Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: El Sergio #89504:
Tiež nevidím žiaden význam tej zmeny, nakoľko takmer všetci sťažujúci sa dôchodcovia požadujúci priamy spoj do mesta boli z okolia Ovsištského námestia a nie Bulíkovej.

Re #89522 Beus: "a tiež blokujú rozjazd, čo sa ale dá vyradiť prepínačom, no na T6 ten prepínač pôsobí aj tak len na 1. dvere"

Ako je potom možné, že ja som sa raz (cca rok 1996) viezol v zadnom voze súpravy T6 v zadných otvorených dverách medzi zastávkami Mladá garda a Riazanská v plnej traťovej rýchlosti? Len podotýkam že to bolo nedobrovoľne, nakoľko som sa už v danom okamihu ďalej do voza nezmestil.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Valec #89411:
Ani som nevedel, že v trafikách už nepredávajú známky - nekupoval som ich už asi 10 rokov, presne z tých istých príčin, ktoré uvádzaš.

"Alebo si niekto z vás len tak o jednej v noci zmyslí, že nejdem spať, ale idem sa previesť do mesta?"
A čo tak si v noci o jednej zmyslieť, že nemôžem spať, ale musím ísť na pohotovosť? To sa dopredu naplánovať nedá. Takisto sa dopredu nedá naplánovať, že mi bude meškať neskorý večerný vlak/autobus/lietadlo a namiesto dennej linky budem musieť použiť nočák.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #89413:
Márnosť šedivá, asi som bol už veľmi unavený, keď som videl, čo v príspevku nebolo, a nevidel, čo v ňom bolo... Kri skutočne jasne písal o dobíjaní kreditu v predajni a odpisovaní v automate. Takže sa ospravedlňujem kriovi aj Tebe.
Reply on: derik #89502:
Myšlienka 83 k Technopolu existovala už vtedy.
Reply on: derik #89502:
Minimálne do magického roku 2015 to je v rozpore s novým linkovým vedením. ?
Cestovné nezdražie budúci rok

Cestovné v bratislavskej mestskej hromadnej doprave sa v roku 2008 nebude zdražovať. "Také je rozhodnutie primátora Andreja Ďurkovského," konštatoval na dnešnej tlačovej konferencii jeho prvý námestník Milan Cílek.
🙂

"Nové vedenie podniku robí zásadným spôsobom jeho reštrukturalizáciu na viac etáp až do konca júna 2008," uviedol predseda predstavenstva DPB Branislav Záhradník. Už urobili audit všetkých zmlúv, znížili počet zamestnancov o 10 % a zefektívňujú prevádzku. Od budúceho roka plánujú postupne obnovovať zastaraný vozový park nákupom nových vozidiel, na ktoré mesto vyčlenilo z kapitálových prostriedkov pol miliardy Sk počas troch nasledujúcich rokov.
blablabla
kedy dôjde k reštrukturalizácií a efektivzáciíé práce v dielňach, ako sľubovali (a už pred voľbami aj p. Ing. Colada)

