Stacionárny radar zachytí takmer všetko, ale 100% nie, pretože sa môže stať (aj sa stáva) že previnilca v čase odfotenia zakryje iné vozidlo (radar na Pražskej, kým tam bol, vraj zodvakrát odfotil trolejbus, a raz V3S-ku, s nameranou rýchlosťou 100-120 km/h ), alebo že sú vozidlá práve v takom zákryte, že to previnilca ani nenameria
Ano chodi aj na linke 37. A som zvedavi ci DPB zahusti interval na linkach 30 a 37 v rannej aj poobednajsej spicke, kedze tieto midibusy hlavne v Mlynskej Doline kapacitne nestacia.
Inac Dopravca ani nevie co vlastne prevadzkuje, citujem zo spominaneho clanku:
"Podľa informácií od dopravcu, keďže ide o nízkopodlažné vozidlá"
TIETO VOZIDLA NIE SU NIZKOPODLAZNE!!!
Ale funguje, zeleznicne priecestie funguje na pincipe absolutnej prednosti ? Len ked zrazis chodca tak ta to nezabije a to je prave ten problem.
Moj otec ma priblizne tolko co ty, mozno odaco viac a tiez nepovazuje za potrebne zastavovat chodcom. No co, stareho psa novym kuskom nenaucis...
"Od zastávky Nový most ju bude prevádzkovať Dopravný podnik Bratislava, ktorý má na ňu vyčlenené spoľahlivé autobusy."
ktore sme zaplatili my, obcania, cestujuci, predplatitelia elektriceniek ktori musia dotovat listkami nocnu dopravu... je to PLUVANEC do oci...
"Linka nemá byť konkurenciou súčasnej medzinárodnej doprave, kde je potrebná rezervácia."
myslim ze sa da kupit listok priamo v buse... a ked sme uz pritom.. zapnut net a rezervovat je ovela pohodlnejsie ako zhanat ten 3,5€ listok
"Naša linka bude slúžiť ako prímestský spoj"
nema DPB v kompetencii MESTSKU dopravu? pokial viem PRIMESTSKA je v kompetencii inych, uspesnejsich spolocnosti
"Wolfstahl a Hainburg považujem za 18. a 19. časť Bratislavy"
laskavo by si mohol nastudovat smery dochadzok do prace a potom pochopi, ze tie dve dediny su mozno 49. az 81. cast BA...
1) Myslím, že som navštívil viac krajín ako Ty, ale o to nejde. NIKDE na svete nefunguje ABSOLÚTNA prednosť, pretože to FYZIKÁLNE nie je možné. Vysvetľuješ to rovnako blbo ako tí novinári a možno si práve zapríčinil smrť človeka, ktorý si bude myslieť, že keď ho prejde äutobus na priechode pre chodcov, tak sa mu nemôže nič stať.
2) Čítal som vtedy oba odkazy a nebolo to ani v jednom.
Bol som v mnohych krajinach kde absolutna prednost funguje. Kde vodici nemaju problem zastavit, ked vidia niekoho na prechode cakat, ci vidia ho prichadzat. Dokonca ani nemaju problem pustit chodca mimo prechodu, stredom frekventovanej cesty (ta tvoja najzapadnejsia balkanska krajna). Ale ty zrejme mas...
Re #89439 S499.1023: Mozno si cital o klbovych conektach. Tam to nie je. Ostatne aj Martin Fundarek #89378 potvrdil, ze pri solach ta zmienka o poruchovosti bola... Tym vsak nechcem povedat, ze to co je na imhd je svata pravda.. Len ze ten text tak znel a dotycny iba uveril co pisali na imhd.
obrat: EU - Dolnozemska - Ovsiste - Gettingova - Dolnozemska - EU. Z Dolnozemskej sa na Einsteinovu da dostat - doprava ako na Pristavny most, potom hned dolava a v obluku doprava. Alebo zeby niekto medzicasom zmenil znacenie?
Však som to aj tak myslel, plne sa s tým stotožňujem.
Re #89450 Puki: Asi pôjde po Dolnozemskej do Ovsišťa. Mňa by zasa zaujímala trasa smerom späť, nakoľko z Dolnozemskej sa vyjsť na Einsteinovu vyjsť už nedá. Akurát tak na diaľnicu.
S499.1023
1) Myslím, že som navštívil viac krajín ako Ty, ale o to nejde. NIKDE na svete nefunguje ABSOLÚTNA prednosť, pretože to FYZIKÁLNE nie je možné. Vysvetľuješ to rovnako blbo ako tí novinári a možno si práve zapríčinil smrť človeka, ktorý si bude myslieť, že keď ho prejde äutobus na priechode pre chodcov, tak sa mu nemôže nič stať.
2) Čítal som vtedy oba odkazy a nebolo to ani v jednom.