myslim ze to s tym trolejbusom odfotenym radarom sa moze zaradit do kategorie urban legends, lebo pokial viem na prazskej bol radar pri krizovatke s Mokrohajskou, no ak tam odfotil trolejbus, tak to je naozaj zvlastne, jedine ze by ten trolejbus tahala ta V3S ? a to aby radar odfotil ine vozidlo by sa teda namalo v ziadnom pripade stavat, vsak keby to nebol trolejbus tak by to mohlo vyustit do neopravneneho obvinenia nevinneho vodica, to sa nemoze nieco take stat, a najma preto nove radary pouzivaju skorej kontinualny video zaznam ako jednu fotku, takze aj pripadne preletenie vozidla takou rychlostou ze kym stihne odfotit tak je tam ine vozidlo (akokolvek je to nerealne) je vylucene.
Za zlu, priam mizernu kvalitu fotky sa ospravedlnujem, ale zrovna mi sla elektricka tak som to len cvakol na automatike a vislo to co vislo. Inak, dnes rano tam uz ta nalepka nebola.
"...so stanovišťami stacionárnych radarov sa všetci o týždeň zoznámia a prispôsobia tomu svoju jazdu..."
V civilizovaných krajinách sa stacionárne radary používajú PRÁVE preto, aby vodiči prispôsobili svoju jazdu. Či tie radary zachytia 100%, alebo 50% je pritom druhoradé. Dokonca sa väčšinou používajú ako 'dummy', teda sú nefunkčné a plnia len varovnú funkciu. V civilizovaných krajinách totiž polícia netrestá za každú cenu, ale snaží sa pôsobiť výchovne. V civilizovaných krajinách...
Tak to NIE JE a bodka. Len na tých vozoch, ktoré nemajú originálny pohon a to v čase tvojej sťažnosti boli akurát tak T6 a prvé K2S. Dovolím si o tom vedieť PODSTATNE viac ako ty, decko. Zmeň si nick na "blokovač dverí".
Tak predsa bude trasa 84 zmenená len v Ovsišti. Nechápem, načo to vobec menili, veď dostupnosť zastávok Šustekova/Bosákova a EU/Bulíková je v dotknutých lokalitách takmer totožná... ?
Nehovoriac o tom, že po tejto správe istým obyvateľom okolia zastávky Lachova asi sklapnú zúbky naprázdno. ?
Nie je to predlzenie linky 83 k Technopolu v rozpore s novym linkovym vedenim v Petrzalke, kedze po rovnakej trase v useku Nam.Hraniciarov - Technopol premava nosma linka 95?
Alebo potrebuju teraz vyuzit to nove obratisko, ktore ani neviem naco stavali, ked pri Technopole nemal v novom linkovom vedeni konecnu ziaden autobus?
Myslim, ze toto mesto naozaj nema koncepciu riesenia dopravy a velmi zle naraba s peniazmi.
No ja to schvalne skusim najst. Mne sa vsak zda ze minimalne by to malo nejak upozornit vodica (ak nie rovno zablokovat rozbeh) nakolko si pamatam co ti ludia hovorili.
Podla tvojej definicie, nie su ani len ciastocne nizkopodlazne, pretoze ani jedny dvere nie su v tomto autobuse nizkopodlazne, vsetky maju jeden schod.
Mimochodom ja povazujem za nizkopodlazne vozidla tie, kde cestujuci nemusia prekonavat schody aspon v jednych dverach. A to tento autobus nema.
klasicke T3 a K2 taky system nemali a vacsina dodnes nema. dvere opat otvori iba vodic. pred par rokmi dostali T3 z Krasnan mikroprocesorove riadenie dveri + 1 suprava z Juraku, ktore uz maju protiprivieraci system. ostatne nemaju a nemali.
Domnievam sa, že s busom, ktorý nemá vzduch, sa ísť nedá, bo je zabrzdená parkovacia brzda a žiadne iné brzdy nie sú k dispozícii. Možno nemal vzduch v jednom okruhu?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
derik