlacil predok do strany a bus by to napalil do steny tunela
Reply on: fobust #89719:
Neviem, čítal som to na ruských šotostránkach nejakých.
Reply on: TeBeCe #89724:

Na tom video z Lefortovského tunela je vidno že má vzadu úzke dvere. Z toho usudzujem že tam má aj motor. A bolo by dosť obtiažne prenášať výkon cez kĺb do strednej nápravy. Preto mi nesedí to čo Igor píše.... A Dušan má aj fotky tých Ikarusov, nenapadlo by ma že majú motor v strede a ponáňanú druhú nápravu...
Reply on: fobust #89719:
zrejme tak isto ako v ik280 ? vyrabaju to pod znackou Московит 6222 ?
Reply on: Ike #89721:

Brutal...
HAHAH ... 😃 dikes
Reply on: S499.1023 #89718:

Počkaj, čo som na fotkách videl Moskovské Ikarusy 435, tak som mal pocit že majú motor vzadu... To fakt pohon strednej nápravy? A kde tam pod tú podlahu vopchali motor?
Reply on: nndro #89714:
To je Ikarus 435 ale s pohonom strednej nápravy. Moskovský DP si ich vyrába v licencii sám.
Reply on: fobust #89711:
Ešte by som zaviedol odstupňovanie cestovného podľa použitého dopravného prostriedku.
Ik280/283, K732/741, T3(CS/SU/M), K2, 14/15Tr - základné cestovné, vlastníci PCL nemusia doplácať.
Ik415/435, K732/741 CNG, SOR B 9,5, K2G/S, T3P/PV, 14/15TrM - vlastníci PCL si musia označiť k električenke 1 x 14,- SKK lístok za každé pásmo, cestujúci s jednorazovým CL podľa zamýšľanej dĺžky cesty + 1 x 14,- SKK lístok za každé pásmo.
Ik412, Solaris 15, SOR BN 9,5, 22Tr - vlastníci PCL si musia označiť k električenke 1 x 22,- SKK lístok za každé pásmo, cestujúci s jednorazovým CL podľa zamýšľanej dĺžky cesty + 1 x 22,- SKK lístok za každé pásmo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.