Darmo môže nakúpiť aj 400 nových NP hydrogen 24 metrových dubledeckerov, pokiaľ sa nezmení prístup v dielňach, vodiči na vlastnú päsť donekonečna tie busy udržiavať nebudú ...
Reply on: TeBeCe #89497:
Ešte Ťa doplním (to je info hlavne pre ostatných) - staré T3 a K2 majú na dverách klznú spojku, takže pri privretí sa dvere stále snažia zavrieť, a nejde im to, no rozjazd blokujú rovnako ako na nových vozoch (pokiaľ to vodič nevyradil na patričných dverách správne umiestneným 10-haliernikom), čiže s otvorenými sa nepohnú. Novšie vozy (T6, K2S a T3 po reko pohonov dverí - na Juráku sa pohony postupne rekonštruujú aj v starých súpravách, takže ani v T3SU to už nie je nič výnimočné) už majú ochranu proti privretiu tým, že dvere sa znova otvoria a pokúsia zavrieť (v každom type je na toto naprogramovaná trošku iná logika, nebudem rozvádzať do detailov), a tiež blokujú rozjazd, čo sa ale dá vyradiť prepínačom, no na T6 ten prepínač pôsobí aj tak len na 1. dvere.
Reply on: 810zssk #89520:
nazivo... a znova krachuje ?
Reply on: Ike #89518:
A po par rokoch si to skusil zahrat znova 😃
Reply on: eripmav #89509:
Dovolím si čiastočne nesúhlasiť. Jednak preto, že si pamätám niekoľkoročnú existenciu stacionárneho radaru na Pražskej v smere z Hroboňovej k SAV, približne pár desiatok metrov nad zastávkou Sokolská, a tam naozaj nie je problém odfotiť trolejbus 😉 (nehovoriac o tom, že križovatka s Mokrohájskou už nie je Pražská, dokonca ani Brnianska, ale Lamačská cesta 🙂 ) a dvak preto, že si celkom dobre viem predstaviť taký reakčný čas (technológia z konca 80tych, možno začiatku 90tych rokov) , že sa tam tomu radaru ten trolejbus od odmerania po odfotenie proste vtrepať stihol 😉
Reply on: ::.BUSdriver.:: #89517:
:.BUSdriver.::: podla mna to hraval... ale vzdy skrachoval tak ho to prestalo bavit ?
Pripravovane zmeny a nove linky, boze kam toto speje... miesto toho aby vedenie DPB bolo ako tak spokojne ze neni aj horsie oni si idu na zimu nove BEZVYZNAMNE linky robit. Niesu vozidla niesu vodici je to tak tazke pochopit? Kazdy zdravy rozum a clovek ktory sa rozumie v oblasti dopravy a ma prehlad o tom ake ma DPB moznosti taku blbost by nedopustil Pan Zahradnik by si mal zbalit svoje myslienky kufre a porucat sa niekam inde, alebo by mu ako malemu decku maly pustit hru Transport Tycoon nech sa nauci zaklady MHD lebo to co tu majstruje je len jedna velka utopia... ? ? ❗ ?
Reply on: 810zssk #89515:
Prave preto vymyslim system ktory odstranuje ludsku hlupost. A tym bol lievik. BODKA. Uz naozaj koncim.
Reply on: Ámos #89514:
Podla mna by boli riesenim na niektorych prechodoch semafori. Problem je ze chodci ich vacsinou absolutne nerespektuju.
Reply on: S499.1023 #89484:
Ved sa hned nerozculuj... Ja nevravim ze nemas pravdu. Ja len mam pokrk tohto *ebnuteho naroda, kde si kazdy mysli ze JA MAM PRAVO... a z toho vyplyva mnozstvo dalsich veci a medzi ne patria aj fatalne nehody.Som proste znechuteny z chodenia do kruhu, ked budujeme lieviky, lebo nam zabija chodcov aby sme ich o 25 rokov zrusili aby nam ich znovu zabijat zacalo... To je vsetko. Prave preto, ze auto nedokaze zastat na metry a absolutna prednost chodcov nefunguje/neexistuje/nie je mozna tie lieviky mali ostat. Moze mi byt u prdele jedno, ze denne tam soferi stali v zapche alebo si tam raz za cas niekto pokrcil plechy, lebo pre svoju aroganciu si myslel ze on MA PRAVO ist prvy. Zbytocne tam vyhasol ludsky zivot a viac sa otom nemienim bavit.
Reply on: eripmav #89512:
neviem preco to nedokoncilo prispevok...
chcel som povedat este ze zachvilu nas caka satelitny system vyberu myta a ten umoznuje stale merat aj rychlost kazdeho vozidla, druhy mikrovlnny system je v tomto este lepsie pouzitelny na tieto ucely, a najlepsie je ked policajti len zastavia vozidlo, pozru si unho ako rychlo isiel vodic poslednych napriklad 200 metrov... obzvlast uzitocne to moze byt pri dopravnych nehodach. ide uz len o politicke rozhodnutie, kolko sa dovoli pouzivat - ci od staleho sledovania vsetkych, alebo len pouzitie na dokazovanie pri dopravnych nehodach, alebo nieco medzi tym... radary su zachvilu nepotrebnym prezitkom ?
Reply on: S499.1023 #89511:
ked uz sa to tu zmenilo na forum o bezpecnosti cestnej dopravy, tak ja vidim buducnost v ciernych skrinkach v kazdom vozidle, uz dnes je cena takeho zariadenia maximalne 10000, cize
Reply on: eripmav #89509:
Kontinuálny videozáznam sa používa pri úsekovom meraní rýchlosti. Pri radare, pracujúcom na princípe Doppelrovho efektu, by nemal význam.
Reply on: bwd #89507:
V civilizovaných krajinách... jaja...
Reply on: Beus #89467:
myslim ze to s tym trolejbusom odfotenym radarom sa moze zaradit do kategorie urban legends, lebo pokial viem na prazskej bol radar pri krizovatke s Mokrohajskou, no ak tam odfotil trolejbus, tak to je naozaj zvlastne, jedine ze by ten trolejbus tahala ta V3S ? a to aby radar odfotil ine vozidlo by sa teda namalo v ziadnom pripade stavat, vsak keby to nebol trolejbus tak by to mohlo vyustit do neopravneneho obvinenia nevinneho vodica, to sa nemoze nieco take stat, a najma preto nove radary pouzivaju skorej kontinualny video zaznam ako jednu fotku, takze aj pripadne preletenie vozidla takou rychlostou ze kym stihne odfotit tak je tam ine vozidlo (akokolvek je to nerealne) je vylucene.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.